دادستان کل دولت ترامپ رئیس سابقش را یک «خودشیفته تمام عیار» و «مردی مضطرب» خواند که باید به خاطر سوءمدیریت اطلاعات طبقه‌بندی شده آمریکا محاکمه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وکلای رئیس جمهور سابق آمریکا به درخواست دادستانی این کشور جهت صدور حکم منع افشای اسناد و شواهد جلسات دادرسی، اعتراض کردند.
صاغرمار شرقی (آمریکایی) با نام علمی «Heterodon platirhinos» ستاره داستان ما و گونه‌ای از خانواده قمچه‌ماران است.
شبکه خبری ان‌بی‌سی به نقل از منابعی گزارش داد که دادستانی واشنگتن با احضار وکلای ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا از طرح دعاوی جدید علیه وی خبر دادند.
بارها تصاویر نمایندگان مجلس و برخی دیگر از مسئولین در حال استفاده از یک گوشی آمریکایی منتشر شده است اما هیچ‌کدام به اندازه آیفون، ساعت لوکس و کفش ریباک میرسلیم سر و صدا به پا نکرده است. دلیل این جنجال‌ها می‌تواند دفاع سفت و سخت میرسلیم از تولیدات داخلی باشد و آن حکایت رطب خوردن و منع رطب. کاربران زیادی از او پرسیده‌اند اگر از تولیدات داخلی حمایت می‌کند، چرا به جای محصولات آمریکایی از وسایل ساخت ایران استفاده نمی‌کند.
دادستان سابق آمریکا با انتقاد از نگه داشتن اسناد محرمانه امنیت ملی این کشور از سوی ترامپ گفت که از میزان حساسیت و تعداد آنها شوکه شده است.
دادستان سابق آمریکا از نگهداری اسناد محرمانه این کشور از سوی رئیس‌جمهور سابق آن انتقاد کرد.
«ویلیام بار» از کیفرخواست ۳۷ فقره بازرس ویژه ترامپ دفاع کرد و گفت: اگر ادعا‌هایی که می‌گویند رئیس جمهور سابق عمداً صد‌ها سند بسیار طبقه بندی شده را حفظ کرده، صحت داشته باشد، پس کار او تمام است.
نامه‌ای از سوی دادستانی آمریکا برای ترامپ فرستاده شده که به او اطلاع داده شده است، او تحت تحقیقات قضایی قرار دارد.
نامه‌ای از سوی دادستانی آمریکا برای ترامپ فرستاده شده که به او اطلاع داده شده است، او تحت تحقیقات قضایی قرار دارد.
براساس تازه‌ترین گزارش‌ها، دادستانی فدرال آمریکا از وکلای رئیس جمهور سابق این کشور خواسته بودند تا اسناد مربوط به فایل صوتی «حمله نظامی به ایران» را برگردانند اما آنها چیزی پیدا نکردند!
این روزها مدافعان امنیت دریایی ایران در ارتش خبرساز شده اند، از اقیانوس نوردی تا توقیف نفتکش آمریکایی؛ نفتکشی با پرچم جزایر مارشال در دریای عمان که با حکم دادستانی توسط ارتش توقیف شد.
ماجرای کالین زمانی وایرال شد که او در ویدئویی در حساب تیک تاکش به شرح ماجرای خود پرداخت. داستان این زن ۳۰ ساله‌ی آمریکایی خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد و او با ابراز حمایت و همدردی همه‌ی کسانی مواجه شد که از ماجرای او باخبر شدند.
ترس از تکرار حادثه‌ای مشابه آنچه ششم ژانویه دو سال پیش به تحریک ترامپ در پایتخت آمریکا رخ داد و به تسخیر کنگره این کشور انجامید، باعث شده در اطراف دادستانی نیویورک تدابیر امنیتی برقرار شود.
«مریک گارلند» دادستان کل آمریکا امروز در سفری غیرمنتظره به اوکراین رفت.
گروهی از پژوهشگران آمریکایی با الهام از داستان مشهور «هانسل و گرتل»، روش جدیدی را برای اکتشاف در زیستگاه‌های فضایی ارائه داده‌اند.
وزارت خزانه داری دولت جو بایدن، تحریم های جدیدی را به بهانه نقض حقوق بشر علیه ایران اعلام کرد که دادستان کل کشور در فهرست تحریم شدگان قرار دارد.
دادستان های آمریکایی با صدور احضاریه هایی سعی دارند راه را برای تصاحب اموال خارجی روسیه هموار کنند.
در ادامه افزابش تنش داخلی بین جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها، دستگاه قضایی آمریکا بازرس و دادستان ویژه‌ای برای پرونده رئیس‌جمهوری پیشین این کشور منصوب کرده که تخصص آن بررسی جنایات جنگی است.
حسن یزدانی که پیش‌از‌این در پنج مسابقه‌اش با دیوید تیلور آمریکایی چهار بار بازنده شده، به اردو دعوت نشده است تا به‌این‌ترتیب داستان حضورش در جام جهانی پیش‌رو منتفی شود.
رئیس جمهور در پاسخ به سوال مجری درباره نقش وی در رخداد سال ۶۷ گفت: نکته اول شما چه سندی دارید برای این موضوع؛ جز ادعایی که منافقین می‌کنند، نکته دوم اینکه من آن زمانی که ادعا شده است در جایگاه معاون دادستان بودم و امروز هم هر حقوقدانی که کمترین اطلاع را داشته باشد می‌داند که معاون دادستان چه وظایفی دارد و چه کارهایی انجام می‌دهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به ادعای مطرح شده از سوی دولت آمریکا مبنی بر دست داشتن ایران در طرح ترور مقامات پیشین آمریکایی، در صفحه توییترش نوشت: داستان سرائی آمریکا در خصوص یک عنصر ورشکسته سیاسی، تروریست شناخته شده و کودتاچی علیه کشور‌ها و دولت‌های مستقل، فرار به جلو با هدف فرار از مسؤلیت یک جنایت بین المللی است.
«مریک گارلند» دادستان کل ایالات‌متحده در بیانیه‌ای تایید کرد که ماموران پلیس فدرال روز دوشنبه اقامتگاه "مار ئه لاگو" ترامپ را در "پالم بیچ" فلوریدا مورد تفتیش قرار داده اند تا اسنادی که گفته می‌شود این رئیس جمهوری سابق هنگام خروج از کاخ سفید با خود برده را بررسی کنند.
رئیس جمهور پیشین آمریکا امروز به اتهام فساد مالی و کلاهبرداری در برابر دادستان نیویورک قرار گرفت؛ اما از پاسخ گوئی به سئوالات مطرح طفره رفت.
این اثر روایتی از زندگی زن آواره آمریکایی است که پس از بسته‌ شدن معدن‌های گچ کنگلومرا و مرگ همسرش، اوضاعش عوض می‌شود و شیوهٔ زندگی‌اش هم شکل دیگری به خود می‌گیرد؛ فیلمی قابل تامل که البته بهترین فیلم سال نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ