اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی سکوت خود را در کرواسی شکست؛ چیزی که از قبل هم انتظار می‌رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا بیرانوند مصاحبه عجیبی با تلویزیون داشته است.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره یکی از کاندیداهای خبرساز مدیرعاملی استقلال صحبت کرد.
جواد نکونام در مصاحبه تند بعدازظهر روز گذشته، درباره یک موضوع به خصوص صحبت کرد؛ اینکه قراردادش در دفتر باشگاه مفقود شده است.
ساندرو تونالی در مصاحبه با سایت اتلتیک اطلاعات بیشتری درباره جدایی‌اش از میلان و پیوستنش به نیوکسل مطرح کرد.
مصاحبه امروز زین‌الدین زیدان و صحبتهای او درباره بازگشتش به مربی‌گری، در رسانه‌های فرانسوی به گمانه‌زنی‌هایی درباره بازگشت او به رئال مادرید در تابستان آینده دامن زده است.
مارینوس اوزونیدیس در اولین مصاحبه خود از علاقه‌اش برای جذب مهدی طارمی در گذشته صحبت کرد.
انتشار تصویر جدیدی از محمدرضا گلزار در یک مراسم افتتاحیه برای بسیاری از کاربران فضای مجازی تعجب برانگیز بود‌.
صفحه دروازه‌بان استقلال در اینستاگرام بعد از حواشی پیش آمده از سوی برخی افراد هک شده و دسترسی به آن امکان‌پذیر نیست.
توماس کیمس درباره حضورش در زندان ایران گفت: در ایران با من مثل یک مهمان رفتار شد؛ آنها در مهمان‌نوازی کم نگذاشتند و هیچ شکنجه‌ای در کار نبود.
رییس سازمان خصوصی سازی آخرین وضعیت انتخاب اعضای جدید هیات مدیره استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.
سرمربی آلومینیوم قصد دارد گفت‌وگوی مفصلی درباره اتفاقات فصل جاری و برنامه سال آینده انجام دهد.
حاج‌قاسم سلیمانی چهل و دو سه ساله که در دوران دفاع مقدس فرمانده لشگر ۴۱ ثارالله کرمان بود و از سال ۷۶ فرماندهی نیروی قدس سپاه را بر عهده داشت، در حاشیه مراسم تشییع شهید صیاد مصاحبه‌ای کوتاه کرد و گفت شهید صیاد، سلمان ارتش بود.
مصاحبه عادل فردوسی‌پور با علیرضا جهانبخش منتشر شد. مجری سابق برنامه نود ابتدای این مصاحبه درباره اتفاقات اخیر و وقفه در مصاحبه‌های خود صحبت کرد.
علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فولاد، در مصاحبه مطبوعاتی امروز، جملات مهمی را درباره نکات مختلف، به خصوص بازیکنان تیمش، به زبان آورد.
رئیس سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای ضمن منحصر بفرد توصیف کردن سردار سلیمانی گفت که تل آویو آمریکا را متقاعد کرد که سردار سلیمانی تهدیدی فوری برای نظامیان آمریکایی بوده است.
مصاحبه قدیمی از کریستیانو رونالدو دوباره در فضای مجازی بازنشر شده است
مهدی قایدی بعد از تساوی تیمش برابر مس رفسنجان در حالی که علاقه‌ای به مصاحبه نداشت، در پاسخ به اصرار خبرنگاران اظهار کرد: مصاحبه نمی‌کنم، چون وقتی مصاحبه می‌کنم، می‌آیند درباره زندگی شخصی آدم صحبت می‌کنند.
عضو هیئت مدیره استقلال درباره مصاحبه‌ای که انجام داده بود در رسانه رسمی استقلال توضیحاتی داد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در مصاحبه جنجالی با پیرس مورگان صحبت‌های جالبی را درباره شرایط منچستریونایتد، انتخاب رالف رانگینک و تجربه کارش با بازیکنان جوان مطرح کرده است.
فرناندو سانتوس در یک مصاحبه مطبوعاتی به تمامی سوالاتِ پیرامون کریس رونالدو و حواشی که او و تیم ملی پرتغال را در بر گرفته، واکنشی جدی نشان داد.
پیرس مورگان می‌گوید در مصاحبه جنجالی‌اش با کریستیانو رونالدو که امشب و فردا به صورت کامل پخش می‌شود بخشی هیجان‌انگیز وجود دارد که کریستیانو در آن درباره رقابتش با لیونل مسی صحبت می‌کند.
مدیرعامل باشگاه فولاد در مصاحبه با ایلنا توضیح مهمی درباره شایعات این روزها ارائه کرد.
میرشاد ماجدی با حضور در برنامه ورزشگاه درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و شرایط تیم ملی ایران صحبت کرد.
کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی، در مصاحبه ای اختصاصی با فرانس فوتبال، در مورد مسائل مختلف از جمله شایستگی کریم بنزما، نقش رئال در توپ طلا و استرس لیونل مسی قبل از توپ طلای هفتم صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ