دنی ماکلی، داور هلندی دیدار بارسلونا و بایرن مونیخ، به شدت مورد انتقاد هواداران تیم اسپانیایی قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زاهدان- فرمانده کل نیروی انتظامی کشور گفت: مسیر خدمت ما، همان راه اباعبدالله الحسین (ع) است و به اذن الله، تا آخر مقتدرانه و تا پای جان مسیر را ادامه می‌دهیم.
عصر امروز قرار است پرسپولیس با سومین بازیکن مدنظر یحیی گل محمدی پای میز مذاکره بنشیند و احتمالا از وی رونمایی خواهد شد.
درست است که این روز‌ها سیداحمد، به‌عنوان نتیجه امام، جایی در بین خبر‌های ورزشی و فوتبالی دارد؛ ولی این رشته ورزشی در خانواده امام از دیرباز مورد توجه بوده و حتی یکی از فرزندان امام به‌صورت حرفه‌ای تا پای رسیدن به تیم ملی هم پیش رفته است.
خطای دنی کارواخال روی بازیکن اتلتیک بیلبائو موجب شد تا تعطیلات تابستانی‌اش را با پای شکسته بگذارند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بار دیگر بر ضرورت ادامه کمک‌های نظامی به اوکراین تاکید کرد.
مدافع تیم ملی فوتبال ایران دریافت هرگونه پیشنهاد از کشور قطر را تکذیب کرد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در جریان خطبه های عید فطر امروز به موضوعات مختلف از جمله توافق ایران و عربستان و جنایت رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین پرداخت.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر عملکرد بازیکنان این تیم از خط دروازه تا خط هجومی را در مصاف با نفت مسجد سلیمان بسیار خوب ارزیابی کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت رئیس ایستگاه ۱۲۰ آتش نشانی تهران، گفت: انصافا سازمان آتش‌نشانی تهران نشان داد که در حوادث تا پای جان برای حفظ جان شهروندان تلاش می‌کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت رئیس ایستگاه ۱۲۰ آتش نشانی تهران، گفت: انصافا سازمان آتش‌نشانی تهران نشان داد که در حوادث تا پای جان برای حفظ جان شهروندان تلاش می‌کند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه ضمن تبریک روز پاسدار، گفت: با درک حقایق جاری در جهان، تا پای جان در راه دفاع از حق و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم.
نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد گفت: سوال است که دوباره وارد مجلس شویم چه تغییری در وضع مردم و مشکلات آن‌ها ایجاد می‌شود، من مخالف پیشنهاد آقای نظری هستم، چرا که پیشنهاد کمیسیون شورا‌ها حرف درستی است، اما سوالم از شما به عنوان نمایندگان ملت ایران این است که آیا اندکی فکر کرده‌اید، آیا انتخابات را که برگزار می‌کنیم ملت پای صندوق می‌آیند که به شما رأی بدهند یا نه.
پیوستن کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، به باشگاه النصر ابعاد بسیاری خواهد داشت.
فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین تیم های آرژانتین و فرانسه برگزار شد که در پایان این دیدار یکی از این دو تیم در قهرمانی ادوار مختلف جام جهانی هت تریک خواهند کرد.
فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین تیم های آرژانتین و فرانسه برگزار شد که در پایان این دیدار یکی از این دو تیم در قهرمانی ادوار مختلف جام جهانی هت تریک خواهند کرد.
احمد جمشیدیان، سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان، از شرایط بسیار سخت نماینده این استان در لیگ دسته اول گفت.
کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس ثانیه‌هایی پیش از سوت پایان نیمه اول با یک شوت مهارنشدنی و مطمئن دروازه مندی را باز کرد.
وحید امیری در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی، میثاق‌نامه بازیکنان تیم ملی را قرائت کرد.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: مسمومیت با گاز مونوکسید کربن (CO) سالانه افراد زیادی را در کشور تحت تأثیر قرار می‌دهد. تظاهرات بالینی طیفی را شامل می‌شود که از سردرد و سرگیجه تا کما و مرگ را شامل می‌شود که متأسفانه میزان مرگ‌ومیر آن بین ۱ تا ۳ درصد است.
منابع فلسطینی تصاویری از لحظه شهادت عدی التمیمی مجری عملیات شعفاط را در نزدیکی شهرک معالیه آدومیم در قدس اشغالی منتشر کرده اند.
محمدحسین زواری به دلیل مصدومیت از ناحیه استخوان نازک نی پا، نمی تواند تیمش را بین 2 تا 3 هفته همراهی کند.
ورزشگاه فولاد آره‌نا در روز میزبانی از تراکتور، شاهد هجوم عجیب جیمی جامپ ها به درون زمین بود که حواشی زیادی را به همراه داشت.
نخستین اثر برتر فراخوان مشترک تولید و نشر محتوای مرکز ملی فضای مجازی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ویژه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با عنوان «تا جان پای پرچم می‌مانیم» منتشر شد. این اثر به تهیه‌کنندگی رضا خامه‌یار و کارگردانی میلاد محمدی در گروه فیلمسازی عصر تصویر تولید شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ