صندوق جهانی محیط زیست سهم قابل توجهی در تلاش جهانی برای مبارزه با بیابان زایی و خشکسالی دارد و پروژه های متعددی را در ایران تأمین مالی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با ظهور و بروز پلتفرم های آنلاين در صنعت بيمه، بخشى از جامعه فروش نسبت به تغيير مسير تقاضا حساس تر شد. اين حساسيت تا جایى پيش رفت كه طبقه بندى جامعه فروش در قالب دو دسته فروش بر خط و نمايندگان سنتى تغيير نام داد.
یکی از مهمترین دغدغه سهامداران چیدن یک پرتفوی خوب و سودآور است که به واسطه این پرتفوی میتوانند سود بسیار مطلوب از هر سهم و روند بازار بگیرند. یک کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با نبض بورس سهامی با شرایط قابل قبول را معرفی کرده است.
با ورود به فصل گرما افزایش مصرف برق امری اجتناب‌ناپذیر است و باید به ‌فرهنگ صرفه‌جویی در این زمینه توجه شود. مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران در این باره به تابناک گفت: اگر فرهنگ قناعت و احترام به منابع عمومی در کشور دنبال شود، بخش عظیمی از اسراف برق که سهم قابل توجهی‌ هم در سبد مصرف کشور دارد، کاهش پیدا می‌کند.
بانک ملی ایران طی سال گذشته سهم عمده و نقش قابل توجهی در پرداخت وام های قرض الحسنه ازدواج به جوانان، متقاضیان و خانواده های واجد شرایط در شبکه بانکی برعهده داشته است.
مدیرعامل ایرانسل در اختتامیه سی‌ویک‌امین کنفرانس مهندسی برق، طی سخنانی، با تشریح تأثیر سهم اقتصاد دیجیتال در اقتصاد جهان تأکید کرد: با رشد همه جانبه فناوری‌های دیجیتال، تغییر آشکاری در بین بازیگران اصلی بازارهای جهانی به وجود آمده است. در سال‌های نه چندان دور، اقتصاد به شدت تحت تأثیر صنایع دیگری بود، اما اکنون شرکت‌های دیجیتال سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند، که این امر منجر به رشد و پیشرفت اقتصاد دیجیتال شده است.
آمار و ارقام ارائه شده از سوی شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهدبخش قابل توجهی از برداشت‌های بی‌رویه کشور به وسیله چاه‌های مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری انجام می‌شود،
قابی جذاب و به یاد ماندنی از سعید صادقی و کریم باقری در دربی حساس صدم ثبت شده است.
روندیابی اقدامات اروپاییان طی ماه های اخیر نشان می‌دهد سهم برابری در تحریک و حمایت اغتشاشگران در آشوب پاییز سال گذشته نداشتند به‌طوری که فرانسه و آلمان حتی پا را فراتر از انگلیس گذاشتند.
فدراسیون جهانی والیبال میزبان‌های مسابقات انتخابی المپیک 2024 پاریس در دو گروه مردان و زنان را معرفی کرد.
بر اساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای پایتخت، در سال جاری تهران ۱۶۸روز قابل قبول، ۱۲۳ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و ۳۳ روز ناسالم برای همه‌ی افراد داشته است. در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۲۳ روز قابل قبول، ۱۰۰ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و ۶ روز ناسالم برای همه‌ی افراد بوده است.
وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.
رییس دفتر انرژی سازمان برنامه و بودجه گفت: سهم مصرف گاز در بخش خانگی ۳۳ درصد است و همچنین ۳۴ درصد از گاز به نیروگاه‌ها می‌رود. این رویه در شرایط تحریمی و کاهش درآمد‌های ارزی، قابل دفاع نیست. از طرفی سطح هدررفت انرژی هم در کشور بالاست و با وجود اینکه دومین دارنده ذخایر گاز در دنیا هستیم، شانزدهمین صادرکننده گاز به شمار می‌آییم و تا سال ۱۴۲۰ باید بحران گازی را تحمل کنیم تا پنج فاز پارس جنوبی افتتاح شود و بتواند کسری گاز را جبران کند.
رشت- رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه ۱۰ درصد از زکات جمع آوری شده باید در ساختار بودجه آورده شود، گفت: این کار توسط سازمان برنامه و بودجه اجرایی نمی شود.
وزارت جهاد کشاورزی در یک اقدام حمایتی جدید در سال زراعی جاری به ازای هر هکتار اراضی زراعی در قالب طرح جهش تولید در دیمزارها ۵۰ هزار تومان برای کمک به حق بیمه کشاورزان پرداخت می‌کند.
سجادی تصریح کرد: فوتبال پیشرفت کرده است و دیگر مثل گذشته نیست. باید به فکر تقویت تیم ملی باشیم و امکانات لازم را فراهم کنیم. زحمات کارلوس کی‌روش بر هیچ کس پوشیده نیست و مواضع، نگرش و تفکر وی برایمان قابل احترام و عملکرد او مشخص است. ما به سهم خودمان از طرف وزارت ورزش قدردان زحمات وی هستیم.
سهم بازار داخل و صادرات محصولات نانو در دو سال اخیر رشد داشته که این میزان در قالب نمودارهایی مشخص شده اند.
در ۷ ماه نخست امسال حدود ۶۳۴ هزار میلیارد تومان خرید اینترنتی انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.
آیا قابل قبول است که هنوز چندماه از اجرای طرحی نگذشته و در حالی که سهم پرداختی مردم در خرید دارو افزایش یافته، با چنین کمبودی از دارو و سرم مواجه شویم و از زبان رئیس کمیسیون بهداشت بشنویم که هم کمبود مواد اولیه داریم، هم مشکلات بانکی و بیمه ای، هم با انباشت مطالبات تسویه نشده مواجهیم و هم تعرفه بازرگانی و حمل و نقل سربار این طرح شده و گریبان مردم را گرفته؟!
فاز دوم سهام شرکت پیشگامان و دانش آرامیس (تپسی) برای عرضه به میزان ۱۰ درصد از کل سهام شرکت از امروز ۱۸ مهرماه پذیره نویسی می‌شود که این رقم معادل ۲۴۶ میلیون سهم قابل عرضه برای متقاضیان در بازار سرمایه خواهد بود. جزییات این عرضه را در این مطلب می‌خوانیم.
مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس با عملکرد قابل قبول خود سهم بسزایی در پیروزهای اخیر این تیم داشت و خودش را به عنوان گمشده سرخپوشان معرفی کرد.
سهم ۲۰ درصدی تامین مالی زنجیره ای و کشاورزی قراردادی از کل تسهیلات بخش کشاورزی توسط بانک مرکزی به بانک های عامل ابلاغ شد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: تا قبل از دی‌ماه «عرضه تدریجی» و «مزایده بلوکی» سهام استقلال و پرسپولیس انجام می‌شود تا سهم دولت به زیر ۵۰ درصد برسد.
تبعات تصمیمات دولت در لایحه بودجه تا چهارشنبه هفته جاری دامن بازار سرمایه را گرفته بود و سهامداران هر روز بیشتر از روز قبل شاهد از دست رفتن سرمایه های خود بودند. این ماجرا تا جایی پیش رفت که حتی شاخص کل بورس به کمتر از یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحد نیز رسید.
به گفته ایوبی، درصد گردشگران فرهنگی که فقط به یک کشور برای فرهنگ می روند نزدیک 20 درصد است و اگر سهم ما در گردشگری دنیا فقط همین گروه باشد، رقم قابل توجهی خواهد شد. وی توضیح داد: 5 شهر خلاق داریم و یونسکو به درستی فهمید که باید منابع خلاق فرهنگی را برای توسعه شهرها بسیج کند و شهرهای خلاق در یکی از هفت رشته هنری همچون ادبیات، موسیقی، فیلم، معماری و... سرآمد هستند و شغل های پایدار در این رشته ها در این شهرها اتفاق می افتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ