سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر تمامیت ارضی دو کشور جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان آمادگی کشورمان برای هرگونه مساعدت به حل و فصل اختلافات بین دو کشور همسایه را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راهبرد ایران برای گسترش روابط با کشورهای آفریقا در کنار نگرانی رژیم صهیونیستی از حضور ایران در قاره سیاه، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
وزیرجنگ رژیم صهیونیستی مدعی شده است که ایران در حال ایجاد «پایگاه‌های تروریستی شناور» در دریاهای خاورمیانه است.
کربی در ادامه کنفرانس خبری خود گفت: «ایران به فروش پهپادهای پیشرفته به روسیه ادامه داده و از آنها برای هدف قرار دادن نیروهای آمریکا در خاورمیانه نیز استفاده کرده است».
هرتزوگ همچنین افزوده است که پیشنهاد استعفای خود را رد کرده‌ام؛ چون استعفا در شرایط فعلی اصلاً درست به نظر نمی‌رسید.
نگرانی‌های بسیار زیادی نسبت به دیپلماسی رو به رشد میان ایران و روسیه وجود دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحولات و ناآرامی‌های جدید سودان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نگرانی خود را از آنچه در کشور مسلمان و برادر سودان در حال وقوع است، ابراز می‌نماید.
وبگاه المانیتور در گزارشی اعلام کرد نگرانی‌های رژیم صهیونیستی از ایجاد جبهه متحد میان حزب الله لبنان، حماس و ایران افزایش یافته است.
فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد که مهلت تعیین تکلیف مدارک و مستندات بدهی‌ها امروز به پایان می‌رسد و قابل تمدید هم نیست.
رسانه های رژیم صهیونیستی درباره احتمال احیای روابط ایران و مصر با وجود برخی اختلافات دو کشور درباره مسائل مختلف از جمله فلسطین هشدار دادند.
حضور نیروی دریایی ارتش کشورمان در قاره آمریکا و پهلوگیری در برزیل موجب نگرانی آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.
اگرچه آمار اختلال روانی در ایران طی سال‌های اخیر زیر ۲۰ درصد بود، اما شیوع کرونا و نتایج جانبی آن یک جهش بزرگ در این آمار پدید آورد. حالا و متاثر از اتفاقات سه ماه اخیر ایران آیا باید منتظر جهش بزرگتری در این آمار باشیم؟
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ضمن ابراز نگرانی از همکاری های رو به رشد ایران و روسیه گفت که واشنگتن احتمال تبدیل شدن این همکاری ها به مشارکت کامل دفاعی را بسیار جدی می گیرد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ضمن ابراز نگرانی از گسترش روابط روسیه و ایران گفت که هر اقدامی را برای مختل کردن این همکاری‌ها انجام می‌دهند.
به گفته فواد حسین، ناآرامی‌ها در ایران بُعدی منطقه‌ای دارد و ممکن است که بر سیاست‌های ایران و پیشبرد گفتگو بین تهران و ریاض تاثیر بگذارد.
معاون امور سیاسی پنتاگون گفت، اما این رویکرد در سوریه و طی همکاری روسیه و ایران در حمایت از بشار اسد» رئیس جمهور سوریه عملی نشد و بعید به نظر می‌رسد که اینک کارساز باشد.
رایدر گفت: ما در تماس مستقیم با شرکای سعودی‌مان هستیم تا ببینیم از آن‌جا چه اطلاعاتی می‌توانند در این باره ارائه کنند. ما حق حفاظت و دفاع از خودمان را محفوظ می‌دانیم، فارغ از این که نیروهایمان کجا خدمت کنند، چه در عراق باشد و چه در جای دیگر.
وستون مک‌کنی، ملی‌پوش آمریکایی باشگاه یوونتوس، در دیدار دیشب این تیم مقابل لچه مصدوم شده و آمریکایی‌ها را در آستانه جام جهانی نگران کرده است.
صحبت‌های ۱۵ سال قبل داریوش همایون، وزیر اطلاعات پهلوی قابل تامل است. او معتقد است که دولت‌های بزرگ خواستار تجزیه ایران هستند. وقتی ایران تجزیه شود، کشور به دست مافیا میفتد. / خبرگزاری دانشجو
با گذشت چند روز از شکست اروگوئه در مقابل ایران بحث درباره دلایل این شکست و شرایط اروگوئه در جام جهانی در رسانه‌های این کشور ادامه دارد.
سخنگوی وزارت خارجه در پی درگیری‌های مرزی بین جمهوری تاجیکستان و جمهوری قرقیزستان، با ابراز نگرانی از تشدید این درگیری‌ها، خواستار آتش بس پایدار و حل و فصل اختلافات شد.
فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) فرمول جدیدی برای نحوه صعود تیم‌ها به مسابقات والیبال المپیک 2024 پاریس ترسیم کرده است.
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه بی اشاره به ادامه انفعال طرف اروپائی در قبال تعهدات برجامی خود به ویژه پس از خروج آمریکا از این توافق، از گزارش جدید آژانس انرژی اتمی درباره ایران ابراز نگرانی کرد.
باند ۴ نفره سارقان مسلح در کرمان متلاشی شد
مبهم بودن شرایط ستاره‌های اصلی استقلال، در حالیکه تیم رقیب یعنی پرسپولیس به شدت در بازار نقل و انتقالات فعال بوده است، باعث ناراحتی هواداران آبی شده که چند هفته منتظر جانشین فرهاد مجیدی مانده بودند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ