رسانه‌های کرواسی به بحث تغییر دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران و حضور کارلوس کی‌روش واکنش منفی نشان داده‌ و حتی از این اتفاق به عنوان «خنجر زدن به اسکوچیچ از پشت» یاد کرده‌اند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت باتلاق عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر هشدار دادند.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت باتلاق عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر هشدار دادند.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت گرداب عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر از این تلاش‌ها هشدار دادند.
برخلاف سایه تهدید نظامی سران «اکواس» علیه کودتاچیان در نیجر، منابع رسانه‌ای از آرامش نسبی در میادین شهر نیامی و حمایت اکثر مردم از نظامیان در خلع رئیس جمهور تحت حمایت فرانسه خبر می‌دهند.
برخی رسانه‌های داخلی بدسابقه که بار‌ها در نقش همکار داخلی رسانه‌های معاند در کارزار‌های رسانه‌ای علیه مردم ایران حضور فعال داشته‌اند، از یک‌سو یارانه و بودجه از دولت دریافت کرده و از سوی دیگر از برخی نهاد‌ها نیز در قالب خبر و آگهی، هزینه دریافت می‌کنند. بر همین اساس و با توجه به کارنامه سیاه این قبیل رسانه‌ها، خلاف انصاف و مروت و قانون است که پول بیت‌المال صرف حمایت از آنان شود.
معاون تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: در اغتشاشات اخیر بیش از ۵۰ کشور با جنگ ترکیبی و با حمایت‌های مالی و رسانه‌ای خود از آشوبگران حمایت کردند.
گزارش‌های تأیید نشده رسانه‌های ایران از این حکایت دارد که احتمالاً اولین گروه از جنگنده‌های سوخو 35 (نوع E) طی هفته‌های آتی از طرف روسیه به ایران تحویل داده خواهد شد. اگر جنگنده‌های سوخو۳۵ به همراه سامانه هوایی پیشرفته‌ای مانند اس-400 به ایران تحویل داده شود می‌تواند کار را برای اسرائیل و آمریکا در حمله به سایت‌های هسته‌ای ایران دشوار کند.
رئیس کل دادگستری استان یزد، شکل گیری چند برخورد جزئی متجاهرین به عدم رعایت حجاب با آمرین به معروف را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: بازخورد‌های شیرین و خاطرات ماندگار به جا مانده از سفر سایر هم میهنان به یزد نباید تحت الشعاع این چند برخورد جزئی قرار گیرد چراکه در انبوه این کار گسترده، شکل گیری این مقدار تنش، طبیعی است که متأسفانه با رسانه‌ای شدن موضوع و سوء استفاده برخی از معاندین و البته برخی از موضع گیری‌های افراد داخلی بیش از آنچه بود، سیاه نمایی و بزرگ جلوه داده شد.
رسانه‌های غربی به نقل از یک مقام عالی‌رتبه اماراتی اعلام کردند که امارات از تلاش‎های عربستان برای دستیابی به راه‌حلی برای بحران یمن حمایت می کند.
سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی، با هدف حمایت موثر از کسب و کارهای نوپا در حوزه صوت و تصویر فراگیر، مرکز خدمات رشد و توسعه زیست‌بوم رسانه‌های ایران را در ایستگاه نوآوری شریف بازطراحی کرده است.
علی‌رغم پروپاگاندای رسانه‌ای دولت‌های اروپایی در حمایت از اغتشاشات ایران، اما روح ماکیاولی در کالبد دولت های غربی موجب شده است حوزه فعالیت‌های تبلیغاتی را از دیپلماسی واقعی منفک سازند.
رسانه‌ها و هواداران انگلیسی بعد از حذف دراماتیک تیم‌شان مقابل فرانسه مشغول حمایت و دلداری دادن به هری کین هستند که در این بازی یک پنالتی حساس را از دست داد.
مسوت اوزیل در حمایت از کریستیانو رونالدو گفت که رسانه ها با بدجلوه دادن رونالدو به دنبال کلیک بیشتر هستند و تاکید کرد که بازیکنی مثل رونالدو نخواهد آمد.
سخنگوی دولت گفت: گروه‌های تروریستی با جنگ ترکیبی و شناختی و شیوه‌هایی که روشن نیست اقدام می‌کنند، ولی وقتی ناامید می‌شوند راهی جز اقدام شفاف ندارند و دیگر نگران ریخته شدن خون کودکان و زنان نخواهند بود. آن‌ها شعار آزادی و حمایت از حقوق زنان سر می‌دهند، ولی وقتی ناامید می‌شوند، ماهیت ضد آزادی و زن شان نمایان می‌شود.
نخست وزیر کانادا با استناد به اخبار دروغ‌ رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی و در ادامه حمایت‌های خود از اغتشاشات در ایران، در گافی آشکار از خبری کذب هم حمایت کرد!
نخست وزیر کانادا با استناد به اخبار دروغ‌ رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی و در ادامه حمایت‌های خود از اغتشاشات در ایران، در گافی آشکار از خبری کذب هم حمایت کرد!
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تقویت رسانه‌هایی مانند ایران اینترنشنال و بی بی سی، کار کردن برای این رسانه‌ها و حمایت از این رسانه‌ها گناه کبیره است و مقابله با این رسانه‌ها جهاد رسانه‌ای است.
جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران پنجشنبه ۵ آبان ماه مقابل سفارت انگلیس در تهران تجمع کردند. این دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی به حمایت دولت انگلیس از رسانه‌های حامی ناآرامی‌های اخیر در ایران اعتراض داشته و علیه آن شعار سر دادند.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: هدف برخی رسانه‌ها و مقامات خارجی از طرح ادعاهایی مبنی بر اینکه ایران در جنگ روسیه و اوکراین ایفای نقش می‌کند، این است که علیه جمهوری اسلامی تنش‌زایی کنند.
از صبح امروز شایعاتی مبنی بر استعفای محمدرضا ساکت در برخی رسانه‌ها به گوش رسید که البته این موضوع اساسی ندارد.
برخی رسانه‌ها لیست احتمالی خروجی استقلال در نیم فصل را منتشر کردند.
زمانیکه رسانه رکن چهارم دموکراسی است، آنها هستند که به شما می‌گویند به چه چیزی و چگونه فکر و عمل کنید. برخی رسانه‌های داخلی در اغتشاشات همنوا با ضدانقلاب مردم را تحریک به آشوب کردند.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
مشهد ـ مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از رونمایی رویداد ملی رسانه‌ای «حق زندگی» با حمایت اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ