رئیس جمهور سابق آمریکا درباره امیدهای غرب برای تبدیل شورش مسلحانه ارتش خصوصی «واگنر» علیه روسیه به سرنگونی دولت مستقر این کشور، هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین نسبت به نقشه رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری به اردن هشدار داد.
مدیر امنیت گوشی های هوشمند سامسونگ به کاربران درباره بدترین اشتباه ممکن که دستگاه ها و داده های آنان را در معرض خطر قرار خواهد داد هشدار می دهد.
بیت الهی گفت:در منطقه دماوند درمحدوده وقوع این زمین‌لرزه،ویلاسازی گسترده در جریان است که با توجه به عبور گسل مشاء انتظار می‌رودتا تجدیدنظری دربارگذاری‌ها وساخت و سازهای این منطقه قرار گیرد.
کنسولگری امارات متحده عربی در شهر لس‌آنجلس به شهروندان اماراتی مقیم آمریکا درباره وضعیت آب و هوایی خطرناک در این کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان و آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه‌های فصلی هشدار داد.
افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد خسارت سنگین در جنگ‌های آتی هشدار دادند.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ماده ۲۹ قانون هوای پاک و میزان جریمه خودرو‌های متخلف گفت: تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار از بوق‌های شیپوری، لوله اگزوز، سامانه صوتی یا بلندگوی منصوب در وسایل نقلیه مانند آن تخلفی است که در صورت ارتکاب از سوی رانندگان خودرو‌ها در مرتبه اول شامل ۱۰۰ هزار تومان جریمه نقدی، در مرتبه دوم ۲۰۰ هزار تومان و برای بار سوم ۳۰۰ هزار تومان خواهد شد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تردید نباید کرد که زمان تجدید نظر در سیاست تعامل خوشبینانه با طالبان فرا رسیده و ما باید اولاً در مورد اجازه ورود به اتباع افغانستان با احتیاط شدید عمل کنیم، ثانیاً ساماندهی آنان در داخل کشور و نظارت کامل، دقیق و بدون اغماض بر آنان را به بالاترین سطح ممکن برسانیم.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان به موضع‌گیری درباره مشکلات اقتصادی در این کشور پرداخت.
دونالد ترامپ با انتشار پیامی ویدیویی با حمله به بی‌کفایتی جو بایدن، به اروپا هشدار داد که در صورت پیروزی در انتخابات، کشورهای اروپایی باید هزینه نظامی واشنگتن به اوکراین را پرداخت کنند.
رئیس جمهور سابق آمریکا به دولت کنونی این کشور درباره ارسال بمب خوشه‌ای به کی‌یف هشدار دارد.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده به کسانی که مشتاق کودتا در روسیه هستند هشدار داد و گفت: برکناری ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه ممکن است عواقب ناخواسته‌ای به همراه داشته باشد.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا با انتقاد از خروج عجولانه نیرو‌های آمریکایی از افغانستان گفت: ما در خروج از افغانستان بسیار بی‌ملاحظه رفتار کردیم و فکر می‌کنم این شرم‌آورترین و ضعیف‌ترین حالت در تاریخ کشور ماست.
دونالدترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا هشدار داد در صورتی که خود او به قدرت بازنگردد، آمریکا دچار هرج و مرج خواهد شد.
زیدآبادی نوشت: اگر جمهوری اسلامی قصد خروج از این وضعیت را دارد، بهتر است تا دیر نشده با همین دولت بایدن به قرار و توافقی دست پیدا کند
رئیس جمهور سابق آمریکا هشدار داد که شکست این کشور در جنگ «ارزی» با چین، مشابه شکست در جنگ جهانی است.
رهبران حزب جمهوری‌خواه مانند سناتور "لیندسی گراهام" هشدار دادند که اگر ترامپ را به عنوان نامزد معرفی کنیم "نابود خواهیم شد". با این وجود، این که آیا مخالفت رهبران حزب جمهوری خواه با ترامپ موثرتر خواهد بود یا نه یک پرسش باز و با پاسخی نامشخص است.
کشف اسناد محرمانه دولتی در دفتر شخصی رئیس‌جمهور آمریکا در شرایطی رسانه‌ای شده که اخیراً رئیس پلیس کنگره آمریکا نسبت به تشدید دوقطبی در جامعه و برگشت «شورش‌های ۶ ژانویه» هشدار داده است.
جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا در دوران ریاست جهوری دونالد ترامپ، با هشدار به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه درباره استفاده احتمالی از سلاح اتمی در اوکراین، مدعی شد که ترور پوتین به دست واشنگتن محتمل است.
دونالد ترامپ به آلمانی‌ها هشدار داد، ممکن است به دلیل کاهش عرضه انرژی روسیه به آلمان کشورشان را از دست بدهند.
ترامپ در اولین حضور علنی خود پس از حمله ۱۷ مرداد با بیان اینکه این جست وجو یک "نقض عدالت" است، هشدار داد که این مسئله "واکنشی را به همراه خواهد داشت که مانند آن را هیچ کس ندیده است. "
سناتور جمهوری‌خواه حامی رئیس جمهور سابق آمریکا هشدار داد که در صورت پیگرد قانونی دونالد ترامپ در آمریکا شورش به پا خواهد شد.
کوین تراپ، دروازه‌بان آینتراخت فرانکفورت، معتقد است که با فراموشی شکست سنگین از بایرن، تنها به پیروزی بر رئال در سوپرکاپ اروپا فکر می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ