منابع فلسطینی تصاویری از لحظه شهادت عدی التمیمی مجری عملیات شعفاط را در نزدیکی شهرک معالیه آدومیم در قدس اشغالی منتشر کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد ابوعصب جوان مبارز فلسطینی که چند روز پیش در درگیری با نظامیان صهیونیست در اردوگاه بلاطه (نابلس) زخمی شده بود، در اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استوار یکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.
منابع یمنی از شهادت یک غیرنظامی در استان صعده و تداوم نقض آتش‌بس در الحدیده از سوی ائتلاف سعودی خبر دادند.
منابع یمنی از شهادت یک غیرنظامی در استان صعده و تداوم نقض آتش‌بس در الحدیده از سوی ائتلاف سعودی خبر دادند.
منابع محلی یمن از به شهادت رسیدن یک غیرنظامی در حمله توپخانه‌ای نظامیان سعودی به منطقه مرزی «شدا» در استان صعده خبر دادند.
در تازه‌ترین عملیات تیراندازی در قدس اشغالی دو نظامی صهیونیست زخمی شدند و مجری فلسطینی این عملیات نیز به شهادت رسید.
تصویر سرباز وظیفه "مهدی احمدی" که در حین حراست و پاسداری از مرزهای عزت و شرف ایران اسلامی در درگیری مسلحانه با نیروهای تحت امر طالبان در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان به فیض شهادت نائل آمد. شهید "محمد مهدی احمدی" مجرد و ساکن استان خراسان شمالی بود.
نظامیان رژیم صهیونیستی یک بانوی ۲۶ ساله فلسطینی را در جنوب نابلس به بهانه تلاش برای انجام عملیات حمله با سلاح سرد به شهادت رساندند.
مجری عملیات خودرویی علیه نظامیان صهیونیستی در نزدیکی شهرک بیت امر در شمال الخلیل به شهادت رسید.
قسام شهادت مجری عملیات حواره را تسلیت گفت.
منابع فلسطینی اعلام کردند که در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، مجری عملیات حواره در این اردوگاه به شهادت رسید.
مجری عملیات ضدصهیونیستی امروز در غرب رام الله در پی تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.
ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داده است که منزل شهید محمد مراد صوف مجری عملیات شهادت طلبانه سلفیت را تخریب خواهد کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای شهادت «جنی مجدی عصام زکارنه» دختر نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی را تسلیت گفت.
منابع فلسطینی اعلام کردند که «جنی مجدی عسام زکارنه» دختر فلسطینی در حالی که روی پشت بام منزلش حضور داشته هدف گلوله تک تیراندازان صهیونیست قرار گرفته است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به شهادت جوان فلسطینی گفت: حقوق بشر⁩ بازیچه چند دولت مجرم است.
نظامیان صهیونیست به منزل مجری عملیات شهادت طلبانه در نزدیکی شهرک «آرئیل» یورش برده و دو نفر از بستگانش را بازداشت کردند.
ارتش رژیم اسرائیل از حمله با چاقو در شهرک صهیونیست نشین ارئیل واقع در کرانه باختری خبر داد که چهار نفر در این حمله زخمی شده‌اند و عامل این حمله نیز به شهادت رسید.
منابع فلسطینی از شهادت مجری عملیات مقاومتی در اریحا خبر دادند.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از اعتصاب عمومی در الخلیل در پی شهادت کامل الجعبری مجری عملیات کریات اربع خبر دادند.
اهالی قدس و کرانه باختری در اعتراض به شهادت عدی التمیمی مجری عملیات شعفاط از سوی نظامیان صهیونیست، از صبح امروز اعتصاب سراسری خود را آغاز کردند.
رئیس پلیس پایتخت با تشریح نحوه شهادت مامور یگان امداد گفت: این شهید دارای فرزند ۷ و نیم ماه است و در خانه ۳۹ متری زندگی میکرد.
منابع فلسطینی اعلام کردند در عملیات یورش نظامی امروز ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، ۵ مبارز فلسطینی به شهادت رسیده اند که یکی از آنها عبدحازم برادر رعد حازم مجری عملیات تل آویو است.
منابع صهیونیستی هدف از عملیات امروز ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین را ترور عبد حازم برادر رعد حازم مجری عملیات تل آویو اعلام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ