اسدی بابیان اینکه بیش ازیک‌سوم درآمد ارزی کشوراز منطقه ویژه انرژی پارس تأمین م‌شود، گفت:بیش از ۱۱میلیارد دلار در۱۰ماهه امسال از این منطقه صادرشده که نسبت به مدت مشابه ۵۰درصدافزایش‌یافته‌است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه حمایت از تولید داخل کشور را از واردات بی‌نیاز می کند، گفت: وزارت جهاد کشاورزی تأمین غذای مردم با حمایت از تولید داخل را اصل راهبردی خود قرار داده است.
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه حمایت از تولید داخل کشور را از واردات بی‌نیاز می کند، گفت: وزارت جهاد کشاورزی تأمین غذای مردم با حمایت از تولید داخل را اصل راهبردی خود قرار داده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در راستای اجرای قانون بودجه امسال طی بخشنامه‌ای پرداخت اعتبارات جانبی دستگاه ها از جمله آب و برق را مشروط به ثبت اموال غیرمنقول آنها در سامانه سادا عنوان کرد.
مدیر عامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت:اولویت ما برای بازنشستگان بحث توسعه خدمات مخصوصاً خدمات درمانی و تامین بخشی از هزینه‌های آن است.
مدیر کل امور مجلس و دولت سازمان تأمین اجتماعی گفت: ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در کل کشور به همراه ۸ میلیون بازنشسته و مستمری بگیر اصلی و تبعی عضو خانواده تامین اجتماعی هستند.
اهواز - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تأمین آب در منطقه ملاشیه اهواز با اجرای کارهای ضربتی و نصب پمپ، پایدار شده است.
نگاهی به آمارها نشان می‌دهد در ۶ ماه نخست ۱۴۰۱ سهم مصرف برق صنایع ۳۴درصد و بخش خانگی ۳۳.۷درصد بود این اعداد در نیمه نخست ۱۴۰۰ برای صنعت ۳۲.۲ درصد و برای بخش خانگی ۳۵ درصد رقم خورد.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به نگاه ویژه وزارت نیرو و دولت به سیستان و بلوچستان، گفت: در کنار پیگیری‌ها برای تأمین حق‌آبه هیرمند، طرح‌هایی در سیستان با جدیت در حال اجراست.
در بخش نهضت ملی مسکن، زمین به استعداد ساخت یک میلیون و ۷۸۵ هزار و ۴۴ واحد مسکونی تا پایان اردیبهشت تامین شد.
با حضور رئیس سازمان بورس و سایر مدیران بازار سرمایه از «پذیره‌نویسی حق‌تقدم الکترونیک»، «مرکز افکارسنجی»، «سامانه جمع‌سپاری (مرکز آزمون)» و «صکوک پلاس» رونمایی شد.
اهواز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه خوزستان تأمین کننده گندم ۱۲ میلیون نفر در کشور است، گفت: خرید تضمینی گندم از مرز یک میلیون و ۶۳۶ هزار تن گذشت.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با اشاره به این که هلال احمر در تلاش است تا داروی بیماران دیابتی را تولید کند، از ساخت دو میلیون و ۴۱۲ هزار قرص متفوربت در هفته گذشته خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: اولویت و اساس کار پلیس بر مبنای پیشگیری و کنترل جرایم ، دفاع از حقوق مردم تامین امنیت است.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: تا پایان سال ۲ هزار دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد شد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش‌ تأمین امنیت دریایی را پایه اصلی رزمایش مرکب دریایی ۲۰۲۳ دانست و گفت: افزایش هماهنگی و مقابله با تحرکات تروریستی مهم‌ترین محورهای روز نخست رزمایش بود.
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از آغاز به کار رسمی شبکه هوشمند مبادلات اقساطی (هما) در کشور خبر داد.
معاون وزیر نفت درامور پالایش و پخش با تأکید بر اینکه سوخت‌محوری باید به سودمحوری تبدیل شود،گفت: درشرایط ناترازی گازطبیعی،سوخت زمستانی موردنیاز همه بخش‌ها اعم ازصنایع،حمل‌ونقل وخانگی شده است.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مقرر شده تا شناسایی اراضی، الحاق، تفکیک، طراحی و آماده سازی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعت توسط بنیاد مسکن انجام شود.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عموم فعالان اقتصادی اطمینان می‌دهد ارز لازم به منظور واردات کالاها و خدمات موردنیاز کشور از طریق سامانه نیما به عنوان مرجع رسمی ارز کشور تأمین می‌شود.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه تأمین آب و غذا از چالش‌ها و مسائل اصلی آینده جهان خواهد بود تاکید کرد: دولت تأکید ویژه ای بر صیانت از منابع آب و خاک، به ویژه خاک دارد.
از ابتدای سال جاری تاکنون ۳ میلیارد و ۳۴۰ میلیون دلار ارز برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده شده است.
شهردار منطقه ۱۰ از همکاری مدیریت شهری و اداره برق منطقه برای تأمین روشنایی نقاط بی دفاع در محور شهید نواب صفوی و گذر پشت آن طی دو هفته آینده خبر داد.
سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از راه‌اندازی باشگاه مخاطبان شهر زیرزمینی و انعقاد قرارداد تأمین لباس فرم و عینک راهبران خبر داد.
رویا حسین‌نژاد، جامعه‌شناس می‌گوید: به اعتقاد من پرداخت وام ازدواج نمی‌تواند دردی از مشکلات نسل جوان برای شروع زندگی مشترک‌شان را دوا کند. او معتقد است از یک‌سو دولت تسهیلات را افزایش می‌دهد و از سوی دیگر بانک‌ها تضامین محکم‌تری را درخواست می‌کنند. شاید تامین ضامن رسمی یا حتی کاسب در شهر‌های ما کار راحتی باشد، اما در مناطق روستایی اینگونه نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ