رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی از همه دلسوزان ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی مقابله با تلاش دشمنان برای در هم شکستن اتحاد ملت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالرضا داوری نوشت: به پرسنل وزارت رفاه و سازمان‌هایش، ۳ روز مرخصی تشویقی، ۵ میلیون تومان کمک هزینه و یک میلیون تومان برای هریک از اعضای خانواده، جهت اعزام به راهپیمایی اربعین پرداخت می‌شود.
راهپیمایی عید غدیر با شکوه قابل توجهی در تهران برگزار شد. تصویری از پخت غذای نذری برای شرکت کنندگان در این جشن در مقابل دانشگاه تهران بین کاربران فضای مجازی وایرال شده است.
رئیس جمهور کشورمان با حضور در جمع مردم تهران، در راهپیمایی روز قدس شرکت کرد.
مدیرعامل شرکت حریم‌بان و شهربان شهرداری تهران، از استقرار نیروهای در مسیر راهپیمایی روز قدس خبر داد.
حمیدیان از روزه داران و کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی دعوت کرد تا با شرکت در مراسم روز قدس ، بار دیگردر حمایت از آرمان بزرگ مسلمانان جهان پرچم عدالت خواهی را به اهتزاز درآورند.
کانون تربیت اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: روز قدس نماد احترام به حرمت‌های خاک، آزادی و استقلال هر ملت مستقل و نمادی برای وحدت در مقابل جریانات تحمیلی ظلم جهانی و جهانی‌سازی استکبار است.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانه‌ای از آحاد ملت شریف و همیشه در صحنه ایران و امت اسلام برای حضور در راهپیمایی شکوهمند و دشمن شکن روز قدس دعوت کرد.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، خبر داد.
هزاران نفر در برلین در راهپیمایی اعتراضی علیه ارسال سلاح به اوکراین شرکت کردند.
کارکنان و بسیجیان شرکت سنگ آهن مرکزی یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.
کارکنان و بسیجیان شرکت سنگ آهن مرکزی یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور صبح امروز شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی از همه دلسوزان ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی مقابله با تلاش دشمنان برای در هم شکستن اتحاد ملت است.
بعد از اقامۀ نماز جمعه امروز ۲۳ دی در تهران، نمازگزاران با شرکت در راهپیمایی، دخالت دولت‌های غربی و بویژه فرانسه، آلمان و انگلیس در امور داخلی ایران را محکوم و از اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به رهبر انقلاب ابراز انزجار کردند
کارگران اعتصاب کرده در آتن پایتخت یونان پس از شرکت در یک راهپیمایی اعتراضی با نیروهای پلیس درگیر شدند.
معاون رئیس‌جمهور در مراسم راهپیمایی محکومیت حمله تروریستی حرم شاهچراغ که پس از نماز جمعه این هفته در دانشگاه تهران برگزار شد، حضور یافت.
روزنامه جوان نوشت: آن خانمی‌ که در راهپیمایی ملی شرکت می‌کند و با رأی خود در انتخابات علاقه‌اش را به میهنش نشان می‌دهد، در واقع نشان می‌دهد که به هنجارها و ارزش‌های عمومی این جامعه علاقه‌منداست و حتی اگر در عمل با برخی از آن‌ها موافق نباشد، به دنبال برهم زدن آن‌ها و مبارزه با این هنجارها نیست.
میلیون ها نفر از مردم یمن، صبح امروز (چهارشنبه) به مناسبت هشتمین سالروز پیروزی انقلاب ۲۱ سپتامبر در راهپیمایی شرکت کردند.
معاون اول رئیس جمهور در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی شرکت کرد.
حضور رئیس قوه قضاییه در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران شرکت کرد.
حضور رئیس قوه قضاییه در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران شرکت کرد.
دکتر علی رستمی با حضور در کربلا از کاروان اعزامی شرکت مس و نحوه خدمات رسانی به زائران حرم سید الشهدا و شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی روز اربعین بازدید کرد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از سرویس دهی رایگان پنج ایستگاه، به عزاداران و شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی اربعین پایتخت خبر داد.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد به مناسبت برگزاری مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی خدمات حمل و نقلی رایگان ارائه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ