رئیس سابق فدراسیون فوتبال می‌گوید اگر به کارش ادامه می‌داد با مربی‌ای جز دراگان اسکوچیچ و کارلوس کی‌روش به جام جهانی می‌رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال فوتبال گفت: فوتبال ایران وارد فار جدیدی شده بود اما آقایان وقتی دیدند فوتبال روی ریل آمده از روی حسادت، کینه‌توزی و توهین به مردم و تقابل با آن‌ها این کار را با فوتبالی که هر ایرانی‌ در تمام نقاط دنیا به آن افتخار می‌کردند، انجام دادند. این فوتبال را به سمت قهقرا بردند.
مهدی تاج از احتمال محرومیت شهاب‌ عزیزی‌خادم توسط کمیته اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.
در دادگاه هیات‌رییسه چه گذشت؟ عزیزی‌خادم: فوتبال مصونیت نمی‌آورد
۲هفته تا دادگاه سرنوشت فوتبال؛ کامبک عزیزی‌خادم؟
تلاش تاج برای فرار از سرنوشت عزل عزیزی‌خادم
عزیزی‌خادم به تاج: تا رای دادگاه تعهد مالی جدید امضا نکن
عزیزی‌خادم تا امروز استعفایی را امضا نکرده و حالا براساس لایحه خود مدعی است عزل او توسط هیات‌رییسه، در مجمع مطرح و به رای گذاشته نشده است پس کاملا غیرقانونی است
باختر: مرجع قضایی صلاحیت ابطال انتخابات فوتبال با شکایت عزیزی‌خادم را دارد
شکایت عزیزی‌خادم از ۷عضو هیات‌رئیسه برای پس‌گرفتن ریاست فدراسیون فوتبال
شهاب‌الدین عزیزی خادم درباره اتفاقات دوران ریاستش در فدراسیون فوتبال صحبت کرد.
عزیزی‌خادم درپاسخ به ارتباط با جادوگر: از او چیزی جز انسانیت و بخشش ندیدم!
عزیزی‌خادم: کی‌روش را نمی‌آوردم اما اسکوچیچ را برکنار می‌کردم
معاون وزیر ورزش می‌گوید: عزیزی‌خادم پاداش می‌گیرد، اما هیات‌رئیسه نه.
انتصاب معاون مرکز ملی فوتبال از سوی دبیر کل فدراسیون موجب ناراحتی علیرضا امامی‌فر مدیر این مرکز شده است.
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با بیان اینکه حضور محمدرضا ساکت جو هیات رئیسه این فدراسیون را به هم می‌ریزد، گفت: خدا کند سناریو عزیزی خادم برای مهدی تاج تکرار نشود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۸۵۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۶۱ تن از ایشان وخیم است.
۴۵ ماه حبس؛ حکم مادر بابک خرمدین
وزارت خزانه‌ داری آمریکا امروز اعلام کرد که تحریم هایی را علیه چند شرکت و یک کِشتی به بهانه ارتباط با ایران وضع کرده است.
آخرین بخت شهاب الدین عزیزی خادم برای بقا در ریاست فدراسیون فوتبال هم نقش بر آب شد
محرومیت رئیس معزول از حضور در مجمع به معنی خارج شدن رسیدگی به دستور جلسه مجمع برای بررسی عزل عزیزی خادم است و او شانسی برای تصدی مجدد صندلی ریاست این فدراسیون نخواهد داشت
پاسخ مبهم و دوپهلوی سرپرست فدراسیون فوتبال بر شایعات و حاشیه‌های موجود دامن زد و اکنون این سؤال وجود دارد؛ در ذهن سرپرست فدراسیون فوتبال چه می‌گذرد؟
در توجیه انتخاب نشدن یکی از کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی جوانان، به او گفته شد تو انتخاب اغلب اعضا بودی اما اگر معرفی می شدی، رسانه ها به میرشاد حمله می کردند که چرا رفیق خودش را انتخاب کرده اما حالا انتخاب فرشاد ماجدی آن ادعا را رد می‌کند. این ادامه راه عزیزی‌خادم است که پسرعمو و رفقایش را به فدراسیون آورد
پیش ازین در ماه‌های پایانی سال گذشته نیز دبیرکل فدراسیون در اقدامی خودسرانه، غیرقانونی بودن دو سرپرست نایب رئیسی فدراسیون در جلسه عزل موقت عزیزی‌خادم از ریاست را از فیفا استعلام کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ