نمایندگان مجلس در واکنش به تلاش اروپا برای قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، طرحی دوفوریتی را آماده کردند که با تصویب آن نیروهای مسلح کشورهای عضو اتحادیه اروپا از سوی ایران به عنوان تروریست قلمداد می‌شوند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی و همچنین، گزارش شور دوم کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهادرمورد طرح تأسیس سازمان ملی اقامت نیز در دستور کارجلسات علنی این هفته مجلس شورای اسلامی است.
نمایندگان مجلس کلیات طرح دوفوریتی اصلاح ماده ۵ قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی را تصویب کردند.
درست در روز‌هایی که تب و تاب بازار اجاره در مسیر اوج گرفتن است، نمایندگان مجلس نیز در جریان ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی با ماده ۱۱ این طرح موافقت کردند.
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در دستورکار قرار گرفت.
درخواست جمعی از نمایندگان مبنی بر بررسی طرح اصلاح ماده ۵ قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی به صورت دوفوریتی تصویب شد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس جزئیات طرح دوفوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را تشریح کرد و گفت: این طرح در اولویت رسیدگی در میان طرح‌های دو فوریتی مجلس قرار دارد.
نمایندگان مجلس در نشست علنی روز یکم اسفند خود، ضمن به سرانجام رسیدن طرح شفافیت قوای سه گانه، تکلیف نحوه استخدام کارکنان دولت را مشخص کردند. نمایندگان در جریان رسیدگی به  طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را انجام دادند، اما در مورد موادی از این طرح بر نظر قبلی خود اصرار ورزیدند.
نمایندگان مجلس در نشست علنی روز یکم اسفند خود ضمن به سرانجام رسیدن طرح‌ شفافیت قوای سه گانه، تکلیف نحوه استخدام کارکنان دولت را مشخص کردند.نمایندگان در جریان رسیدگی به  طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را انجام دادند اما در مورد موادی از این طرح بر نظر قبلی خود اصرار ورزیدند.
نمایندگان مجلس با طرح دو فوریتی شفافیت قوای سه‌گانه مخالفت کردند
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد اصلاح طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح دوفوریتی الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دستورکار قرار گرفت.
محسن زنگنه اظهار کرد: طرح دو فوریتی با امضای ۲۰ نماینده مجلس تهیه شده که بر اساس آن هیات رئیسه مکلف می‌شود حداقل ماهی یکبار جلساتی درباره طرح‌ها و لوایح در دست بررسی در مجلس و همچنین مسائل کلی کشور مطالبات عمومی و مطالبات اقشار تشکیل دهد.
رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس شورای اسلامی از تهیه طرح دو فوریتی برای برگزاری جلسات بحث و گفت‌وگو در مجلس خبر داد و گفت که در صورت تصویب این طرح هیات رئیسه مجلس مکلف خواهد شد درباره طرح‌ها و لوایح مجلس و مطالبات عمومی کشور حداقل ماهی یک بار جلسات بحث و گفت‌وگو تشکیل دهد.
جانشین فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه گشت‌های ویژه جو جامعه را پلیسی نمی‌کند، گفت: مجلس در قالب یک طرح دو فوریتی اختیارات را در صحنه افزایش دهد.
نمایندگان در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی با دوفوریت طرح استفساریه پرداخت حداقل حقوق به جانبازان و آزادگان فاقد شغل موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دوفوریت طرح استفساریه پرداخت حداقل حقوق به جانبازان و آزادگان فاقد شغل موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان در مورد طرح دوفوریتی اصلاح جدول ۴-۲۴ محرومیت‌زدایی را رفع کردند.
جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و رسیدگی به طرح دوفوریتی اصلاح جدول ۴-۲۴ محرومیت‌زدایی قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور در دستور کار قرار گرفت.
توضیحات زنگنه سخنگوی کمیسیون جهش تولید ملی مجلس شورای مجلس را در خصوص استفساریه مجلس شورای اسلامی در خصوص آزمون وکلا را مشاهده می‌کنید.
نمایندگان مجلس با تصویب ماده ۳ طرح دو فوریتی شفافیت قوای سه گانه، چگونگی شفافیت آرای مجمع تشخیص، مجلس، هیات وزیران و شوراهای اسلامی شهر و روستا را تعیین کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس جزئیات طرح دو فوریتی ساماندهی اجاره‌بهای مسکن را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ