پامپئو در بخشی از سخنرانی خود، ترامپ را، بی‌آنکه به نام او اشاره کند، فردی «شکننده» توصیف کرد که واقعیت‌ها را نمی‌پذیرد. او همچنین در ادامه سخنان خود تاکید کرد حضور ترامپ در کاخ سفید باعث شد ۸ تریلیون دلار به مجموع بدهی‌های ملی دولت فدرال ایالات متحده آمریکا اضافه شود و از همین منظر یک ارزیابی انتقادی از عملکرد ۴ ساله رئیس جمهوری سابق ایالات متحده ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سابق موساد در سخنانی با انتقاد از لایحه جنجالی اصلاحات قضایی نتانیاهو اذعان کرد که «اسرائیل» با وجود نخست وزیری بی‌تفاوت به دو نیمه تقسیم شده است. او در حال تجزیه ارتش و موساد است.
سخنران این هیات شیخ حسین انصاریان و مداح آن هم محمدحسین پویانفر هستند که در ماه‌های اخیر از سوی جریان تندرو مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.
رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی، از منفعل بودن جهان اسلام نسبت به سوزاندن قرآن کریم در سوئد و جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین انتقاد کرد.
سفیر روسیه در سخنانی انتقادی اعلام کرد که آمریکا در برابر جنایات اوکراین بی تفاوت است.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفتمین سالگرد شهادت مصطفی بدر الدین از فرماندهان حزب الله، به تمجید از این شهید پرداخت.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل روز دوشنبه در سخنرانی خود با انتقاد از اقدامات یکجانبه گرایانه آمریکا گفت که واشنگتن خودسرانه منشورهای بین‌المللی را نادیده می‌گیرد.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل روز دوشنبه در سخنرانی خود با انتقاد از اقدامات یکجانبه گرایانه آمریکا گفت که واشنگتن خودسرانه منشورهای بین‌المللی را نادیده می‌گیرد.
وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی از تصمیم آمریکا در عدم صدر روادید برای خبرنگاران کشورش انتقاد کرد.
نماینده‌های تشکل‌های دانشجویی در جریان سخنرانی خود در محضر رهبر انقلاب بدون لکنت و صریح به طرح مطالب انتقادی پرداختند که می‌تواند الگویی ملموس از آزادی بیان باشد.
فارس نوشت: سوءبرداشت برخی افراد از بازنشر ویدئویی از رهبرانقلاب در مورد نهی برخورد خودسرانه مردم با بی حجابی سبب شد عده ای تصور کنند نباید با بی حجابی برخورد شود در حالی که بنا بر نظر خود رهبرانقلاب حاکمیت اسلامی نسبت به این مسئله وظیفه جدی دارد.
نخست وزیر نروژ امروز در سخنانی با انتقاد از سرازیر شدن کمک‌های اروپا به اوکراین تأکید کرد: اسلو باید به فکر امنیت خود باشد؛ در آینده ارائه تسلیحات بیشتر به اوکراین از سوی ما دشوارتر است.
رئیس رژیم صهیونیستی در سخنانی با انتقاد از تلاش های نتانیاهو در زمینه اصلاحات قضایی، درباره خطر آغاز جنگ داخلی هشدار داد.
یک روزنامه با انتقاد از سخنران حامی دولت نوشت: به احترام کلمه، یکی پیدا شود و تریبون را از جلوی او بردارد. از قدیم گفته‌اند "همه چیزدان" هیچی نمی‌داند چنان که "همه کاره، هیچ کاره" در کلام مردم عنوان می‌گیرد.
هاشمی معتقد است که دولت سیزدهم دچار فشار و بعضی سیاست‌ها و روش‌هایی با مصداق طول‌الامل شده که اگر خود را از این مسیر برای اداره کشور خارج نکند خدایی ناکرده با سرنوشت مورد انتظار طول الاملین همراه خواهد شد. سخنرانی رییس‌جمهور در دفاع از بودجه ۱۴۰۲ با قول‌های کوتاه‌مدت آن توسط صداوسیما و روزنامه‌های همراه تیتر امیدوارانه شد و مورد انتقاد منتقدان برای کاهشی شدن نرخ ارز و طلا و مسکن و خودرو قرار گرفت.
مگر در دوره یازدهم نماینده منتقد وضع موجود هم وجود دارد؟ من نگاه انتقادی از دل این مجلس ندیده‌ام. البته این طبیعی است که در مجلس برخی از نمایندگان به‌صورت مرتب برخی دیگر را به ردصلاحیت تهدید می‌کنند، ولی به‌صورت کلی نگاه متفاوتی ندیده‌ام. با یک سخنرانی و مصاحبه نگاه متفاوت شکل نمی‌گیرد.
معاون اقتصادی رئیس جمهور اظهار کرد: امروز نیز آمریکا و انگلیس به دلیل پیشرفت‌های ملت ایران این طور دست به کارشکنی می زنند و تلاش می کنند از اعتراضات مردمی سو استفاده کنند و آن را به انحراف بکشند.
رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی از سیاست غیرحرفه ای و ماجراجویانه غرب به شدت انتقاد کرد و آن را مسبب عدم تعادل در تامین غذا در جهان توصیف کرد.
رئیس جمهور دموکرات آمریکا در سخنانی به شدت از جمهوری خواهان مخالف انتقاد کرد و هشدار داد که جمهوری خواهان اقتصاد را به گروگان خواهند گرفت.
رئیس جمهوری آمریکا در ادامه این سخنرانی خود همچنین با انتقاد شدید از جنگ روسیه علیه اوکراین مدعی شد: روسیه به نحو بیشرمانه‌ای منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
رئیس جمهور بولیوی در سخنرانی سازمان ملل علیه نظام سرمایه داری انتقاد کرد.
رئیس جمهور عراق امروز شنبه در سخنانی تاکید کرد: ادامه تنش های سیاسی و انسداد افق توافق میان جریان های عراقی پس از گذشت ۱۰ ماه از برگزاری انتخابات، مساله ای نگران کننده و غیر قابل قبول دانست.
نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از برقراری آتش بس در نوار غزه، از حملات رژیم صهیونیستی علیه این باریکه به طور تلویحی انتقاد کرد.
علیرضا پناهیان خطیب و واعظ مشهور در سخنانی به تندی از نمایندگان مجلس انتقاد کرد.
محمد مهدی همت از «زیر پا گذاشتن اخلاق و تقوا» از سوی مخالفان سیدحسن خمینی در جریان سخنرانی وی انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ