مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بار دیگر بر ضرورت ادامه کمک‌های نظامی به اوکراین تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از رصد و پیگیری تحولات تازه در روسیه از سوی اعضای گروه هفت خبر داد.
وزیرخارجه آمریکا امروز اعلام کرد: درباره تداوم حمایت چین از روسیه با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا رایزنی کردیم.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعتراف کرد که این بلوک برای اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه، دیگر گزینه‌های زیادی ندارد.
صبح امروز (شنبه ۶ اسفند ماه) نشست علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۱۰  و با حضور ۲۳۴ نماینده آغاز شد.در این روز نمایندگان مجلس در ۳ شیفت صبح ، عصر و شب جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ را در بخش درآمدی تا تبصره ۶ بررسی نمودند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید اروپا قصد ندارد با حمایت از اوکراین، در روسیه تغییر سیاسی صورت دهد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی شد که ناکارآمدی تحریم ها علیه روسیه به دلیل افزایش بهای جهانی انرژی است!
بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «ریانووستی»، بورل در جمع خبرنگاران به دیدار با وزیر خارجه چین در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ اشاره کرد و گفت: «من گفت‌وگوی طولانی با «وانگ یی» (وزیر خارجه چین) داشتم و نگرانی شدید خود را درباره ارائه تسلیحات چین به روسیه ابراز کردم و از او خواستم که از چنین اقدامی خودداری کند. به او اطلاع دادم که این خط قرمزی در روابط ما خواهد بود».
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید حفظ وحدت میان کشورهای اروپایی در موضوع بحران اوکراین کار آسانی نبوده است.
بورل گفت که اگر ایران گام دیگری در کمک نظامی خود به روسیه بردارد، انگیزه اروپا و آمریکا برای احیای توافق "بسیار کمتر خواهد بود."
بورل گفت: «بیهوده است که فکر کنیم روسیه در جنگ شکست خورده یا ارتش این کشور ناتوان است.» او مدعی شد که فعلا مسکو «در جنگ شکست خورده، اما هنوز قدرت زیادی دارد و توانایی دارد تا به این جنگ ادامه دهد.»
جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا اعلام کرد: آتش‌بسی که از سوی مسکو به مناسبت جشن‌های کریسمس کلیسای ارتدکس اعلام شده از اعتبار لازم برخوردار نیست.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در واکنش به آتش‌بس پیشنهادی روسیه در اوکراین اعلام کرد: اعلام کرملین مبنی بر برقراری آتش‌بس در اوکراین فاقد اعتبار است!
جوسپ بورل با بیان این ادعا که برجام بخش کلیدی از یک تصویر گسترده تر است به تکرار مواضع مداخله جویانه در امور داخلی ایران و ادعای مشارکت نظامی تهران در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است پرداخت و ادعا کرد: جمهوری اسلامی ایران به جای سرکوب، باید به حرف شهروندان خود گوش دهد. ایران باید فورا حمایت نظامی خود از روسیه را متوقف کند. در همین راستا، من از وزیر امور خارجه خواستم تا به گفتگوی مستقیم با همتایان اوکراینی خود درباره انتقال تجهیزات نظامی به روسیه ادامه دهد.
رئیس جمهور ترکیه می‌گوید که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جایگاهی نیست که درباره روابط ترکیه با سایر کشورها از جمله روسیه اظهارنظر کند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد: نشست دیپلمات های ارشد این اتحادیه با محوریت بسته تحریمی جدید علیه روسیه بدون نتیجه به پایان رسیده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که هیچ مدرکی دال بر ارسال موشک بالستیک از سوی ایران به روسیه وجود ندارد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز بی اشاره به اقدامات خصمانه کی یف در قبال مسکو، خواستار پایبندی روسیه به توافق انتقال غلات اوکراین از طریق تنگه‌های ترکیه شد.
اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیرامون واکنش به استفاده احتمالی از سلاح هسته ای در اوکراین با انتقاد «مارین لوپن» رهبر جناح راست افراطی فرانسه مواجه شد.
رئیس‌جمهور و نخست‌‎وزیر اسبق روسیه در پاسخ به اظهارات جوزپ بورل مواضع کشور‌های غربی را محکوم کرد و هشدار داد که آن‌ها جهان را تا آستانه یک آخرالزمان اتمی می‌برند.
معاون شورای امنیت ملی و رئیس‌جمهور سابق روسیه به تهدید کشورش از سوی «جوزف بورل» پاسخ داد.
«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: «هرگونه حمله اتمی علیه اوکراین نه یک پاسخ اتمی، بلکه چنان پاسخ قدرتمند نظامی در پی دارد که ارتش روسیه نابود خواهد شد.»
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید رونق کشورهای عضو این اتحادیه وابسته به چین و روسیه است.
بورل اظهار کرد که کشور‌های اروپایی باید به حمایت‌ها از اوکراین از جمله ارسال تسلیحات به این کشور ادامه دهند و نباید سیاست تحریم‌ها علیه روسیه را متوقف کنند.
اولین تمرین تیم ملی والیبال ایران با جدیت خاصی از سوی بهروز عطایی پیگیری شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ