با اعلام مدیررسانه تیم ملی ایران، کارلوس کی‌روش جایگزین دراگان اسکوچیچ شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دوران حضور آرمان رمضانی در استقلال رسما به پایان رسید و تبریز و تیم تراکتور، مقصد احتمالی او خواهد بود.
با خداحافظی پژمان منتظری از دنیای فوتبال، هواداران استقلال پایان رسمی دوران باشکوهی از تاریخ باشگاه شان را لمس کردند.
تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل بلغارستان رسما از صعود به مرحله بعد بازماند.
باشگاه میلان با انتشار پیامی رسما با سرجینیو دست، مدافع آمریکایی‌اش، خداحافظی کرد تا دوران حضور او در روسونری به پایان برسد.
سیامک نعمتی قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرد.
با دوازده توپ طلا و کلکسیونی از جوایز فردی و تیمی، دوران یکه تازی رونالدو و مسی در سطح اول فوتبال باشگاهی به سر رسیده است.
کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، تصمیم گرفت که به دوران حضورش در این باشگاه پایان دهد.
با اعلام رئیس باشگاه الاهلی قطر، کار دو مدافع ایرانی در این تیم به پایان رسید.
بلیت فروشی دربی ۱۰۱ در فینال جام حذفی به طور رسمی به پایان رسید.
پس از سرخیو بوسکتس، حالا یک کاپیتان دیگر نیز از بارسلونا جدا خواهد شد و با اعلام رسمی باشگاه، دوران حضور جوردی آلبا در جمع آبی و اناری ها نیز به پایان رسید.
رویترز به نقل از منابع آگاه مدعی شد که احتمالا تا قبل از عید فطر پایان رسمی جنگ یمن و آتش‌بس دائمی بین عربستان و نیروهای یمنی اعلام خواهد شد.
مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی به منظور آغاز فصلی جدید در این فدراسیون در حالی روز چهارشنبه برگزار می‌شود که سرپرست فعلی، تک کاندیدای آن به حساب می آید.
فدراسیون والیبال شرایط الساندرا کمپدلی سرمربی دختران ایران برای تمدید قراردادش را نپذیرفت.
ستاره ترکی‌ه‎ای کشتی جهان و المپیک اعلام کرد برنامه ویژه ای را برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس در نظر دارد تا در اوج از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.
ستاره ترکی‌ه‎ای کشتی جهان و المپیک اعلام کرد برنامه ویژه ای را برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس در نظر دارد تا در اوج از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.
با پایان دوران ماموریت «آویو کوخاوی» رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، «هرتزی هالیوی» امروز دوشنبه در مراسمی رسما جانشین وی شد.
دوران حضور کاپیتان سابق تیم ملی در نساجی به صورت رسمی پایان یافت.
شکست برابر آرژانتین در جام جهانی پایان کار سرمربی هفتاد و یک ساله هلندی را رقم زد.
فدراسیون فوتبال اسپانیا دقایقی پیش رسما خبر از قطع همکاری با لوییس انریکه داد.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال با بیان این‌که باشگاه مس رفسنجان اسناد جدید به فدراسیون ارائه کرد، گفت: تیم مس برای حضور در ادامه لیگ برتر والیبال مردان سال 1401 ایران مشکلی ندارد.
با پایان دوران ریاست جمهوری برهم صالح، عبداللطیف رشید از امروز دوشنبه به طور رسمی به عنوان رئیس جمهور جدید عراق، آغاز به کار کرد.
با پایان دوران ریاست جمهوری برهم صالح، عبداللطیف رشید از امروز دوشنبه به طور رسمی به عنوان رئیس جمهور جدید عراق، آغاز به کار کرد.
سازمان همکاری شانگ‌های در ژوئن سال ۲۰۰۱ به طور رسمی از سوی کشور‌های چین، روسیه، قزاقستان، قیرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان تاسیس شد. با وجود اعلام رسمی این نهاد در اوایل دهه ۲۰۰۰ بنیان اصلی ایجاد این سازمان را می‌بایست در رقابت قدرت‌های بزرگ بر سر منطقه آسیای میانه در دوران پس از پایان جنگ سرد (بعد از ۱۹۹۱) دانست.
حسین مرادمند مدافع استقلال با انتشار یک استوری، به صورت رسمی از پایان خدمت سربازی خود خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ