تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با به ثمر رساندن دو گل در نیم ساعت ابتدایی مسابقه مقابل نساجی، از حریف خود پیش افتاده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچسترسیتی در افتتاحیه لیگ برتر انگلستان با ۳ گل، برنلی را شکست داد. هالند (دو گل) و رودری، گل‌های بازی را برای تیم پپ گواردیولا به ثمر رساندند.
فولاد خوزستان در روز گلزنی دو مهاجم شاخص خود به تساوی مقابل سایپا رضایت داد.
یک مربی را نمی توانید با یک فصل بسنجید هر سه مربی رزومه های خوبی دارند ولی در یک پروسه دو سه ساله و از لحاظ نتیجه گیری باید آن ها را سنجید
الکلاسیکوی عربستان در حالی با تساوی 2 – 2 به پایان رسید که الهلال گل های کاملا یک شکلی با سرنوشت مشابه به ثمر رساند.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه گل های زده عیسی آل کثیر مقابل استقلال و گل گهر نشان دهنده نظم تیمی سرخپوشان است، گفت: پرسپولیس نباید با این دو برد کارش را تمام شده بداند.
لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر، که با دو گلی که به ثمر رساند نقش مهمی در پیروزی 3-1 تیمش بر لاتزیو داشت این دو گل را به دیه‌گو ماردونا، اسطوره ناپولی، تقدیم کرد.
کاپیتان استقلال پایه‌گذاری یکی از گل‌های تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان بود.
مهدی طارمی با گلزنی در دیدار برابر ویزلا توانست برای چهارمین فصل پیاپی شمار گل‌های خود را در رقابت‌های لیگ در پرتغال دو رقمی کند.
تیم فوتبال استقلال فرصت نزدیک شدن به دو تیم مدعی صدرنشین را از دست نداد و با پیروزی برابر مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر به یک قدمی تیم های سپاهان و پرسپولیس در صدر جدول رسید.
فقر گلزنی و مهاجم در فوتبال ایران این روزها با حضور یک مدافع در رده سوم جدول گلزنان مشهود‌تر از همیشه است.
تیم فوتبال پرسپولیس در حساس‌ترین دیدار هفته چهاردهم که تکلیف صدرنشین را مشخص می‌کرد، با درخشش دو جوان خود گل‌گهر را شکست داد و صدر جدول را از رقیب سنتی‌اش پس گرفت.
بازی دو تیم ملی هلند و آمریکا در چارچوب دیدار‌های مرحله حذفی (یک هشتم نهایی) جام جهانی ۲۰۲۲ با نتیجه ۳ بر یک به نفع میزبان به اتمام رسید.
شاگردان لوئیز فن‌خال موفق شدند با برتری قابل توجهی نیمه اول دیدار برابر آمریکا را پشت سر بگذارند.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در دو جام جهانی روسیه و قطر یک رکورد دیگر را در بین همه گلر‌های تاریخ فوتبال ایران به خود اختصاص داد.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در دو جام جهانی روسیه و قطر یک رکورد دیگر را در بین همه گلرهای تاریخ فوتبال ایران به خود اختصاص داد.
در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه تا دقیقه هشتاد، ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد. عربستان در چهار تقابل قبلی خود برابر آرژانتین پیروز نشده است. (۲ شکست - ۲ تساوی). آرژانتین در هر ۷ دوره اخیری که در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته، بازی اول خود را واگذار نکرده است. آخرین دیدار دو تیم مربوط به بازی دوستانه سال ۲۰۱۲ است، که با تساوی بدون گل به پایان رسید. عربستان در هر ۵ دیدار ابتدایی گذشته خود در جام جهانی پیروز نشده است.
ایران به اندازه مجموع گل‌های خورده دو دوره قبلی، در بازی اول این دوره از جام جهانی گل خورد.
مس رفسنجان تنها تیم این فصل به شمار می رود که مجموع گل‌های خورده و زده آن هنوز دو رقمی نشده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از پیروزی تیمش برابر مس رفسنجان و صعود به صدر جدول گفت: این سه امتیا ارزش زیادی برای تیم ما داشت هر چند می توانستیم با گل‌های بیشتری ببریم.
علیرضا جهانبخش در هفته دوم لیگ اروپا در دیدار فاینورد و اشتورم گراتس دو گل زد.
مهاجمان محبوب استقلال و پرسپولیس اکنون در قامت مدیران آکادمی دو باشگاه، به دنبال شناسایی و معرفی ستاره‌های آینده این دو باشگاه هستند.
مدافع چپ نساجی، بعد از یکی دو فصل بدشانسی، شروع طوفانی در ترکیب تیم سایپا داشته و به نظر می‌رسد که می‌خواهد در صعود این تیم به لیگ برتر نقش مهمی داشته باشد.
باید دید در چهارمین بازی فصل این دو موفق به اثرگذاری روی گل‌های پرسپولیس خواهند شد یا خیر؟
به منظور ایجاد ارتباط دو سویه بین مشتریان با حوزه مدیریت بانک ایران زمین، مدیر امور روابط عمومی این بانک در مرکز ارتباط با مشتریان بانک حضور پیدا خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ