رئیس‌جمهور کشورمان در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه آمریکایی تأکید کرد که در اعمال سیاست‌های ضدایرانی، تفاوتی بین دولت فعلی و قبلی آمریکا نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درباره افزایش حضور نظامیان آمریکایی در تنگه هرمز، می‌توان حدس زد این اقدام با ۲ هدف مهار ایران و تهدید ایران در مورد زندانیان دو تابعیتی، انجام شده است. اگر در انتخابات بعدی ایالات متحده مجددا جو بایدن ابقا شود، می‌توان حدس زد ریسک پذیری دولت وی بالاتر باشد، چرا که وقتی هراس از انتخابات بعدی وجود نداشته باشد، رئیس جمهور‌ها جسورتر عمل می‌کنند. دولت بایدن یک دولت کاملا سازمان یافته است. درواقع بر خلاف دولت ترامپ که نقش خانواده و نزدیکانش بیشتر از دستگاه حکومتی، وزارت خارجه، CIA ارتش و نهاد‌های امنیتی بود، دولت بایدن بر اساس رفتار کارشناسی شده پیش می‌رود. بایدن از همان ابتدا اعلام کرده بود به دنبال یک توافق کارشناسی شده است و بازگشت به برجام را مقدمه‌ای برای رسیدن به توافق جامع می‌داند.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که «دولت فاسد» کنونی این کشور در تلاش است تا از طریق محاکمه‌ با انگیزه‌های سیاسی، او را بیش از ۵۰۰ سال پشت میله‌ها بیندازد!
رئیس جمهور سابق آمریکا به دولت کنونی این کشور درباره ارسال بمب خوشه‌ای به کی‌یف هشدار دارد.
رئیس جمهور سابق آمریکا درباره امیدهای غرب برای تبدیل شورش مسلحانه ارتش خصوصی «واگنر» علیه روسیه به سرنگونی دولت مستقر این کشور، هشدار داد.
دادستان کل دولت ترامپ رئیس سابقش را یک «خودشیفته تمام عیار» و «مردی مضطرب» خواند که باید به خاطر سوءمدیریت اطلاعات طبقه‌بندی شده آمریکا محاکمه شود.
کاخ سفید ادعای رئیس جمهور سابق آمریکا درباره استفاده دولت کنونی از اهرم سیاسی برای تحت قانونی قرار دادن وی را رد کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که در صورت پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری، دولت پنهان را از بین برده و جلوی اعمال محدودیت علیه دارندگان مجاز اسلحه را خواهد گرفت.
رئیس جمهور سابق آمریکا سیاست های دولت کنونی این کشور را زمینه ساز رکود اقتصادی بی سابقه در آمریکا دانست.
پامپئو در بخشی از سخنرانی خود، ترامپ را، بی‌آنکه به نام او اشاره کند، فردی «شکننده» توصیف کرد که واقعیت‌ها را نمی‌پذیرد. او همچنین در ادامه سخنان خود تاکید کرد حضور ترامپ در کاخ سفید باعث شد ۸ تریلیون دلار به مجموع بدهی‌های ملی دولت فدرال ایالات متحده آمریکا اضافه شود و از همین منظر یک ارزیابی انتقادی از عملکرد ۴ ساله رئیس جمهوری سابق ایالات متحده ارائه داد.
بولتون که بعد از اخراجش از دولت ترامپ به یکی از منتقدان سرسخت او تبدیل شده همچنین گفت که پایبندی حزب جمهوری‌خواه به ترامپ، بازرترین شکل خودکشی سیاسی یک حزب در طول تاریخ است.
مایک پامپئو که در دولت دونالد ترامپ رئیس سیا و سپس وزیر خارجه آمریکا بود، ادعا کرده که دختر و داماد او به دنبال برکناری نفر دوم دولت سابق و تعیین فرد دیگری به این منصب بودند.
کشف اسناد محرمانه دولتی در دفتر شخصی رئیس‌جمهور آمریکا در شرایطی رسانه‌ای شده که اخیراً رئیس پلیس کنگره آمریکا نسبت به تشدید دوقطبی در جامعه و برگشت «شورش‌های ۶ ژانویه» هشدار داده است.
قالیباف گفت: بی‌تردید اقدام جنایتکارانه‌ی رئیس جمهور وقت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، مصداق بارز و قطعی «تروریسم دولتی» است. ترامپ، و کلیه همدستان و معاونانش در این اقدامِ ضدبشری، در قبال این جنایت بزرگ «مسئولیت قطعی بین‌المللی» داشته و باید در مقابل محاکم صالحه‌ی مربوطه و وجدان بشری مسئول و پاسخگو گردند.
یکی از مقامات آمریکا می‌گوید که دولت کنونی این کشور به محافظت از رئیس جمهور سابق آمریکا مقابل تهدیدهای انتقام ایران، متعهد است.
معاون رئیس جمهور در دوره دونالد ترامپ با انتقاد از سیاست های دولت بایدن گفت که آمریکایی ها خواستار بازگشت به سیاست های دولت ترامپ هستند.
وال استریت ژورنال گزارش داد، چندین تن در دولت عربستان گفتند که ولیعهد، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا را ترجیح می‌دهد و از زمانیکه بایدن، معاون باراک اوباما، رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده بود و بابت گاف‌هایی که می‌دهد، مورد تمسخر قرار دارد، از او خوشش نمی‌آید.
اکثر جمهوری خواهان ریاست جمهوری ترامپ را دوست داشتند و هنوز پیروزی قانونی بایدن در سال ۲۰۲۰ میلادی را انکار می‌کنند. به همین دلیل است که ترامپ همچنان نامزد اصلی نامزدی جمهوری خواهان در سال ۲۰۲۴ میلادی است. اگر ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در سال ۲۰۲۴ میلادی متحمل شکست شود برنده احتمالا یکی از مقلدان او خواهد بود و نه یکی از مخالفانش.
رئیسی در مصاحبه با «سی‌بی‌اس» آمریکا: باید به محققان اجازه داده شود تا به طور آزادانه مسئله هولوکاست را بررسی کنند. برای حل مسئله فلسطین، باید به آرای آحاد مردم در این جامعه مراجعه شود تا بتوان نظامی مبتنی بر نظر مردم تشکیل داد. اقدام دولت آمریکا و شخص ترامپ در ترور حاج قاسم سلیمانی، یک جنایت بود. مسئله ترور حاج قاسم سلیمانی را تا اجرای عدالت باید پیگیری کنیم.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اتهامات جدیدی را علیه دولت جو بایدن مطرح کرده است. او در سخنانی در اوهایو ادعا کرد مقامات دولت فدرال حامیانش را تهدید می کنند که اگر نکات منفی درباره ترامپ را نگویند، به زندان می افتند.
رئیس جمهور سابق آمریکا از دولت این کشور خواسته تا نیمی از هزینه‌ انتصاب «بازرس ویژه» مدنظر وی در تحقیقات اسناد توقیفی از خانه‌اش، از جیب مالیات‌دهندگان آمریکایی پرداخت شود.
مرتضی افقه کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه دولت قصد دارد، از هرآنچه که می‌شود، مالیات اخذ کند، اظهار داشت: در گذشته با وجود درآمد‌های نفتی به دلیل دردسر‌هایی که اخذ مالیات داشت، دولت‌ها کمتر به سراغ آن می‌آمدند و با همان درآمد‌های نفتی مملکت را اداره می‌کردند، اما بعد از تشدید تحریم‌ها در سال ۹۷ و همزمان با خروج ترامپ از برجام، با کاهش درآمد‌های نفتی، دولت روحانی و در ادامه دولت رئیسی نیز روی به افزایش فشار مالیاتی آوردند.
«مایک پامپئو» وزیر امور خارجه دولت ترامپ و رئیس پیشین «سازمان اطلاعات مرکزی» آمریکا نیز در واکنشی گفت: «هنگامی که در فرماندهی بنغازی (در لیبی) کار می‌کردم اثبات کردیم که هیلاری [کلینتون] اسنادی محرمانه را در اختیار دارد. ما به خانه او هجوم نبردیم».
اعضای هیئت رئیسه مهدی تاج با تقدیم شکایت خود به دادگستری تهران خواستار پرداخت غرامت از سوی دولت ترامپ به فدراسیون فوتبال ایران هستند!
اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای اعاده حیثیت درباره پرونده ویلموتس از دولت آمریکا و رئیس جمهور سابق این کشور شکایت کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ