اعضای هیئت رئیسه مهدی تاج با تقدیم شکایت خود به دادگستری تهران خواستار پرداخت غرامت از سوی دولت ترامپ به فدراسیون فوتبال ایران هستند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این‌که راه‌های دیپلماتیک برای باز پس گیری طلب ایران از کره جنوبی به نتیجه نرسیده است ما چاره‌ای جز پیگیری مطالبات از طریق داوری نداریم لذا دولت لایحه‌ای را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد که به تصویب مجلس هم خواهد رسید.
متهم گفت: روز حادثه به همراه همسرم راهی منزل مادرش شدیم، چون شام در خانه مادرش میهمان بودیم. من و پیمان همیشه با هم جر و بحث داشتیم و دعوا‌های ما تمامی نداشت. آن روز هم در مسیر با هم بحثمان شد و من با او قهر کرده و از ماشین پیاده شدم. بعد به خانه مادرم رفتم و دیگر نمی‌دانم او کجا رفت و چه اتفاقی برایش افتاد. یکی، دو روزی از او بی‌خبر بودم و سراغش را نمی‌گرفتم، چون با هم قهر بودیم. بعد متوجه شدم در بیمارستان است و سر و دستش هم شکسته بود که دلیل آن را نمی‌دانم.
ری-رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه دشمن از کارآمد بودن ما در دستگاه قضایی و دیدن حل مشکلات مردم ناامید می شود گفت: امروز بهترین خدمت به امام و رهبری خدمت به مردم است.
محمد اسماعیل توکلی، سرپرست اورژانس استان تهران از ضرب و شتم نیروی اورژانس استان تهران خبر داد و گفت: هم‌اکنون کارشناس حادثه‌دیده تحت مراقبت پزشکی است و اداره حقوقی اورژانس پیگیر شکایت از این فرد است.
باشگاه مس سونگون مدعی شد که مهدی جاوید با وجود داشتن قرارداد با این باشگاه به کراپ پیوسته است.
جهانگیری گفت: از قافله توسعه عقب افتاده ایم. در شرایطی که کشور‌ها در حوزه IT و ICT در حال پیگیری توسعه بودند، ما در این حوزه‌ها درگیر کم و زیاد کردن سرعت اینترنت و فیلترینگ شدیم. اکنون سرعت تحولات این عرصه به حدی شده است که کشور‌ها با عبور از همان حوزه‌هایی که ما هنوز درگیر اصلش هستیم، در حال بهره‌گیری از نسل جدید از فناوری‌ها هستند.
باشگاه استقلال طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد از سرمربی و سرپرست صنعت نفت آبادان به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی شکایت می‌کند.
باشگاه سپاهان ساعتی پس از تساوی مقابل ملوان در ورزشگاه نقش جهان بیانیه‌ای صادر کرد.
سخنگو و معاون حقوقی باشگاه استقلال با انتقاد از عملکرد تیم داوری دربی تهران تاکید کرد از حیدری به کمیته انضباطی شکایت خواهند کرد.
امام جمعه لاهیجان در توییتی نوشت: کار به جایی رسیده حتی خواهران شل حجاب از برهنگی برخی بی حجاب‌ها شکایت دارند! فرماندهان و سربازی‌های ما اسیر شدند، ما تا آخر هستیم.
معاون مرکز ملی فضای مجازی با تشریح اقدامات این مرکز درباره ساماندهی پیام رسانها گفت: ما خواهان تعامل با پلتفرم‌های خارجی هستیم اما حرفمان این است که با ما رفتار دوگانه نداشته باشند.
محسن مهدیان نوشت: در جنگ ترکیبی کسانی می‌توانند مدیر باشند که هم به جهت فردی خودساخته باشند و هم تحلیل کلان و متناسب با دشمنی‌های دشمن داشته باشند. فرقی نمی‌کند چه در اقتصاد و چه فرهنگ و چه رسانه و. اینجا صحنه مجاهدت است.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
فدراسیون فوتبال مراکش از داوری دیدار دیشب تیم ملی این کشور مقابل فرانسه در نیمه‌نهایی جام جهانی به فیفا شکایت کرد.
وزیر کشور بیان کرد: عمده خسارت و بلکه تمام آن توسط اغتشاشاگران به وجود آمده است، اما با این وجود فراجا اعلام کرده اگر کسی دچار خسارت شده اعلام کند. در دستور کار ما هم است که هر کس دچار خسارتی شده و شکایتی دارد، اعلام کند.
وزیر کشور گفت: در دستور کار ما هم است که هر کس دچار خسارتی شده و شکایتی دارد، اعلام کند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما از طریق وزارت امور خارجه و نهاد‌های بین‌المللی به‌زودی شکایت‌های حقوقی‌مان را تسلیم مراجع بین‌المللی برای پیگرد حقوقی موضوع خواهیم کرد.
نماینده خدابنده، درباره شکایت فراجا از نمایندگان گفت: نمی‌شود تریبون را از نماینده گرفت، چرا که او بازتاب دهنده جامعه است بخصوص که در این خصوص ۳ نفر از کسانی که از آن‌ها شکایت شده است از همکاران اهل تسنن ما هستند و این امر یک خطای استراتژیک است که نباید صورت می‌گرفت.
دختر بزرگ‌تر در تحقیقات به بازپرس گفت: «از چند وقت قبل مادرمان مرتب ما را شکنجه می‌کرد. البته از همان ابتدا رفتار‌های نرمال و خوبی با ما نداشت. ولی از یک سال قبل شکنجه‌هایش شروع شد. او مرتب به ما توهین می‌کرد و کتک‌مان می‌زد. حتی از چند وقت پیش بدون اینکه من را نزد دکتر ببرد یا تحت آزمایش قرار بگیرم، به من می‌گفت که مشکل کبد و دیابت دارم.
بچه‌ها زمانی که در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفتند، بدون هیچ ترس و اضطرابی عنوان کردند: پدرمان تاجر و ورزشکار معروفی است و ما در یکی از کشور‌های اروپایی به دنیا آمده‌ایم. پدرمان مرد خوبی است و مادرم نباید از او شکایت می‌کرد و او را به زندان می‌انداخت. از کار مادرمان بشدت ناراحت هستیم و به خاطر رفتارهایش دل‌مان نمی‌خواهد با او زندگی کنیم.
موسی غضنفرآبادی اظهار کرد: ما کاری با آقای اشتری نداریم؛ ایشان شکایت خود را اعلام کرده و ما باید موضوع را بررسی کرده و نتیجه را بعد از بررسی اعلام می‌کنیم.
وکیل مدافع خانواده مهسا امینی گفت: من به همراه علی رضایی دیگر همکارم وکالت اولیای دم پرونده مهسا امینی را برعهده گرفتیم. روز دوشنبه یکی از ما (آقای رضایی) در دادسرای جنایی حضور یافت و توضیحاتی را به آقای شهریاری ریاست دادسرای جنایی داد و پس از آن بازپرس ویژه پرونده از وکیل پرونده و پدر و برادر و خاله مهسا امینی تحقیق کردند.
دایی مهسا امینی گفت: می‌گوید: از کسی نمی‌ترسیم. اما مثل مرغ سربریده‌ایم. وی افزود: دختر ما مگر علف هرز است. شکایت کرده‌ایم. به هر جایی که لازم باشد شکایت کرده‌ایم. ما نه به دنبال این هستیم که مبالغه کنیم و نه می‌خواهیم حق دخترمان ضایع شود.
مدیریت حقوقی فولاد در خصوص فحاشی شب گذشته هواداران پرسپولیس به کادرفنی و بازیکنان فولاد واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ