مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از موافقت معاون اول رئیس جمهور در خصوص تأمین خدمات روبنایی و زیربنایی مورد نیاز محلات محروم تهران از محل مولدسازی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهچراغی در آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ با نظر علما و برخی از مراجع با توجه به خدمات شایسته و کارآمدی در سپاه قم به عنوان استاندار مطرح شد و با موافقت دولت از آن زمان تاکنون به مدت ۲ سال سکان استانداری قم را به عهده داشت.
معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی فراجا گفت: امروز مجلس یازدهم با موافقت به تقاضای رسیدگی لایحه حمایت از عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی، یکبار دیگر انقلابی بودن خود را ثابت کرد.
مشهد ـ معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد ۶۹ موافقت اولیه ایجاد اقامتگاه‌های بومگردی و سنتی صادر شده است.
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: اخیراً واردکنندگان برنج خارجی به معاون اول رئیس جمهور برای واردات یک میلیون تن برنج نامه زده‌اند که مخبر هم با آن موافقت کرده است.
معاون رئیس سازمان حشدالشعبی در دیدار شهردار تهران از موافقت نخست‌ وزیر عراق با ورود خودرو‌ های ایرانی به داخل خاک عراق در ایام اربعین خبر داد.
معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از موافقت مجلس شورای اسلامی با اصل هشتاد و پنجی شدن اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای در جلسه علنی امروز مجلس خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را بررسی می کنند.جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.در این جلسه محمد مخبر معاون اول رییس جمهور نیز حضور دارد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: معرفی وزیر بازرگانی منوط به موافقت مجلس با تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و تشکیل وزارت بازرگانی است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بابت موافقت مجلس با دو لایحه دولت، از نمایندگان تشکر کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری گفت: با موافقت اصولی و ضمنی ستاد کل نیروهای مسلح، قرار است ظرفیت سربازی شرکت های دانش بنیان تا ۱۰ هزار نفر افزایش پیدا کند.
معاون وزیر خارجه روسیه می گوید این کشور با توجه به تسهیل واقعی صادرات محصولات کشاورزی خود، در آینده نسبت به توافق غلات موضع گیری می کند.
معاون امور اسناد سازمان ثبت از موافقت رئیس قوه قضائیه با پیشنهاد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای افزایش حق التحریر دفاتر اسناد رسمی خبر داد.
مشهد ـ معاون امنیتی وزیر کشور گفت: اراده طرفین بر تسهیل سفر به عتبات عالیات است و عراقی ها قول همکاری در این زمینه به ما داده اند و ما نیز برای سفر زائران عراقی به ایران قول مساعد داده ایم.
عضو هیأت عامل و معاون مهندسی و توسعه امورزیربنایی سازمان بنادرودریانوردی از موافقت کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی این سازمان با تمدید وصدورمجوز ساخت وبهره برداری برای ۵ سازه دریایی خبر داد.
معاون گردشگری کشور گفت: تعطیلی پنجشنبه‌ها برای رونق گردشگری در قالب اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، به دولت ارائه و تصویب شد.
یک منبع آگاه گفت: وزیر نفت در مکاتبه‌ای با معاون اول رئیس جمهور برای جلوگیری از خاموشی و قطع سراسری برق و گاز، خواستار تعطیلی کامل روزهای شنبه و یکشنبه تهران شد.
یک منبع آگاه گفت: وزیر نفت در مکاتبه‌ای با معاون اول رئیس جمهور برای جلوگیری از خاموشی و قطع سراسری برق و گاز، خواستار تعطیلی کامل روزهای شنبه و یکشنبه تهران شد.
در پی قبول استعفای آقای قاسمی از وزارت راه و شهرسازی، رییس‌جمهور، آقای شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.
جلسه بررسی استیضاح رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم با حضور مخبر معاون اول رئیس جمهور و برخی وزرای کابینه آغاز شد.
در دیدار معاون اقتصادی رئیس جمهور و رئیس سازمان توسعه تجارت با امیر قطر بر تدوین نقشه راه توسعه تجارت ایران و قطر و هدف گذاری تجارت ۳ میلیارد دلاری با قطر تا سال ۱۴۰۴ تاکید شد.
معاون وزیر کشور گفت: هیئت وزیران به منظور ایجاد رضایتمندی و ارتقای امنیت شغلی دهیاران، پیشنهاد وزارت کشور مبنی بر اصلاح آئین‌نامه استخدامی دهیاری‌های کشور را به تصویب رساند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر جمع دانش آموزان فنی و حرفه‌ای کشور در سه پایه متوسطه به یک میلیون و ۱۰۴ هزار و ۲۸ نفر افزایش پیدا کرده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: با موافقت شورای پول و اعتبار، سقف وام اشتغال مددجویان و نیازمندان در رشته‌های شغلی مشخص، به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی لزوم دسترسی بیشتر بازرسان این آژانس به تاسیسات هسته ای ایران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ