سرمربی تیم ملی قطر به شدت نسبت به داوری‌ها علیه تیمش در رقابت‌های گلد کاپ ابراز گلایه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر برای دومین بار به تمرین تیم الغرافه قطر رفت. این در حالی است که کی‌روش هنوز به تمرین تیمی که دو مدافع تیم ملی را دارد نرفته است.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در تمرین تیم الغرافه حضور یافت.
یکی از اهداف فدراسیون فوتبال، برگزاری بازی دوستانه با تیم قطر در عید نوروز بود که محقق نشد.
برای دومین بار، کارلوس کی‌روش وسط یک تورنمنت بزرگ با ایران سراغ مذاکره با دیگران رفت
ساعتی بعد از حمله کارلوس کی‌روش به خبرنگاران سایت مذکور در قطر، سردبیر همان سایت در تهران بازداشت شد تا مشخص شود که کارلوس کی‌روش تبدیل به خط قرمزی عجیب شده است.
انتخاب سرمربی خارجی که بتواند گرهی از فوتبال کور ایران باز کند نیز به این سادگی نخواهد بود. واقعیت این است که به واسطه اتفاقات اخیری که در فوتبال ایران رخ داده، بسیاری از کشور‌های اروپایی خواستار خروج شهروندانشان از ایران شده‌اند. همین حالا شایعه خروج یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس از تهران، بی‌ارتباط با این مورد نیست. در چنین فضایی آوردن هر مربی خارجی به ایران هم به اندازه کافی دردسر دارد. شاید از همین‌رو است که هنوز هم باید نگران خطر حضور مجدد کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران بود. مردی که در قطر نشان داد چطور خوشایند دولتی‌ها حرف بزند و فارغ از نتایجی که در زمین می‌گیرد، می‌تواند گارانتی‌ای برای ادامه کار برای خودش داشته باشد.
در حالی که هنوز وضعیت ادامه کار کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران و حضور در جام ملت‌های آسیا مبهم است، یکی از دستیاران او درباره تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی جزئیات مهمی ارائه کرد.
در حالی که هنوز وضعیت ادامه کار کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران و حضور در جام ملت‌های آسیا مبهم است، یکی از دستیاران او درباره تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی جزئیات مهمی ارائه کرد.
هنوز آینده کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران مشخص نیست، اما برخی اعتقاد دارند اروه رنار می‌تواند گزینه خوبی برای جانشینی او باشد.
سرمربی تیم ملی ایران در نشست مطبوعاتی پس از بازی مقابل انگلیس حاضر شد.
به نظر می‌رسد سیدجلال حسینی هنوز از کارلوس کی‌روش بابت اتفاقات قبل از جام جهانی 2018 ناراحت است.
ایران تنها تیم آسیایی است که هنوز فهرست نهایی خود برای جام جهانی را اعلام نکرده است.
به نظر می‌رسد موضوع دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش در جام جهانی هنوز به طور کامل حل و فصل نشده است.
حضور جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در تیم ملی به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش هنوز قطعی نشده است.
از فهرست نهایی کارلوس کی‌روش برای جام‌جهانی2014، تنها «3‌بازیکن» هنوز در تیم ملی عضویت دارند؛ 3‌بازیکنی که حالا می‌توانند یک تجربه فوق‌العاده را در قطر به‌دست بیاورند.
در حالی‌که هنوز تکلیف دستیاران ایرانی سرمربی پرتغالی ایران مشخص نشده، کارلوس کی‌روش، سرمربی جدید تیم ملی ایران که به‌زودی وارد تهران خواهد شد، کادری متشکل از دستیاران سابق خودش را جمع خواهد کرد
سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: کارلوس کی‌روش برای دستیار ایرانی اولویت‌های یک تا سه دارد ولی رایزنی برای حضور جواد نکونام در تیم ملی هنوز ادامه دارد.
در شرایطی که هنوز پای کارلوس کی‌روش به تهران باز نشده است، فهرست نفرات داخلی دعوت شده به اردوی تیم ملی اعلام شد؛ فهرستی که تفاوت چندانی با نفراتی که پیش از این اسکوچیچ به اردو فرا می‌خواند نداشت.
پرواضح است که در همین زمان اندک، شایعه‌ها درباره قرارداد کی‌روش زیاد است. هنوز چیزی روی کاغذ نیامده و قاعدتا نمی‌شود به این موارد استناد کرد؛ با‌این‌حال، خوب است قبل از نهایی‌شدن هر چیزی یا قبل از پیاده‌شدن بند‌های این قرارداد روی کاغذ، بند «محرمانه»‌بودن جزئیات قرارداد قید نشود. به‌هر‌روی، یک پای این قرارداد فدراسیون فوتبالی است که مهدی تاج ریاستش را بر عهده دارد. او در بستن قرارداد شاهکار می‌کند! مارک ویلموتس بلژیکی گواه خوبی است.
در شرایطی که هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده اما رسانه های جهان نسبت به بازگشت احتمالی کارلوس کی‌روش واکنش نشان داده‌اند.
در شرایطی که هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده اما رسانه های جهان نسبت به بازگشت احتمالی کارلوس کی‌روش واکنش نشان داده‌اند.
با وجود این که رئیس فدراسیون فوتبال توافقاتی با سرمربی پیشین تیم ملی داشته اما هنوز موانعی وجود دارد که اجازه نداده قرارداد با مرد پرحاشیه پرتغالی برای حضور روی نیمکت تیم ملی امضا شود.
وزیر ورزش در مورد احتمال تغییرات در نیمکت تیم ملی و انتخاب سرمربی جدید، تنها به بیان این نکته اکتفا کرد: «هنوز که اردو شروع نشده است. اجازه بدهید اردو تشکیل شود تا بعد.»
کارلوس هنوز نیامده، دعوا و دودستگی در فضای فوتبال و ورزش ایران شکل گرفته است. موافقان کی‌روش او را تنها راه موفقیت تیم ملی در جام جهانی می‌دانند و مخالفانش می‌گویند او آزمونش را پس داده و آزمودن دوباره‌اش خطاست. گو اینکه این موضوع تمام ماجرا نیست. به‌راستی چه کسی می‌خواهد کارلوس به ایران بیاید و چه کسی از حضور کی‌روش در ایران واهمه دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ