رئیس فدراسیون فوتبال از صحبت درباره بحث بازگرداندن کارلوس کی‌روش به تیم ملی و تغییر دراگان اسکوچیچ خودداری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نواک جوکوویچ به دلیل خودداری حریفش از ادامه مسابقه به دور سوم رقابت‌های سینسیناتی صعود کرد.
اینکه ترک کردن فست فود خیلی سخت است، کاملا طبیعی است. برای همین هر چند وقت یکبار فست فود مصرف و به تدریج از خوردن فست فود خودداری کنید. مثلا خود را به ۱ تا ۲ وعده در هفته محدود کنید و در هر وعده حجم کمی از فست فود را بخورید.
اعضای تیم ملی فوتبال زنان آمریکا روز پنج شنبه قبل از دیدار با هلند در جام جهانی ۲۰۲۳ از خواندن سرود ملی کشورشان خودداری کردند.
تیم ملی شمشیربازی عراق و شمشیرباز کویتی به علت خودداری از رویارویی با رقبای صهیونیست، از ادامه حضور در مسابقات جهانی انصراف دادند.
محمد رییس‌زاده، دیروز و در حاشیه نشست خبری خود با خبرنگاران، در ادامه این پاسخ گفت: «افت کیفیت آموزش پزشکی و به دنبال آن، افت استاندارد خدمات پزشکی، بسیار خطرناک است چون سلامت مردم آسیب می‌بیند. در حوزه سلامت، مفهوم بسیار مهمی با عنوان ایمنی بیمار مطرح است.
به گفته پدرام پاک‌آیین، سخنگوی وزارت بهداشت رونده پزشک متهم به خودداری از پذیرش بانوی محجبه به هیأت انتظامی رفت.
مهدی طارمی در دیدار پورتو مقابل استوریل نیمکت نشین بود اما در نیمه دوم به میدان آمد و گلزنی کرد. این مهاجم ایرانی در آستانه بازی با پورتو از پاسخ به سئوال درباره نیمکت نشینی‌اش خودداری کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وقوع کولاک در ارتفاعات استان، به کوهنوردان آماتور و حرفه‌ای توصیه کرد از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.
سازمان مدیریت بحران استان تهران درخصوص وزش باد شدید از اواخر وقت فردا سه شنبه ۱۸ بهمن تا چهارشنبه ۱۹ بهمن در نیمه جنوبی استان هم هشدار داد و به شهروندان توصیه کرد از قرار گرفتن و توقف در زیر درختان، ساختمان‌ها و بنا‌های نیمه کاره و تابلو‌های تبلیغاتی خودداری کنند.
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه درباره اینکه آیا واشنگتن پیامی به ایران ارسال کرده است، گفت: ماه‌ها است که برجام در دستور کار قرار ندارد، ایرانی‌ها در ماه سپتامبر زمانی که یک توافق مورد تایید همه طرف‌ها روی میز بود، فرصت احیای برجام را از بین بردند.
انتصاب مدیران باشگاهی در فدراسیون!! تاج نگاهی به اصل تعارض منافع در اساسنامه فیفا و قوانین داخلی فدراسیون متبوعش بیندازد و ضمن خودداری از ادامه این رویه، تکلیف این دو انتصاب را هرچه سریع‌تر مشخص کند تا همچون مار در آستین، نیش‌های تازه‌ای بر پیکره فوتبال وارد نشود
تاج نگاهی به اصل تعارض منافع در اساسنامه فیفا و قوانین داخلی فدراسیون متبوعش بیندازد و ضمن خودداری از ادامه این رویه، تکلیف این دو انتصاب را هرچه سریع‌تر مشخص کند
2 بازیکن جدید تیم فوتبال مس کرمان امروز در تمرینات شرکت نکردند.
سه کشور اروپایی از اتباع خود خواستند به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، از سفر غیرضروری به چین خودداری کنند.
رئیس جمهور سابق و معاون کنونی رئیس شورای امنیت روسیه امروز به خودداری اوکراین از پذیرش آتش‌بس اعلام شده از سوی مسکو واکنش نشان داد.
لوکا مودریچ هافبک باشگاه رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی کرواسی به پیشنهاد النصر عربستان پاسخ منفی داد.
لوکا مودریچ هافبک باشگاه رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی کرواسی به پیشنهاد النصر عربستان پاسخ منفی داد.
وزیر امور خارجه روسیه گفت که اگر جمهوری آذربایجان و ارمنستان از مذاکره و برقراری گفتمان خودداری کنند، درگیری‌ها در منطقه مورد مناقشه تشدید خواهد شد.
علیرغم ساده‌سازی دریافت اینماد، هنوز برخی پرداخت‌یارها با اجباری شدن دریافت این نماد اعتمادساز برای درگاه‌های پرداخت مخالفند.
کمیته اسیر فلسطین با صدور بیانیه ای از ادامه توقیف پیکر ۱۰ شهید فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد.
رحیمی با بیان اینکه چنین بیانیه‌هایی مورد سوء استفاده رسانه‌های معاند قرار می‌گیرد و مردم هم در این رابطه ببیشتر جریحه‌دار می‌شوند گفت: من با این جریان واقعا همکاری نکردم، ولی انتظاردارم همکارانم در راستای مواردی که تضعیف‌کننده منافع عمومی هستند قدم برندارند و در این زمینه اتحاد و هماهنگی را داشته باشند.
رئیس جمهور شیلی در حمایت از مردم فلسطین، از دریافت استوارنامه سفیر رژیم صهیونیستی خودداری کرد.
نیکول پاشینیان تصمیم گرفته است که به دلیل ناامنی‌های مرزی ایجاد شده، از شرکت در بیست و دومین اجلاس سران کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگ‌های در سمرقند، خودداری کند.
نشریه تایمز چاپ لندن فاش کرد که رالف رانگنیک سرمربی فصل گذشته منچستریونایتد دلیل امتناع باشگاه چلسی از جذب کریستیانو رونالدو بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ