سخنگوی وزارت امور خارجه ارمنستان امروز اعلام کرد که وزرای خارجه باکو و ایروان ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مسکو دیدار می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان با جیحون بایرام‌اف، وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در خصوص مهم ترین مسائل همکاریهای دوجانبه و مسائل منطقه ای  رایزنی و تبادل نظر کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان با جیحون بایرام‌اف، وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در خصوص مهم ترین مسائل همکاریهای دوجانبه و مسائل منطقه ای  رایزنی و تبادل نظر کردند.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای از دیدارهای دوجانبه و سه‌جانبه «لاوروف» با وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان پیرامون قره‌باغ خبر داد.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ ای اعلام کرد: روسیه آماده است تا نشست سه‌جانبه‌ای را با حضور وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مسکو برگزار کند.
وزیر امور خارجه کشورمان در نشست پایانی وزرای امور خارجه جنبش عدم تعهد در جمهوری آذربایجان حضور یافت.
وزیر امور خارجه کشورمان در نشست پایانی وزرای امور خارجه جنبش عدم تعهد در جمهوری آذربایجان حضور یافت.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در نشست وزرای خارجه جنبش عدم تعهد شب گذشته در رأس هیأتی سیاسی وارد باکو پایتخت جمهوری آذربایجان شد.
نشست وزیران خارجه جنبش عدم تعهد با حضور رئیس جمهور جمهوری آذربایجان آغاز شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در رأس هیئتی سیاسی به منظور حضور در اجلاس وزرای امور خارجه جنبش عدم تعهد در جمهوری آذربایجان، تهران را به مقصد باکو ترک کرد.
وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که در این گفت‌وگو وضعیت کنونی و چشم انداز روابط بین باکو و تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
حسین امیرعبداللهیان و جیحون بایرام اف وزرای خارجه ایران و جمهوری آذربایجان به صورت تلفنی با یکدیگر گفتگو کردند.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در گفت‌وگویی تلفنی آخرین وضعیت روابط و مناسبات دو جانبه را بررسی کردند.
پس از اتفاقات اخیر در مناسبات دوجانبه و مشکلات و سوءتفاهمات ایجاد شده بین دو کشور، وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان اخیرا سه بار تلفنی گفت‌وگو کردند.
معاون وزیر خارجه ارمنستان امروز اعلام کرد که وزرای خارجه باکو و ایروان ۲۹ اردیبهشت در مسکو دیدار می‌کنند.
دبیر شورای امنیت ارمنستان روز سه شنبه اعلام کرد که نشست برنامه ریزی شده وزرای خارجه ارمنستان و جمهوری آذربایجان در مسکو، ادامه مذاکرات در آمریکا خواهد بود.
وزارت خارجه روسیه از رایزنی تلفنی امروز میان وزرای خارجه روسیه و جمهوری آذربایجان در خصوص گذرگاه لاچین خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر طی دیدار خود در تهران در خصوص مسائل دوجانبه و موضوعات منطقه ای و بین المللی بحث و تبادل نظر کردند.
وزرای خارجه و کشور با توجه به حادثه پیش آمده در سفارت جمهوری آذربایجان در تهران، اهداف و انگیزه مهاجم مسلح را مورد بررسی قرار دادند.
وزیر امور خارجه کشورمان با همتای پاکستانی خود در تاشکند دیدار و گفتگو کرد.
قالیباف گفت: گفتگو‌ها برای مسیر‌های ترانزیتی شمال - جنوب و شرق - غرب صورت گرفت و مقرر شد نشست‌های سه جانبه در سطح وزرای خارجه، دفاع و سران شکل گرفته و بحث‌های مرتبط با حمل و نقل، ترانزیت و تجارت نیز مورد توجه قرار گیرد.
دو هفته پس از درگیری مرگبار بین نیروهای مرزی جمهوری آذربایجان و ارمنسان، وزرای خارجه دو کشور به منظور گفت‌وگو درباره شرایط صلح احتمالی، در ژنو دیدار کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک به سر می‌برد با عبدالله دیوپ وزیر امور خارجه مالی دیدار کرد.
پس از سفر جنجالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به ایروان و اعتراض باکو، مقامات واشنگتن از نشست سه‌جانبه وزرای خارجه آمریکا، ارمنستان و جمهوری آذربایجان در نیویورک خبر دادند.
وزرای خارجه دو کشور ارمنستان و جمهوری آذربایجان برای گفتگو بر سر مناقشات دو جانبه دیدار خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ