اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای اعاده حیثیت درباره پرونده ویلموتس از دولت آمریکا و رئیس جمهور سابق این کشور شکایت کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه توانمندی دفاعی ما به مرحله شکست ناپذیری رسیده است، گفت:هر اقدامی برای رویارویی با قدرت دفاعی ما یک انتحار و به مثابه سر به صخره کوبیدن است‌.
عضو شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد شهرداری تهران در ماجرای خانه اندیشمندان علوم انسانی گفت: این شکلی که شهرداری مستقیم و بدون طی مراحل قانونی به این مرکز مراجعه کرده به نظر قابل دفاع نیست و ما این روش را نمی‌پسندیم.
بیسنته لیزارازو از اقدام اخیر کیلیان امباپه و ارسال نامه‌اش به باشگاه پی اس جی مبنی بر اینکه قصد تمدید قرارداد ندارد دفاع کرد.
یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا با بیان اینکه فرصت دیپلماسی با ایران هنوز از دست نرفته است، گفت که اقدام نظامی آخرین گزینه آمریکا در قبال ایران است و در رأس اولویت های واشنگتن قرار ندارد.
وزارت دفاع انگلیس مدعی شده که اقلام توقیف شده شامل "موشک‌های زمین به هوا و موتور موشک‌های کروز" بوده‌اند. انگلیس مدعی شد که این اقدام نقض قطعنامه ۲۲۳۱ و ۲۱۴۰ شورای امنیت سازمان ملل محسوب می‌شود.
سخنگوی سپاه با بیان اینکه در حوزه دفاع از جغرافیای این سرزمین و مردم کشورمان نیاز به بیگانگان نداریم ، گفت: به مرحله‌ای از قدرت دفاعی و نظامی دست یافتیم که نه آمریکایی‌ها و نه هیچ قدرت دیگری جرأت کوچکترین اقدامی علیه ایران اسلامی را ندارند.
وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در اطلاعیه‌ای مشترک از دستگیری عوامل اصلی اقدام ناکام خرابکارانه در اصفهان علیه یکی از مراکز وزارت دفاع خبر دادند.
ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و آمادگی‌های همه‌جانبه دفاعی نیروهای مسلح، دشمنان قادر به انتخاب گزینه سخت و اقدام نظامی علیه ایران اسلامی نیستند.
دبیرکل ناتو با تمجید از برنامه ژاپن برای افزایش دوبرابری بودجه دفاعی توکیو، گفت که این اقدام نشان‌دهنده اراده ژاپن برای مشارکت امنیتی بیشتر در یک جهان بی‌ثبات است.
شاید دفاع چپ سرخ‌ها با مسافری از اصفهان پر شود.
وزارت دفاع در بیانیه‌ای أکید کرد: اقدام موهن نشریه مبتذل فرانسوی به مرجعیت دینی و اسلامی نشان دهنده اوج تزویر سران غربی و هراس جوامع سکولار و استبداد تفکر ماتریالیستی است.
خبرنگار و تهیه کننده شبکه الکاس قطر از اقدام فدراسیون فوتبال این کشور در مذاکره با کارلوس کی‌روش اظهار تعجب کرد و گفت: مربی‌ای می‌خواهیم که تیمش زیبا بازی کند نه دفاعی به سبک کی‌روش!
خبرنگار و تهیه کننده شبکه الکاس قطر از اقدام فدراسیون فوتبال این کشور در مذاکره با کارلوس کی‌روش اظهار تعجب کرد و گفت: مربی‌ای می‌خواهیم که تیمش زیبا بازی کند نه دفاعی به سبک کی‌روش!
وزارت دفاع کره‌جنوبی در این بیانیه خاطرنشان کرد: ارتش ما یک وضعیت آمادگی نظامی ایجاد خواهد کرد تا به شدت با هرگونه تحریک متقارن یا نامتقارن کره شمالی مقابله کند.
پکن می‌گوید که آمریکا با تصویب «قانون مجوز دفاع ملی»، در امور داخلی چین مداخله و به حزب کمونیست حاکم این کشور حمله می‌کند.
آژانس خبری مرکزی کره شمالی اعلام کرده، یک موسسۀ تحت نظارت آکادمی علوم دفاعی کره شمالی امروز (جمعه ۲۵ آذر) یک موتور سوخت جامد با رانش بالا را آزمایش کرده است. این اقدام به منظور دستیابی به سلاح جدید استراتژیک توسط کره شمالی با موفقیت انجام شده است. کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی شخصا در محل آزمایش این موتور حضور داشته است. این آزمایش برای نخستین بار در کره شمالی و در مرکز ازمایش‌های ماهواره‌ای سو‌های انجام شده است.
جانشین وزیر دفاع گفت: طراحان اصلی ترور شهید فخری‌زاده که رژیم غاصب صهیونیستی یکی از صحنه‌گردانان اصلی آن است نیز پاسخ اقدامات خود را خواهند دید.
وزارت دفاع روسیه اظهارات رسانه ها و مقامات لهستان مبنی بر اصابت موشک های روسیه به خاک این کشور را یک اقدام تحریک آمیز تعمدی خواند.
وزیر دفاع ترکیه امروز اعلام کرد که آنکارا تاکنون به هرگونه اقدام ناحق و غیرقانونی یونان پاسخ لازم را داده‌ و از این پس نیز خواهد داد.
یک مقام دفاعی آمریکا مدعی شد که نیروهای آمریکایی به طور مستقیم با ایرانیان ارتباط برقرار کردند و از آن‌ها خواستند که پهپاد را پس بدهند.
یک مقام دفاعی آمریکا مدعی شد که نیروهای آمریکایی به طور مستقیم با ایرانیان ارتباط برقرار کردند و از آن‌ها خواستند که پهپاد را پس بدهند.
ماجرای خودروهای سرقتی که دود می شدند!
اقدام تیم قطری برای کپی خط دفاع بتنی پرسپولیس
شمخانی: تنها راه دفاع از حقوق کشور در برابر قلدری، چه در برجام چه در ⁧آژانس ⁩و چه در سایر عرصه‌ها، اقدام متقابل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ