علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در ابتدای این جلسه از وضعیت کشور و تلاش های نیروهای مسلح و ارکان گوناگون نظام در برقراری امنیت در داخل و منطقه خلیج فارس گزارشی داد و آزادسازی نفتکش حامل نفت ایران در آب‌های یونان را مرهون ایستادگی ملت ایران مقابل زیاده خواهی استکبار دانست. وی همچنین گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها و کارشکنی آمریکا را به اعضای مجمع ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجمع عمومی فوق العاده باشگاه استقلال امروز برای انتخاب اعضای هیات مدیره تشکیل جلسه می دهد.
جلسه مجمع عمومی فوق العاده باشگاه استقلال امروز برگزار شد.
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شركت سایپادیزل برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401 همراه با مجمع عمومی فوق العاده این شرکت، با حضور بیش از 53 درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی روز یکشنبه 28 خرداد ماه در محل سالن همایش صنعتگران این شرکت برگزار شد.
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه ای فوق العاده به ریاست آملی لاریجانی، اصلاح مغایرت های بودجه ۱۴۰۲ با سیاست های کلی نظام توسط مجلس را بررسی کرد.
اعضای هیئت عالی نظارت مجمع با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، در خصوص بررسی اصلاح مغایرت های بودجه۱۴۰۲ با سیاست های کلی نظام توسط مجلس، جلسه مشترکی برگزار کردند.
در حالی چین از تصمیم کمیته بین المللی المپیک برای حضور ورزشکاران روس در المپیک پاریس حمایت کرد که اوکراین قرار است جلسه فوق‌العاده‌ای در رابطه با تحریم رقابتها داشته باشد.
مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون فوتبال با خروج دو دستور جلسه همراه بود.
مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون فوتبال با خروج دو دستور جلسه همراه بود.
ورامین- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه فوق العاده با حضور مسئولان مرتبط برای مقابله با اقدام پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه خبر داد.
احسان اصولی از برگزاری دو مجمع فوق‌العاده برای قانونمندتر کردن فدراسیون خبر داد.
بحث، بررسی و تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه در جلسه فوق العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت‌الله صادق آملی لاریجانی و با حضور رئیس قوه قضائیه و اعضای مجمع به پایان رسید.
بررسی و تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه در جلسه فوق العاده امروز (پنجشنبه) مجمع تشخیص مصلحت نظام به پایان رسید.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه فوق العاده به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی، به بحث و بررسی درباره سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه فوق العاده به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی، به بحث و بررسی درباره سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.
در جلسه فوق العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام بر اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه عدالت آموزشی در سیاست‌های کلی برنامه هفتم تاکید شد.
در جلسه فوق‌العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام برای افزایش تولید انرژی‌های تجدیدپذیر و نوین در برنامه هفتم توسعه تصمیم گرفته شد.
در جلسه فوق العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام، به بحث و بررسی درباره افزایش تولید انرژی های تجدیدپذیر و نوین در سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخته شد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه فوق‌العاده بحث و بررسی سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه را ادامه داد.
مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های کشاورزی دامداران ایران گفت: در حال حاضر نهاده‌های دولتی در اختیار دامداران قرار می‌گیرد بنابراین فعلاً هیچ افزایش قیمتی در این بخش نخواهیم داشت.
گروه بهمن به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خدمات ویژه‌ای را از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ خرداد ماه به زائران حرم مطهر ارائه می‌نماید.
رییس مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با رد خبر جنجال در جلسه «فوق العاده» مجمع تشخیص بر سر برجام و «درگیری لفظی جلیلی و لاریجانی»، این خبر را قویاً تکذیب کرد.
سخنگوی جبهه اصلاحات در خبری اعلام کرد که با پیشنهاد اعضا و تصمیم هیئت رئیسه جلسه فوق العاده مجمع عمومی جبهه اصلاحات به منظور بررسی بازداشت مصطفی تاجزاده برگزار می‌شود.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه فوق العاده امروز صبح یکشنبه ۹مردادماه که به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی و با حضور رئیس قوه قضاییه، دبیر و اکثریت اعضای مجمع برگزار شد، به بحث و بررسی سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ