وزارت خارجه جمهوری ارمنستان خواستار تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره تشدید شرایط بشردوستانه در قره‌باغ شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس بعثه حج کشور سریلانکا در راس هیاتی با سرپرست حجاج ایرانی در بعثه حج جمهوری اسلامی ایران در مکه مکرمه دیدار و تبادل نظر کرد.
فدراسیون واردات ایران طی نامه‌ای به قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی خواستار رفع مشکلات ثبت سفارش چای شده است.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و فواد حسین وزیر خارجه عراق در گفتگویی تلفنی در خصوص آخرین وضعیت مناسبات فی‌مابین گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار مشاور امنیت ملی هند با ارائه ارزیابی از سطح همکاری‌های اقتصادی و تجاری فیمابین، به رغم ظرفیت‌های موجود در دو طرف، خواستار ارتقای مناسبات در این حوزه‌ها شد.
وزیر خارجه اردن همچنین تأکید کرد که باید برای بررسی مسائل مختلف از جمله وضعیت مرزهای اردن و سوریه و چالشهایی که قاچاق مواد مخدر به اردن ایجاد کرده است، گفت‌وگوی عملی، شفاف و صریحی صورت گیرد.
تجمع ضد دولتی توسط جنبش وحدت در میدان آزادی ایروان پایتخت ارمنستان برگزار شد. بسیاری از معترضان حاضر در این تجمع خواستار استعفای نیکول پاشینیان، نخست وزیر و دولت این کشور شدند.
تجمع ضد دولتی توسط جنبش وحدت در میدان آزادی ایروان پایتخت ارمنستان برگزار شد. بسیاری از معترضان حاضر در این تجمع خواستار استعفای نیکول پاشینیان، نخست وزیر و دولت این کشور شدند. در یکی از تصاویر منتشر شده از این تظاهرات زنی دیده می‌شود که دست نوشته‌ای به زبان فارسی با عنوان «اخراج خائنین از ایروان» را به دست گرفته است.
کنعانی اظهارات وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تشکیل جبهه متحد ضدایرانی و نیز اظهارات وزیر خارجه آذربایجان پیرامون محتوای گفتگو‌ها و «مرحله جدید شراکت استراتژیک» بین آذربایجان و رژیم صهیونیستی را تأیید ضمنی جهت‌گیری ضدایرانی همکاری‌های آن‌ها خواند و خواستار توضیح مقامات آذری در این رابطه شد.
ماموریت هیات حقیقت‌یاب در مورد ایران یک‌ساله است که این مدت قابلیت تمدید دارد و فعالیت آن متمرکز بر جمع آوری مدارک و مستندات نقض حقوق بشر در ایران در بازه زمانی یاد شده و ارائه یک گزارش شفاهی ابعاد جنسیتی نقض حقوق بشر به پنجاه و سومین نشست شورای حقوق بشر و یک گزارش جامع از یافته‌ها در پنجاه و پنحمین جلسه شورا از جمله مواد دیگر این قطعنامه است. این قطعنامه همچنین خواستار همکاری دولت جمهوری اسلامی برای همکاری کامل با هیات حقیقت یاب شده است.
فدراسیون ایران خواستار استعفای کلینزمن از فیفا شد
نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران خواستار اجرای توافقات با دولت عراق در زمینه بستن مقرها و خلع سلاح تروریستها در شمال این کشور است.
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید با مداخله در امور داخلی ایران خواستار پاسخگویی دولت ایران در موضوع اغتشاشات شده است.
سفیر کشورمان در گرجستان در ملاقات با ایراکلی قریباشویلی نخست وزیر این کشور خواستار گسترش مراودات میان دو کشور شد.
وزارت خارجه آلمان ضمن این ادعا که شهروندانش در ایران با خطر بازداشت خودسرانه روبرو هستند، از آن‌ها خواست از این کشور خارج شوند.
چندی است که برخی اخبار تایید نشده‌ای از ارسال پهپادهای ایران به روسیه منتشر شده که بارها از سوی مقامات ایرانی رد شده است.
مشاور هیات مذاکره کننده ایران در گفتگو با شبکه خبری المیادین بر دریافت تضمین پیش از امضای هرگونه توافقی تاکید کرد.
سخنگوی وزارت خارجه در پی درگیری‌های مرزی بین جمهوری تاجیکستان و جمهوری قرقیزستان، با ابراز نگرانی از تشدید این درگیری‌ها، خواستار آتش بس پایدار و حل و فصل اختلافات شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:ایران به دلیل موقعیت سیاسی خود می تواند وساطت و میانجیگری جنگ اوکراین را انجام دهد، چون اگر روسیه جنگ را به قلب اروپا بکشاند قطعا همه معادلات اروپایی به هم می خورد و آمریکایی ها هم بیشترین آسیب را از این جنگ خواهند دید.
وزیر خارجه آمریکا و نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در توییت‌هایی خواستار آزادی زندانیان دوتابیعتی در ایران شدند.
سی‌ان‌ان به نقل از یک دیپلمات منطقه‌ای اعلام کرد: ایران خواستار دریافت غرامت در صورت خروج دوباره آمریکا از برجام شده است.
وبگاه شبکه خبری سی‌ان‌ان مدعی شده ایران خواستار دریافت غرامت در صورت خروج دوباره آمریکا از برجام، به عنوان بخشی از مذاکرات رفع تحریم‌های وین شده است.
وزیر خارجه طالبان در دیدار معاون وزیر خارجه کشورمان گفت: برای یکپارچگی اقتصادی در سطح منطقه و افزایش تجارت با تهران باید ترانزیت و حمل و نقل گسترش یافته و هزینه‌ها کاهش یابد.
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که ایران همچنان خواستار دریافت تضمین های قویتر از آمریکا برای عدم خروج مجدد از برجام است.
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که ایران همچنان خواستار دریافت تضمین های قوی از آمریکا برای عدم خروج مجدد از برجام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ