رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: اولویت و اساس کار پلیس بر مبنای پیشگیری و کنترل جرایم ، دفاع از حقوق مردم تامین امنیت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرکز بر شرکت‌های دانش‌بنیان کشور را در ۹۰ درصد محصولات اساسی و کاربردی خودکفا می‌کند.
کرمان- فرمانده نیروی زمینی ارتش از ساخت ۵۵ هزار واحد مسکونی کارکنان ارتش در کشور خبر داد و گفت: این واحدها ۲ ساله ساخته می‌شوند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تأمین امنیت عزاداری‌های ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تأمین امنیت عزاداری‌های ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: همگرایی و حل چالش‌ها با مشارکت دسته‌جمعی کشورهای منطقه‌، مطلوب‌ترین مسیر برای تحقق پیشرفت ملت‌ها و تأمین امنیت در خلیج‌فارس است.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه برنامه محوری اساس کار این سازمان است، گفت: کشاورزان جهادگران اصلی تولید و تأمین امنیت غذایی هستند.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان رسالت مهم این سازمان را تامین امنیت غذایی عنوان کرد و گفت: گشایش در معیشت و اقتصاد مردم از مسیر جهاد کشاورزی و تأمین امنیت غذایی می‌گذرد.
وزارت حمل و نقل عربستان از برنامه‌های خود برای تأمین امنیت مسیرهای مواصلاتی این کشور و تجهیز ناوگان حمل و نقل برای استقبال از حجاج خانه خدا خبر داد.
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه بیش از ۳۵۰ نقطه پرحادثه جهت تأمین امنیت سفرها اصلاح و رفع ایراد شد، عنوان کرد: مجموعه جمعیت هلال احمر در ۱۴۶۵ پایگاه خدمت‌رسانی داشت.
سردار بندی اسدی فر با بیان اینکه پلیس پیشگیری با بسیج تمام امکانات، پیشگیری از سرقت و تامین نظم و امنیت عمومی را در اولویت ماموریت های خود قرار داده است از راه اندازی قرارگاه نوروزی خبر داد.
یک کارشناس کشاورزی گفت: موضوع مهم در تأمین امنیت غذایی، اصلاح الگوی کشت است؛ اگر این هدف عملیاتی شود به طور قطع شاهد اتفاق‌های مثبتی در بخش کشاورزی خواهیم بود.
فرمانده پایگاه دریایی مستقل امام علی (ع) چابهار سپاه با بیان این که ایران به دنبال صلح و دوستی پایدار و توسعه امنیت دریایی است، گفت: هدف ما از برگزاری این رزمایش تأمین امنیت دریایی است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش‌ تأمین امنیت دریایی را پایه اصلی رزمایش مرکب دریایی ۲۰۲۳ دانست و گفت: افزایش هماهنگی و مقابله با تحرکات تروریستی مهم‌ترین محورهای روز نخست رزمایش بود.
برخی از دستگاه‌ها مکلف شدند بخشی از اعتبارات هزینه‌ای خود را صرف تضمین و ارتقای سطح امنیت سامانه‌های خود و پیشگیری مؤثر از وقوع حوادث امنیتی سایبری کنند.
فرمانده رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ با اعلام پایان رزمایش، گفت: دشمنان بدانند تأمین منافع ملی و امنیت کشور، دریا، زمین و آسمان، خط قرمز ما است.
بندرعباس - با حضور معاون وزیر نفت و فرمانده نیروی دریایی سپاه آخرین وضعیت تأمین امنیت سکوهای نفت و گاز و لنگرگاه‌های صدور انرژی بررسی شد.
نقش‌آفرینی بانک آینده در بخش کشاورزی با هدف رفاه، رشد اقتصادی و تأمین امنیت غذایی کشور
رئیس پلیس پایتخت گفت: فارغ از هر نتیجه‌ای پلیس با همه توان و تلاش خدمتگزار مردم گرانقدرمان است و تلاش ما بر این است که در همه شرایط امنیت و آرامش شهروندان را به نحو مطلوب تأمین نمائیم.
سران سه قوه همچنین با ضروری خواندن فعال شدن شورای مولدسازی اموال و دارایی‌های قوه مجریه، تسریع در اجرای این قانون را خواستار شدند.
اداره کل حقوقی قوه قضاییه با صدور نظریه مشورتی، امکان حذف هویت قضات در آرای صادره را بررسی کرد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اضافه کرد: رسیدگی به مشکلات پرستاران را بر خود واجب می‌دانیم و تلاش داریم که با ایجاد امنیت شغلی برای این قشر زحمت‌کش آرامش روانی و سلامت جسم جامعه را تامین کنیم.
رئیس قوه قضاییه در جهت مقابله قاطعانه با مرتکبان جرائم و سرقت‌های خشن و تضمین امنیت روانی شهروندان، به مدت ۳ ساعت از دادسراهای ناحیه ۲۷ تهران (امور جنایی – ویژه قتل) و ناحیه ۳۴ تهران (ویژه سرقت) بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان کم و کیف خدمت‌رسانی قضایی به مردم و مراجعان در این واحد قضایی و پیشبرد امور در آنها قرار گرفت.
وحیدی از پیگیری برای بازگشایی این مرز جهت تردد زوار اربعین خبر داد و افزود: در این زمینه صحبت هایی با طرف عراقی صورت گرفته و از طرف آنها نیز اعلام آمادگی برای تامین امنیت مرز صورت گرفته است.
وحیدی از پیگیری برای بازگشایی این مرز جهت تردد زوار اربعین خبر داد و افزود: در این زمینه صحبت هایی با طرف عراقی صورت گرفته و از طرف آنها نیز اعلام آمادگی برای تامین امنیت مرز صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ