مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه حمایت از تولید داخل کشور را از واردات بی‌نیاز می کند، گفت: وزارت جهاد کشاورزی تأمین غذای مردم با حمایت از تولید داخل را اصل راهبردی خود قرار داده است.
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه حمایت از تولید داخل کشور را از واردات بی‌نیاز می کند، گفت: وزارت جهاد کشاورزی تأمین غذای مردم با حمایت از تولید داخل را اصل راهبردی خود قرار داده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در راستای اجرای قانون بودجه امسال طی بخشنامه‌ای پرداخت اعتبارات جانبی دستگاه ها از جمله آب و برق را مشروط به ثبت اموال غیرمنقول آنها در سامانه سادا عنوان کرد.
مدیر عامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت:اولویت ما برای بازنشستگان بحث توسعه خدمات مخصوصاً خدمات درمانی و تامین بخشی از هزینه‌های آن است.
مدیر کل امور مجلس و دولت سازمان تأمین اجتماعی گفت: ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در کل کشور به همراه ۸ میلیون بازنشسته و مستمری بگیر اصلی و تبعی عضو خانواده تامین اجتماعی هستند.
اهواز - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تأمین آب در منطقه ملاشیه اهواز با اجرای کارهای ضربتی و نصب پمپ، پایدار شده است.
نگاهی به آمارها نشان می‌دهد در ۶ ماه نخست ۱۴۰۱ سهم مصرف برق صنایع ۳۴درصد و بخش خانگی ۳۳.۷درصد بود این اعداد در نیمه نخست ۱۴۰۰ برای صنعت ۳۲.۲ درصد و برای بخش خانگی ۳۵ درصد رقم خورد.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به نگاه ویژه وزارت نیرو و دولت به سیستان و بلوچستان، گفت: در کنار پیگیری‌ها برای تأمین حق‌آبه هیرمند، طرح‌هایی در سیستان با جدیت در حال اجراست.
در بخش نهضت ملی مسکن، زمین به استعداد ساخت یک میلیون و ۷۸۵ هزار و ۴۴ واحد مسکونی تا پایان اردیبهشت تامین شد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در منطقه میامی برای امنیت یوزها سرعت مجاز به ۸۰ کیلومتر کاهش پیدا کرده و تمهیدات نور و روشنایی جاده به صورت جدی در حال اجرا است.
با حضور رئیس سازمان بورس و سایر مدیران بازار سرمایه از «پذیره‌نویسی حق‌تقدم الکترونیک»، «مرکز افکارسنجی»، «سامانه جمع‌سپاری (مرکز آزمون)» و «صکوک پلاس» رونمایی شد.
اهواز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه خوزستان تأمین کننده گندم ۱۲ میلیون نفر در کشور است، گفت: خرید تضمینی گندم از مرز یک میلیون و ۶۳۶ هزار تن گذشت.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با اشاره به این که هلال احمر در تلاش است تا داروی بیماران دیابتی را تولید کند، از ساخت دو میلیون و ۴۱۲ هزار قرص متفوربت در هفته گذشته خبر داد.
از نظر طراحی باید گفت چری eQ۷ چهره مدرن و به‌روزی دارد. در نمای روبه‌رو، خبری از جلوپنجره مشبک نیست؛ چرا که نیروی مورد‌نیاز این خودرو توسط پیشرانه برقی تأمین می‌شود. استفاده از چراغ‌های دو‌تکه روندی نسبتاً جدید در بین خودروسازان است. چری نیز از این روند پیروی کرده و eQ۷ را به این نوع چراغ تجهیز کرده است. همان‌طور که در تصاویر ضمیمه‌شده می‌توانید مشاهده کنید، چراغ‌های اصلی این کراس‌اوور روی سپر قرار دارند و نوار‌های باریک موجود زیر کاپوت مربوط به چراغ‌های روشنایی در روز هستند.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: اولویت و اساس کار پلیس بر مبنای پیشگیری و کنترل جرایم ، دفاع از حقوق مردم تامین امنیت است.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: تا پایان سال ۲ هزار دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد شد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش‌ تأمین امنیت دریایی را پایه اصلی رزمایش مرکب دریایی ۲۰۲۳ دانست و گفت: افزایش هماهنگی و مقابله با تحرکات تروریستی مهم‌ترین محورهای روز نخست رزمایش بود.
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از آغاز به کار رسمی شبکه هوشمند مبادلات اقساطی (هما) در کشور خبر داد.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از موافقت معاون اول رئیس جمهور در خصوص تأمین خدمات روبنایی و زیربنایی مورد نیاز محلات محروم تهران از محل مولدسازی خبر داد.
اسدی بابیان اینکه بیش ازیک‌سوم درآمد ارزی کشوراز منطقه ویژه انرژی پارس تأمین م‌شود، گفت:بیش از ۱۱میلیارد دلار در۱۰ماهه امسال از این منطقه صادرشده که نسبت به مدت مشابه ۵۰درصدافزایش‌یافته‌است.
شهردار منطقه ۱۰ از همکاری مدیریت شهری و اداره برق منطقه برای تأمین روشنایی نقاط بی دفاع در محور شهید نواب صفوی و گذر پشت آن طی دو هفته آینده خبر داد.
شهردار منطقه ۸ از تأمین روشنایی پل‌های زیرگذر سواره‌رو امام علی (ع) در محدوده این منطقه خبر داد و گفت: با نصب ۱۵۴ پرژکتور، روشنایی پل‌های زیرگذر امام علی (ع) تامین شد.
با هدف افزایش ایمنی شهری، تامین روشنایی و رفع نقطه بی‌دفاع شهری پل عابر پیاده اتوبان امام علی(ع) در محدوده منطقه۸ انجام شد.
شاهرود- مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه اعتباری برای فنس کشی محدوده عبور یوز به شاهرود داده نشده است، گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای روشنایی محدوده عبور یوز نیاز است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ