وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ ای اعلام کرد: روسیه آماده است تا نشست سه‌جانبه‌ای را با حضور وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مسکو برگزار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور روسیه امروز اعلام کرد: روسیه آماده است تا به‌عرضه غلات خود ادامه دهد؛ غرب در این مسیر مانع‌تراشی می‌کند.
بنا به نوشته برخی رسانه‌های غربی، ائتلاف نظامی ناتو با استقرار نظامیان خود در بخش شرقی برای اقدام نظامی علیه روسیه تدارک می‌بیند.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که این کشور با تهدیدهای مستقیمی علیه امنیت و حاکمیتش مواجه شده است.
سخنگوی نیروهای مسلح اوکراین اعلام کرد که این کشور خود را برای تشدید تنش های احتمالی در سالگرد عملیات نظامی روسیه آماده می کند.
ریابکوف گفت: پس از شروع عملیات نظامی ویژه روسیه، آمریکایی‌ها تمامی کانال‌های ارتباطی خود را با ما به استثنای دو یا سه موضوع «تحریک‌آمیز»، قطع کردند. متاسفانه هیچ‌گونه آمادگی برای گفتگو از سوی آن‌ها مشاهده نمی‌کنیم.
عجیب آنکه ایران در شرایطی میزبانی این تورنمنت را بر عهده گرفته و قرار است برای میزبانی از روسیه آماده شود که تحریم‌های موجود بر ورزشکاران روس برداشته نشده است.
پوتین این جنگ را با ارتشی به سبک دوران استعمار ادامه می‌دهد. روس‌ها از خانواده‌های مرفه از سربازی طفره می‌روند یا از روسیه فرار می‌کنند و ارتش روسیه و گروه واگنر را مجبور می‌کنند از میان اقلیت‌های قومی - لزگین‌ها، آوارها، بوریات‌ها، تاتارها، چوواش‌ها و ... سربازگیری کنند. اما از آنجا که روسیه به طور تاریخی این اقوام را سرکوب کرده است، این تصور که آن‌ها وفاداری واقعی به دولت روسیه داشته باشند، دور از ذهن است.
راب بائر رئیس کمیته نظامی ناتو در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آرتی‌پی پرتغال گفت این بلوک تحت رهبری آمریکا برای رویارویی مستقیم با روسیه آماده است.
رئیس کمیته نظامی ناتو می‌گوید که این ائتلاف نظامی برای رویارویی مستقیم با روسیه آماده است!
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از اقدامات این کشور برای حل و فصل بحران تازه در کریدور لاچین سخن گفت.
کاخ کرملین در واکنش به ادعای کاخ سفید درباره آمادگی واشنگتن برای مذاکره با مسکو بر سر حل و فصل بحران اوکراین، اعلام کرد که روسیه آماده مذاکره است اما غرب باید درخواست‌های مسکو را بپذیرد.
دبیرکل ناتو ادعا کرد که کشورهای غربی خود را متعهد به تداوم حمایت از اوکراین می دانند.
روزنامه آلمانی «اشپیگل» به یک گزارش محرمانه دست پیدا کرده که نشان می‌دهد ارتش این کشور برای جنگ احتمالی با روسیه آماده می‌شود. ارتش آلمان این سند محرمانه داخلی ۶۸ صفحه‌ای را ماه سپتامبر منتشر کرد.
سازمان محیط زیست روسیه اعلام کرد که آماده حمایت از کشورهای آفریقایی در زمینه امنیت آب است.
رئیس جمهور اوکراین مدعی شد که روسیه در نبردهای شرق این کشور خسارات های زیادی را محتمل شده است.
نخست وزیر روسیه اعلام کرد: این کشور آمادگی دارد هزاران تن غلات را به صورت رایگان در اختیار کشورهای فقیر قرار دهد.
وزیران امور خارجه روسیه و چین در گفتگوی تلفنی بر تقویت روابط در همه عرصه ها و حمایت از جایگاه جهانی مسکو و پکن تأکید کردند.
در صورت توافق روسیه و ترکمنستان، قرارداد سوآپ 6 میلیون متر مکعب و خرید 9 میلیون متر مکعب گاز روسیه توسط ایران تا پایان امسال اجرایی خواهد شد.
طبق اعلام سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، مسکو آماده از سرگیری مذاکرات با ایالات متحده درخصوص تنش‌زدایی و کنترل تسلیحات است.
فرمانده عملیات نیروی دریایی آمریکا گفت که ایالات متحده با توجه به چالش‌های تهاجمی فزاینده چین و روسیه آماده نبرد خواهد بود.
فرمانده عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین از اعلام آمادگی ارتش روسیه برای تخلیه ساکنان منطقه خرسون در شرق اوکراین خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از احتمال برگزاری نشست های حضوری با نمایندگان آمریکا در خصوص پیمان کنترل تسلیحات هسته ای گفت.
این اولین بسیج نظامی روسیه از زمان جنگ جهانی دوم است و بزرگترین تشدید جنگ در اوکراین از زمان تهاجم روسیه در ۲۴ فوریه است.
یک فرمانده ارشد نظامی ارتش انگلیس خواستار آمادگی نیروهای نظامی کشورش برای جنگ احتمالی با روسیه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ