درست است که این روز‌ها سیداحمد، به‌عنوان نتیجه امام، جایی در بین خبر‌های ورزشی و فوتبالی دارد؛ ولی این رشته ورزشی در خانواده امام از دیرباز مورد توجه بوده و حتی یکی از فرزندان امام به‌صورت حرفه‌ای تا پای رسیدن به تیم ملی هم پیش رفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه روز گذشته شاهد مراسم رونمایی از بازیکن ایرانی السد همراه با سه بازیکن خارجی جدید این تیم در سطح کاملا حرفه‌ای بود.
کوین یامگا با وجود ناراحتی از پرداخت نشدن مطالباتش، در تمرینات حضور دارد و کارش را جلو می‌برد.
روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال، با ستایش از روحیه و حرفه‌ای‌گری کریستیانو رونالدو او را به عنوان یکی از ستون‌های باارزش پرتغال توصیف کرد.
عضو هیئت مدیره پرسپولیس می‌گوید انتظار رفتار و برخوردی حرفه‌ای‌تر از سوی ریکاردو ساپینتو را داشته است.
در شرایطی که امید نورافکن هافبک سپاهان در هفته‌های پایانی لیگ به مسائل پشت پرده برای صدرنشینی و قهرمانی پرسپولیس اشاره می‌کرد، بازیکن پرتغالی سپاهان کاملا حرفه‌ای با این موضوع برخورد داشت.
جک گریلیش در مصاحبه جدید خود از ارلینگ هالند تمجید کرد و گفت ک در عین رفاقت، گاهی جر و بحث‌های کوچکی هم دارند.
برای تحول رخ‌داده در باشگاه پرسپولیس می‌توان از موارد زیادی سخن گفت؛ ولی بدون‌تردید یحیی گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی و عیسی آل‌کثیر به‌عنوان مهاجم نقش بسزایی در این موفقیت داشته‌اند
لیونل مسی برای حضور در دیدار دیشب پاری سن ژرمن مقابل مارسی در جشن تولد همسرش شرکت نکرد و هواداران پی‌اس‌جی او را به خاطر این رفتار حرفه‌ای تحسین کردند.
سردار حسن کرمی گفت: من آنقدر به توانایی یگان ویژه اعتماد دارم که بار‌ها گفته‌ام اگر کسی ثابت کند فردی بر اثر خطای کارکنان ما کشته شده، به او جایزه خواهم داد. یگان‌های ویژه ما در سطح منطقه از حرفه‌ای‌ترین واحد‌های کنترل ناآرامی‌های اجتماعی هستند.
سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری گفت: برای این که بتوانیم روند رو به رشدی در پاراوزنه‌برداری داشته باشیم نیاز به فضای حرفه‌ای‌تری داریم.
پیشکسوت فوتبال ایران با بیان این که بازیکنان برابر آمریکا دیر به خودشان آمدند گفت: تیم ملی فقط در دقایق پایانی خوب کار کرد که این برای پیروز شدن کافی نبود.
رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه رفت و آمدهای سرمربی تیم ملی خللی در برنامه‌های این تیم ایجاد نمی‌کند در مورد لیگ برتر و برخی اتفاقات پیرامون این مسابقات توضیح داد.
کمالوندی تأکید کرد: آژانس نباید بر مبنای اسناد ساختگی رژیم صهیونیستی که با اهداف خاص سیاسی در اختیار آژانس قرار داده می‌شود، قضاوت و براساس آنها اعلام نظر کند. این نوع قضاوت برخلاف اصل بی‌طرفی و حرفه‌ای‌گری است.
یک گیمر ۱۸ ساله در ایران ماهیانه ۵۰۰۰ دلار درآمد دارد. یعنی حدود ۱۵۰ میلیون تومان در یک ماه. این عدد برای گیمر‌های حرفه‌ای‌تر به ماهانه ۴۰ هزار دلار (یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان) هم می‌رسد.
یک گیمر ۱۸ ساله در ایران ماهیانه ۵۰۰۰ دلار درآمد دارد. یعنی حدود ۱۵۰ میلیون تومان در یک ماه. این عدد برای گیمر‌های حرفه‌ای‌تر به ماهانه ۴۰ هزار دلار (یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان) هم می‌رسد.
نماینده ایران در آژانس ضمن تأکید بر اینکه آژانس باید استقلال، بی طرفی و حرفه‌ای‌گری خود را حفظ کند، گفت: اعضای آژانس نیز باید از اعمال فشار بر این سازمان و تلاش برای استفاده ابزاری از آن در جهت مقاصد سیاسی خود، به طور جدی پرهیز کنند.
حسین کنعانی زادگان این روزها در لیگ ستارگان قطر می‌درخشد. او علاوه بر دو حضور در تیم منتخب هفته، حالا در رده دوم بهترین گلزنان لیگ قطر نیز حاضر شده است.
در برخی کشور‌ها اگر سارق برای ۳۰سرقت دستگیر شود، مجازاتی متناسب با همان میزان سرقت خواهد داشت، اما در ایران ۱۰سرقت یا ۵۰سرقت فقط یک مجازات برای سارق دارد: «اگر سرقت اولی باشد، ۳ماه و یک روز و اگر سابقه‌دار باشد، نهایت ۷سال. در مواردی هم که شاکی خصوصی ندارد، شامل عفو می‌شود. زندانی هم شوند به‌راحتی مرخصی می‌گیرند و در برخی موارد، حین مرخصی سرقت هم می‌کنند. به لحاظ اطلاع از قانون هم حرفه‌ای‌تر شده‌اند.»
مذاکرات ما با استقلال در فضای حرفه‌ای انجام شده، آن‌ها هم شرایطی را تعیین کردند. به هرحال به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن مذاکرات دنبال شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ