وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در محل وزارت امور خارجه ارمنستان با وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرارات میرزویان وزیر امور خارجه ارمنستان ظهر امروز دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه از همتای ارمنستانی خود استقبال و با وی گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه ارمنستان فردا با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تهران دیدار می‌کند.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان در آستانه عزیمت به محل مأموریت خود با وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس در حاشیه نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در باکو دیدار و گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان روابط میان ایران و ارمنستان را تاریخی خواند و با اشاره به دیدار بسیار خوب و مهم مقامات عالی‌رتبه دو کشور در تهران و توافقات انجام شده، افزود خوشبختانه ما در مسیر اجرای نقشه راه دو کشور برای گسترش روابط دوجانبه حرکت می کنیم.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، «سیف الزعابی» سفیر دولت امارات متحده عربی در تهران را به حضور پذیرفت.
وزیر امور خارجه سلطان‌نشین عمان پیش از ظهر امروز (شنبه) در سفر به تهران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه سوریه ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور در وزارت امور خارجه کشورمان با حسین امیرعبداللهیان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در ادامه از تماس تلفنی وزیر امور خارجه کشورمان و تشریح نتایج سفر به ارمنستان قدردانی کرد و تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران برای کمک به صلح و ثبات منطقه‌ای را ستود.
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شهر قاپان ارمنستان امروز در دیدار با وزیر امور خارجه، گزارشی از اقدامات انجام شده برای افتتاح این سرکنسولگری در هفته‌های گذشته ارائه کرد.
وزیر امور خارجه با رئیس مجلس ملی ارمنستان دیدار و درباره موضوعات دو جانبه، منطقه‌ای و بین المللی گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در مدرسه شهید فهمیده شهر ایروان با ایرانیان مقیم ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در مدرسه شهید فهمیده شهر ایروان با ایرانیان مقیم ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه با رئیس مجلس ملی ارمنستان دیدار و درباره موضوعات دو جانبه، منطقه‌ای و بین المللی گفتگو کرد.
سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر قاپان در استان سیونیک ارمنستان عصر امروز (جمعه) توسط حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان افتتاح شد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در جریان گفتگو با همتای ارمنستانی خود گفت: خرسندم که در این سفر شاهد بازگشایی سرکنسولگری ایران در قاپان خواهیم بود.
وزیر امورخارجه کشورمان از ترسیم نقشه و سند همکاری‌های بلندمدت با ارمنستان خبر داد و گفت: جمهوری اسلامی ایران مخالف حضور بیگانگان در این منطقه از جمله در جمهوری های آذربایجان و ارمنستان است.
وزیر امور خارجه کشورمان به منظور دیدار و گفتگو با مقامات عالی ارمنستان، عازم ایران پانخت این کشور شد.
وزیر امور خارجه کشورمان که در نیویورک به سر می برد، روز جمعه به وقت محلی با همتای برزیلی خود گفتگو کرد.
عبدالله بو حبیب وزیر امور خارجه لبنان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در نیویورک دیدار کرد.
وزیر امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با همتای آذربایجانی بر آمادگی ایران برای کمک به حل و فصل اختلافات این کشور با ارمنستان تأکید کرد و گفت: مرز ایران و ارمنستان باید بدون تغییر حفظ شود.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با همتای آذربایجانی گفت: ما مرز ایران و ارمنستان را نیز یک راه ارتباطی تاریخی می‌دانیم که باید بدون تغییر حفظ شود.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش وارد فرودگاه دارالسلام پایتخت تانزانیا شد و مورد استقبال رسمی لیبراتا مولا مولا وزیر امور خارجه این کشور قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ