سرپرست کنونی تیم ملی به ماجرای برکناری دراگان اسکوچیچ و حضور دوباره کارلوس کی‌روش پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تساوی مقابل رومانی، کرواسی به کار خود در مسابقات جوانان اروپا پایان داد.
مهرداد محمدی دعوت شدن به تیم ملی را حق خود می‌داند و حرف‌های جالب توجهی در مورد سختی گلزنی در ایران و بازگشت سیاوش یزدانی به سپاهان می‌زند.
مربی کهنه کار کروات که سال ها تجربه کار در ایران را دارد با حمایت از اسکوچیچ تاکید کرد که رفتار خوبی با او نشده است.
باشگاه رییکا کرواسی بعد از کسب نتایج ضعیف با «سرسه کوسمی»، این سرمربی ایتالیایی را از کار برکنار کرد. رییکا بعد از ۱۷ هفته، تنها ۱۵ امتیاز کسب کرده و در جایگاه هشتم لیگ ۱۰ تیمی کرواسی قرار دارد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به دراگان اسکوچیچ سرمربیگری تیم امید را پیشنهاد دادم که او قبول نکرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران مطابق انتظار پس از چند هفته در گفتگو با یکی از رسانه‌های کروات سکوت خود را شکست.
اسکوچیچ: اخراجم کردند اما امیدوارم ایران در جام جهانی کار بزرگی کند
دستیار اسکوچیچ معتقد است برخلاف خودش، سرمربی کروات سابق تیم ملی ناامیدی زیادی را پس از گرفتن رویای حضور در جام جهانی تجربه می‌کند.
دستیار دراگان اسکوچیچ درباره اخراج از تیم ملی ایران با کنایه عنوان کرد: "کارلوس کی‌روش پس از اینکه دیگران کار را برای او انجام دادند، شرایط راحتی خواهد داشت. "
کمیته فنی فدراسیون فوتبال که طی روز‌های پایانی کار میرشاد ماجدی فعالیت پرحاشیه‌ای را دنبال کرده بود، بعد از حضور مهدی تاج کاملا از دور کار خارج شد و حتی انتخاب و برکناری سرمربی تیم ملی بدون مشورت با این اعضا صورت گرفت.
به نظر می‌رسد به صورت رسمی کار کمیته فنی فدراسیون را باید پایان یافته تصور کرد.
مدافع جپ‌پای استقلال دوباره به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد تا امیدهایش برای حضور در جام جهانی بالاتر برود.
علیرضا بیرانوند بعد از سردار آزمون از زحمات اسکوچیچ تشکر کرده است
مربی ایرانی حاضر در فوتبال ایتالیا هم اعتقاد دارد حضور کارلوس کی‌روش می تواند در نهایت موفقیت فوتبال ایران را به دنبال خواهد داشت.
سرپرست کنونی تیم ملی به ماجرای برکناری دراگان اسکوچیچ و حضور دوباره کارلوس کی‌روش پرداخت.
قرارداد مهدی مهدوی کیا با تیم امید به پایان رسیده و آنطور که نبی خبر داده است ظرف دو هفته آینده در این باره جمع بندی خواهد شد.
یک منبع موثق گفته است: کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نمی‌شود تکلیف اسکوچیچ هم در فیفادی مشخص می‌شود
اسکوچیچ در حالی از سوی فدراسیون فعلی به کار در فدراسیون فعلی ادامه می‌دهد که مهدی تاج یکی از نامزد‌های ریاست گفته بود در صورت انتخاب شدن، به بازگرداندن کارلوس کی روش فکر می‌کند.
بدون اعتماد به نفس کاذب فکر می‌کنم در همه تیم‌ها خوب کار کردم و در فدراسیون فوتبال ایران افرادی بودند که این را تشخیص دادند و به من ایمان داشتند؛ من هم پاسخ اعتماد آنها را به خوبی دادم.
من در تیم ملی ایران موفق شدم، چون همان‌طور که گفتم اولا روی کار خود متمرکز بودم و همه حواشی و حواس‌پرتی‌ها را از تیم دور کردم. در ایران کارکردن بسیار سخت است.
سرمربی سابق پرسپولیس با بیان اینکه یک مربی بعد از کار در ایران میتواند در بارسلونا و رئال مادرید مربیگری کند، گفت:اسکوچیچ فکر کرد علیه او کار میکنم و پاسخ تماسهایم را نداد.
هر شخصی که بتواند ده سال را در ایران این با موفقیت پشت سر بگذارد، توانایی تمرین دادن به بارسلونا در قبل از ظهر و هدایت رئال مادرید در بعد از ظهر همان روز را دارد.
تکذیب اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان تهران
اصلا نهاد ریاست جمهوری بگوید، وزارت ورزش بگوید. مجلس که در همه کار دخالت می‌کند و بازدهی دخالت‌هایش هم در حد صفر بوده، تضمین می‌دهد که دخالتش در فوتبال موثر است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ