رئیس جمهور با تأکید بر تلاش مضاعف مسئولان در مقابله با گران‌فروشی در ایام تعطیلات نوروز، دستگاه‌های دولتی را موظف کرد در ایام تعطیلات با نظارت بیشتری بر خدمات رسانی به مردم داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر فراجا ضمن ابراز نگرانی از افزایش تولیدموادمخدربه ویژه روانگردان‌ها در افغانستان، برلزوم مقابله جدی تر کشورها با پدیده قاچاق مواد مخدر تاکید کرد.
رئیس جمهور ترکیه با تاکید بر اقدام جمعی برای مقابله به اسلام‌هراسی کشورهای غربی، خواستار تلاش یکپارچه جهت جلوگیری از توهین به مقدسات مسلمانان شد.
رئیسی به موضوع «حجاب و عفاف» اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران جمهوری اسلامی، کشف حجاب را حرام شرعی و سیاسی عنوان کردند که با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده از سوی دشمن دنبال می‌شود و تاکید کردند که ما نیز باید برای مقابله با این طراحی و توطئه دشمن برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر ضرورت آماده سازی دستورالعمل‌های ملی و بین المللی برای مقابله با پدیده گرد و غبار تاکید کرد.
رئیس جمهور در گفتگو با همتای ترکمنستانی خود با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی و علیه مردم فلسطین و لبنان، بر ضرورت همگرایی کشورهای اسلامی تاکید کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی بر ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه از سوی جمعیت‌های هلال احمر استانی تاکید کرد.
رئیس جمهور با تاکید بر لزوم رعایت عدالت در توزیع امکانات و خدمات در سراسر کشور، توجه به همه مناطق کشور حتی دورترین روستا‌ها را در برنامه‌ریزی و توزیع امکانات به مسئولان و برنامه‌ریزان یادآور شد و گفت: انتظار مردم از دولت سیزدهم این است که عدالت محور و ملاک عمل در تصمیم‌گیری‌ها، اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ها باشد.
معاون اول قوه قضائیه در حاشیه نشست قضائی اجلاس رؤسای قوه قضائیه کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای با رئیس نظام قضائی کشور روسیه دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور تاکید کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی برای مقابله با تهدیدهای امنیتی در هر حوزه‌ای از جمله تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس باید آماده باشند.
رئیس پارلمان سوریه در دیدار با سفیر بحرین در دمشق تاکید کرد که کشورش همیشه خواهان فعالیت مشترک کشورهای عربی به منظور مقابله با چالش های مشترک است.
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: برنامه ریزی برای اقدامات پیشگیرانه در حوادث طبیعی از لازمه های اساسی مقابله با بحران است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی از همه دلسوزان ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و تاکید کرد: مردم برای مقابله با دخالت‌های استعمارگران به راهپیمایی خواهند آمد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی از همه دلسوزان ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی مقابله با تلاش دشمنان برای در هم شکستن اتحاد ملت است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی از همه دلسوزان ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی مقابله با تلاش دشمنان برای در هم شکستن اتحاد ملت است.
بثینه شعبان مشاور رئیس جمهور سوریه بر استقبال دمشق از هرگونه ابتکاری برای مقابله با پیامدهای فاجعه بار زلزله در این کشور تاکید کرد.
رئیس ائتلاف فتح عراق از مسئولان این کشور خواستار مقابله با عناصر تروریستی و تقویت کار اطلاعاتی به منظور مقابله با تروریسم شد.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه اولویت مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مقابله با باند‌ها و تشکیلات سازمان یافته تجارت مواد افیونی است، بر تمرکز بیشتر دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی برای مقابله با این باند‌های سازمان‌یافته در مرز‌ها و قبل از توزیع در داخل کشور تاکید کرد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن بر حمایت از ملت و دولت ایران برای مقابله با توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر لزوم تشکیل ستاد ملی مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در کشور، گفت: امروزه کشور نیاز به محبت و گذشت دارد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر لزوم تشکیل ستاد ملی مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در کشور، گفت: امروزه کشور نیاز به محبت و گذشت دارد.
رئیس‌جمهور همچنین تاکید کرد: ملت ایران در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا منفعل نخواهد بود و ابتکار عمل را در دست دارد.
رئیس قوه قضاییه در جهت مقابله قاطعانه با مرتکبان جرائم و سرقت‌های خشن و تضمین امنیت روانی شهروندان، به مدت ۳ ساعت از دادسراهای ناحیه ۲۷ تهران (امور جنایی – ویژه قتل) و ناحیه ۳۴ تهران (ویژه سرقت) بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان کم و کیف خدمت‌رسانی قضایی به مردم و مراجعان در این واحد قضایی و پیشبرد امور در آنها قرار گرفت.
حمایت کافه بازار از علاقمندان به کدنویسی در مناطق کم‌برخوردار، با همکاری استارتاپ کاریار
سید ابراهیم رئیسی، در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا، بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در اماکن پر جمعیت تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ