دراگان اسکوچیچ پس از حدود ۳۰ ماه مربیگری در تیم ملی، برکنار و کارلوس کی‌روش به‌عنوان جانشین او انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نویسنده این متن مغلوط، اولا عمدا به یاد نمی‌آورد که رکورد‌های تورم ۴۹/۶ و ۶۰ درصد را دولت‌های هاشمی و روحانی بر جا گذاشتند، نه دولت‌های احمدی نژاد و رئیسی. ثانیا، دولت خاتمی ادامه دولت هاشمی بود و نه جدا از آن. ثالثا، مقایسه دوره خاتمی با دوره پایانی احمدی‌نژاد و پس از آن، مع‌الفارق است؛ چه این‌که دولت خاتمی با انبوهی از تحریم‌ها که از سال ۱۳۹۰ علیه ایران اعمال شد، دست و پنجه نرم نمی‌کرد.
نام این گاو‌های کوچک در کتاب رکورد‌های گینس به عنوان کوچک‌ترین گاو‌های جهان ثبت شده است. به صورت میانگین قد این گاو‌ها حدود ۹۰ سانتی‌متر و طول بدنشان معمولا کمتر از ۱۳۰ سانتی‌متر می‌شود.
دربی101 از چند نظر برای سرخابی‌ها اهمیت مضاعف دارد؛ برخی انگیزه‌های خاص را مرور کرده‌ایم
تیم فوتبال پرسپولیس که عنوان قهرمانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر را به خود اختصاص داد، در شش مورد نیز رکورد بهترین‌های این فصل را به نام خود ثبت کرد. استقلال در یک مورد بهترین شد.
شماره 9 سیتی که حالا 50 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده و رکورد 92 سال پیش را شکست، بدون توقف پیش می رود و هنوز هیچ فرمولی برای مهار او کشف نشده است.
شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۲۱۱۱۷ واحدی معادل ۰.۹۴ درصد، به رکورد جدید ۲ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۶۴ واحد رسید. آیا فردا شاهد رکورد‌های جدید خواهیم بود؟
احسان حدادی پرتابگر دیسک ایران که طی یک سال اخیر رکورد‌های خوبی هم نداشته، مشخص نیست با کدام توجیه قرار است سختی سفر به آمریکا را به جان بخرد!
ستاره بزرگ ایران در تاریخ فوتبال، رکورد‌های زیادی از خود به جای گذاشته است.
فرزندان خانواده هاپکینز که به تازگی دومین تولد خود را جشن گرفتند، توسط رکورد‌های جهانی گینس به عنوان نارس‌ترین سه‌قلوی جهان شناخته شدند.
مدیرعامل راه آهن گفت: در بخش ریلی دو رکورد تاریخی شکسته شد.
شکیرا با آهنگی که چند وقت قبل منتشر کرد رکورد‌های زیادی را شکست.
زنی اهل ویسکانسین آمریکا، توانست با جمع‌آوری ۱۱۸هزار و ۷۹۱ برگ چهارپر شبدر نام خود را در کتاب رکورد‌های گینس ثبت کند.
ساختمان هتل در طی قرن‌ها و به خصوص در دهه‌های اخیر مورد بازسازی قرار گرفته، اما هنوز حال و هوا و سبک معماری سنتی‌اش را حفظ کرده است. موسسۀ رکورد‌های گینس در سال ۲۰۱۱ این مکان را به عنوان قدیمی‌ترین هتل جهان ثبت کرد.
تیم‌های بسکتبال دنور، میلواکی و لیکرز با درخشش ستاره‌های نامدار خود مقابل حریفان در لیگ NBA به پیروزی رسیدند.
سال ۱۳۵۰ به مدت دوهفته برفی بارید که روزنامه اطلاعات تیتر زد: خدایا برف بس است. تعداد کشته‌ها در برف و بوران در آن سال بیشتر از ۴ هزار نفر بود. اوضاع در تهران بحرانی اعلام شد و مسیر بسیاری از روستا‌ها قطع شد. پر تلفات‌ترین سرما و بوران جهان که در کتاب رکورد‌های گینس ثبت شد متعلق به ایران در سال ۱۳۵۰ بود.
مسی در کنار رکورد‌های زیادی که به نام خود به ثبت رسانده است یک دستاورد خاص هم دارد که جایگاه بی‌نظیر او را از فوتبال جهان نشان می‌دهد.
جانشین رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه نادیده گرفته شدن قانون هوای پاک در یک بازه زمانی کوتاه توسط صاحبان قدرت جای تأسف و تعجب فراوانیدارد، اظهار کرد: این روز‌ها میزان آلایندگی هوای تهران رکورد‌های چند ساله و چند دهه گذشته را شکسته است و تصمیم‌گیری درخصوص تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، در واقع سعی بر سرپوش گذاشتن در میزان بالای آلایندگی خودرو‌های فاقد استاندارد است ودر صورتی که تدبیر اساسی و تلاش گسترده به این منظور صورت نگیرد، نفس شهر بند می‌آید و ریه‌های شهروندان از انواع آلاینده‌ها وذرات معلق انباشته خواهد شد.
بزرگترین عنکبوت جهان Theraphosa blondi است که معمولاً به عنوان پرنده خوار جالوت شناخته می‌شود. طول این رتیل می‌تواند تا ۳۰ سانتی‌متر برسد و وزن آن به ۶ اونس برسد. رکورد‌های جهانی گینس می‌گوید: این اندازه به اندازه‌ای بزرگ است که یک بشقاب شام را بپوشاند.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین در همان جام جهانی که قهرمان شد، رکورد‌های زیادی را در تاریخ جام‌های جهانی گذشت.
لیونل مسی با حضور در دیدار برابر کرواسی، به رکورد افسانه ای لوتار ماتئوس آلمانی رسید.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود؛ اما امشب شب رکورد‌های امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از ۲۴ سالگی و رسیدن به عدد ۹ با عبور از پله افسانه‌ای. او در پی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست.
روستای «خورخوره» در ۵۵کیلومتری شهرستان بوکان (استان آذربایجان غربی)، جایی است که ۲۱سال پیش، کوتاه قامت‌ترین مرد ایران و جهان در آن متولد شد. «محمد قادرزاده» این مرد کوچک ایرانی با ۶۴سانتی‌متر و ۷میلی‌متر قد و ۶کیلو و ۵۰۰گرم وزن بعد از ثبت نام خود در کتاب «رکورد‌های ایرانی ۱۴۰۰» حالا در مسیر ثبت جهانی رکورد‌های گینس قرار گرفته است.
پیراهنی که دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین هنگام زدن دو گل معروف به انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۱۹۸۶ بر تن کرد، پنج ماه پس از فروش آن در حراجی به ارزش ۹.۳ میلیون دلار، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به نمایش گذاشته خواهد شد. طبق اعلام خانه حراج ساتبی، این پیراهن که بدون فاش کردن هویت خریدار، تمامی رکورد‌های فروش کلکسیون‌های ورزشی را شکست، به موزه ورزش قطر قرض داده می‌شود و به نمایش گذاشته می‌شود.
سرخ پوشان در اولین مرحله از دورخیز خود برای شکستن رکورد‌های استقلال توانستند از رکورد مقاومت آن‌ها در ابتدای فصل به میزان ۸۲ دقیقه عبور نمایند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ