وزیر امور اقتصادی و دارایی در راستای اجرای قانون بودجه امسال طی بخشنامه‌ای پرداخت اعتبارات جانبی دستگاه ها از جمله آب و برق را مشروط به ثبت اموال غیرمنقول آنها در سامانه سادا عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای تأمین توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز مناطق و پروژه‌های گردشگری مبلغ ۴,۴۰۰ میلیارد ریال ابلاغ اعتبار شده است که نسبت به اعتبار ابلاغی سال قبل، از نرخ رشد ۹۵ درصد برخوردار است.
بر اساس مصوبه مجلس و برای تقویت نظارت یکپارچه در تامین مالی و توسعه دامنه وثائق و تضامین و تقویت نظام سنجش اعتبار، «شورای ملی تأمین مالی» تشکیل می‌شود.
مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه در راستای کمک به تأمین مسکن مناسب، مبلغی به عنوان ودیعه مسکن پرداخت می‌شــود، اعلام کرد که در سال گذشته اولین اعتبار دفتر در تابستان ۱۴۰۱ به مقوله تامین کمک ودیعه مسکن بانوان اختصاص یافت که در مجموع اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان را شامل شد.
نمایندگان مجلس، ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار جهت تأمین جهیزیه کالای ایرانی و لوازم خانگی زوج‌هایی که از تسهیلات قرض الحسنه ازدواج یا فرزندآوری استفاده نکرده‌اند، اختصاص داد.
سمنان- وزیر آموزش و پرورش کابینه سیزدهم، گفت: اعتبار لازم در خصوص مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر در استان سمنان برای جمع‌آوری کامل این مدارس، اختصاص می‌یابد.
زنجان-رئیس قوه قضائیه از اختصاص اعتبار ۶۵ میلیارد تومانی برای تأمین امکانات و تجهیزات دادگستری زنجان خبر داد.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس گفت: پس از پیگیری‌های مستمر، سه هزار میلیارد ریال برای تکمیل فاضلاب این شهر تأمین اعتبار شد.
رئیس اداره پزشکان، دارو و پاراکلینیک اداره کل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: بر اساس دستورالعمل مشترک سازمان‌های بیمه‌گر پایه، اعتبار نسخ تجویز شده پزشکان جهت دریافت دارو و پاراکلینیک از زمان تجویز نسخه به مدت دو ماه تعیین شده است.
سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تخصیص اعتباری بالغ بر ۷۲۵ میلیارد تومان برای استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی مدارس و تأمین تجهیزات هنرستان‌ها خبر داد.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: برخی پرونده‌ها در اجرای احکام دیوان به دلیل عدم تأمین اعتبار از سوی وزارت بهداشت هنوز اجرا نشده که موجب افزایش حجم پرونده‌ها شده است.
سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: در لایحه بودجه رقمی معادل ۶,۰۰۰ میلیارد تومان از محل فروش املاک مازاد آموزش و پرورش برای تأمین اعتبار طرح‌های نیمه‌تمام در همان استان و محل تعهد شده است.
شهردار منطقه ۸ از افزایش ظرفیت پارکینگ‌های عمومی منطقه خبر داد و گفت: مساله تأمین اعتبار یکی از موانع اصلی احداث پارکینگ در مناطق محسوب می‌شود.
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت شرکت‌های دولتی، سازمان امور مالیاتی و وزارت صمت را موظف کرد ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌ای از قبیل اوراق گواهی اعتبار مولد (گام) و برات الکترونیکی را بپذیرند.
اصفهان- تأمین اعتبار برای رفع مشکل آب در استان اصفهان، در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت وزیران به ریاست رئیس جمهور، در دستور کار دولت قرار گرفت.
در جلسه بعدازظهر یکشنبه هیئت وزیران به ریاست سید ابراهیم رئیسی، موضوع تأمین اعتبار برای رفع مشکل آب در استان اصفهان در دستور کار دولت قرار گرفت.
هیئت وزیران در جلسه امروز (یک‌شنبه) با تأمین اعتبار لازم برای رفع مسائل و مشکلات آبی در استان اصفهان موافقت کرد.
اردبیل- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تأمین اعتبار برای احداث تونل اسالم به خلخال انجام شده تا جنوب استان اردبیل به شمال کشور متصل شود.
اردبیل- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تأمین اعتبار برای احداث تونل اسالم به خلخال انجام شده تا جنوب استان اردبیل به شمال کشور متصل شود.
مشهد ـ مدیر امور آبفا قوچان گفت: در پی یک پارچه سازی شرکت‌های آبفا شهری و روستایی حدود ۲۷۶ میلیارد ریال اعتبار صرف تأمین و توزیع آب در روستاهای این شهرستان شده است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه باید نسبت به تأمین اعتبار برای اجرای دقیق و کامل رتبه بندی معلمان اقدام کند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه باید نسبت به تأمین اعتبار برای اجرای دقیق و کامل رتبه بندی معلمان اقدام کند.
مشهد ـ مجری طرح ویژه تأمین آب مشهد شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: عملیات اجرایی خط انتقال اضطراری تأمین آب شرب از غرب مشهد با ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به مناسبت هفته دولت آغاز شد.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: در صورت تأمین اعتبار مالی می‌توانیم مراکز تخصصی همودیالیز را در سراسر کشور توسعه دهیم.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: ما باید توانمندی‌های حوزه صنعت دفاعی را توسعه دهیم و مجلس از لحاظ تأمین اعتبار بودجه، همواره پشتیبانی لازم را کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ