وزارت امور خارجه ارمنستان اعلام کرد که ایروان آماده مذاکرات صلح و عادی‌سازی روابط با جمهوری آذربایجان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه جمهوری ارمنستان خواستار تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره تشدید شرایط بشردوستانه در قره‌باغ شد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که ارمنستان و جمهوری آذربایجان باید برای رسیدن به‌توافق، برخی سازش‌های دشوار را بپذیرند.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای از دیدارهای دوجانبه و سه‌جانبه «لاوروف» با وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان پیرامون قره‌باغ خبر داد.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ ای اعلام کرد: روسیه آماده است تا نشست سه‌جانبه‌ای را با حضور وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مسکو برگزار کند.
وزارت امور خارجه ارمنستان خبر داد که وزیر خارجه این کشور راهی واشنگتن شده تا از فردا در چارچوب مذاکرات با وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان برای ایجاد راه حل در روابط این دو کشور مشارکت کند.
معاون بخش اوراسیای وزارت امور خارجه آمریکا در سخنانی ادعا کرد که کشورش مجموعه‌ای از پیشنهادها را برای تنش‌زدایی به ارمنستان و جمهوری آذربایجان ارائه کرده است!
وزارت خارجه جمهوری آذربایجان با هشدار دادن به مقام‌های ایروان در اجتناب از لفاظی‌های خطرناک که صلح و ثبات منطقه را به مخاطره می‌اندازد، گفت: ارمنستان باید تلاش‌هایش را با هدف منحرف ساختن جامعه بین‌الملل کنار بگذارد.
وزارت خارجه جمهوری آذربایجان به ارمنستان نسبت به مداخله در امور این کشور به ویژه در قره باغ هشدار داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه ارمنستان امروز اعلام کرد که وزرای خارجه باکو و ایروان ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مسکو دیدار می‌کنند.
سخنگوی وزارت خارجه ارمنستان از دور جدید گفت‌وگوهای بین ایروان و باکو در واشنگتن خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه ارمنستان از آغاز دور جدیدی از رایزنی‌ها میان ایروان و باکو از فردا و به‌منظور عادی سازی روابط فیمابین در واشنگتن خبر داد.
وزارت خارجه روسیه به درگیری میان نیروهای مرزی جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قره‌ باغ واکنش نشان داد.
وزارت امور خارجه ارمنستان امروز از لغو ممنوعیت حمل و نقل هوایی مستقیم میان این کشور با ترکیه خبر داد.
وزارت امور خارجه فرانسه امروز با صدور بیانیه ای خواستار بازگشایی راه ارتباطی قره باغ به ارمنستان از سوی جمهوری آذربایجان شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه ارمنستان گفت: ایران یکی از شرکای اصلی ارمنستان است و در آینده خواهیم دید این روابط در همه‌ی زمینه‌ها قوی‌تر نیز خواهد شد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه، غرب را به تلاش برای القای احساسات ضد روسی در ارمنستان متهم کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در محل وزارت امور خارجه ارمنستان با وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.
وزارت خارجه ارمنستان از جامعه بین المللی خواست تا باکو را وادار به رعایت آتش بس کند.
مدیر اداره چهارم کشورهای مستقل مشترک المنافع وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: ارمنستان و جمهوری آذربایجان در ابتدای راه دشوار آشتی قرار دارند.
وزارت خارجه آمریکا امروز اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور با رئیس جمهور جمهوری آذربایجان و نخست وزیر ارمنستان درباره تنش های جدید مرزی میان باکو و ایروان رایزنی کرده است.
وزارت امور خارجه روسیه از مقامات جمهوری آذربایجان و ارمنستان خواست خویشتندار باشند و اختلافات را از طریق مذاکره حل و فصل کنند.
تاکید نخست‌وزیر ارمنستان بر کشته شدن ۴۹ نیروی نظامی این کشور در شرایطی انجام شده که پیش از این وزارت خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که درگیری‌های شب گذشته از نیرو‌های نظامی ارتش این کشور تلفات گرفته است.
سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر تمامیت ارضی دو کشور جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان آمادگی کشورمان برای هرگونه مساعدت به حل و فصل اختلافات بین دو کشور همسایه را اعلام کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه بر لزوم رعایت تمامیت ارضی دو کشور جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان تصریح و آمادگی کشورمان برای هرگونه مساعدت به حل و فصل اختلافات بین دو کشور همسایه را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ