سمنان- نیروی انتظامی در دو شهر سمنان و شاهرود اقدام به راه‌اندازی مراکز مشاوره آرامش کرده است کاری که می‌تواند تلاش بزرگی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توانایی روسیه برای مقابله با ناتو و همچنین دستاوردهای سفر رئیس جمهور کشورمان به آفریقا، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
رئیس قوه قضائیه گفت: همه باید تلاش کنیم مصوبات و قوانین موجود برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، اجرایی شوند و در خصوص برخورد با برخی ناهنجاری‌های اجتماعی، قانون داریم.
رئیس جمهور ترکیه با تاکید بر اقدام جمعی برای مقابله به اسلام‌هراسی کشورهای غربی، خواستار تلاش یکپارچه جهت جلوگیری از توهین به مقدسات مسلمانان شد.
صندوق جهانی محیط زیست سهم قابل توجهی در تلاش جهانی برای مبارزه با بیابان زایی و خشکسالی دارد و پروژه های متعددی را در ایران تأمین مالی کرده است.
رئیس جمهور فرانسه در تلاش است تا از انتخاب وزیر دفاع انگلیس به عنوان دبیرکل بعدی ناتو جلوگیری کند.
دو جنگنده سوخوی روسیه تلاش دو بمب‌افکن راهبردی آمریکا را برای نفوذ به حریم هوایی روسیه بر فراز دریای بالتیک دفع کردند.
دولت بایدن تلاش‌ها برای رسیدگی به نگرانی‌های فزاینده امنیت ملی آمریکا درباره مدیریت داده های شهروندان آمریکایی را  در شرکت‌های خارجی تشریح کرد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد برای مقابله با راه‌های دورزدن تحریم‌ها علیه روسیه، در روزهای آینده مقامات این کشور راهی اروپاو آسیای مرکزی می‌شوند.
رئیس جمهور با تأکید بر تلاش مضاعف مسئولان در مقابله با گران‌فروشی در ایام تعطیلات نوروز، دستگاه‌های دولتی را موظف کرد در ایام تعطیلات با نظارت بیشتری بر خدمات رسانی به مردم داشته باشد.
رئیس پارلمان سوریه در دیدار با سفیر بحرین در دمشق تاکید کرد که کشورش همیشه خواهان فعالیت مشترک کشورهای عربی به منظور مقابله با چالش های مشترک است.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: در تلاش هستیم در ۱۰۰ سالگی جمعیت هلال احمر ۱۰۰ هزار اصله درخت با مشارکت و همکاری جوانان هلال‌احمر بکاریم.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی از همه دلسوزان ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی مقابله با تلاش دشمنان برای در هم شکستن اتحاد ملت است.
کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد در ۶ ماه گذشته تلاش های توئیتر برای مقابله با اخبار جعلی کمتر از گوگل، متاپلتفرمز، مایکروسافت و تیک تاک بوده است.
نمایندگان مجلس در واکنش به تلاش اروپا برای قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، طرحی دوفوریتی را آماده کردند که با تصویب آن نیروهای مسلح کشورهای عضو اتحادیه اروپا از سوی ایران به عنوان تروریست قلمداد می‌شوند
معاون دبیر کل سازمان همکاری اسلامی در امور فلسطین و قدس اشغالی گفت که این سازمان از تلاش های دولت عراق برای مقابله با چالش ها حمایت می کند.
رئیسی گفت: تلاش مضاعف مسئولان اجرایی، اقتصاددانان و نخبگان در پیشبرد امور و رفع مشکلات و انجام پیش‌بینی لازم برای تامین به موقع نیاز‌های کشور را از جمله راهکار‌های موثر برای مقابله با دشمن است.
رئیس جمهور گفت: دشمن برای مقابله با ایران قوی و مستقل جنگ ترکیبی را به کار گرفته است که تلاش مضاعف مسئولان در پیشبرد امور و رفع مشکلات راهکار موثر برای مقابله با این جنگ است.
رئیس‌جمهور فرانسه گفت که برای مقابله با آن چه تهدیدات ایران می‌خواند باید به طور منظم تلاش کنیم.
وزیر امور خارجه چین در تماس تلفنی با همتای روسی خود بر حمایت از روسیه برای مقابله با مشکلات تأکید کرد.
مدیران باشگاه پاری سن ژرمن برای خنثی کردن تلاش بارسلونا پیشنهاد تمدید قراردادی را به لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، ارائه کردند.
رئیس جمهور چین از روسیه و دیگر کشورها عضو سازمان شانگهای خواست تا برای جلوگیری از انقلاب‌های رنگی تلاش کنند.
«شمس الدین شرف الدین» ضمن تأکید بر تلاش برای اعتلای ارزش های آشتی جویانه گفت: حفظ وحدت ملی و مقابله با تلاش های دشمنان برای تجزیه یمن اهمیت ویژه ای دارد.
توئیتر در بحبوحه اتهامات یکی از مدیران سابق خود در مورد کم کاری در زمینه برخورد با حساب‌های هرزنامه فرست، اعضای دو گروه مقابله با محتوای مسموم و ربات‌های هرزنامه فرست را ادغام می‌کند.
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در ابتدای این جلسه از وضعیت کشور و تلاش های نیروهای مسلح و ارکان گوناگون نظام در برقراری امنیت در داخل و منطقه خلیج فارس گزارشی داد و آزادسازی نفتکش حامل نفت ایران در آب‌های یونان را مرهون ایستادگی ملت ایران مقابل زیاده خواهی استکبار دانست. وی همچنین گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها و کارشکنی آمریکا را به اعضای مجمع ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ