کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس ثانیه‌هایی پیش از سوت پایان نیمه اول با یک شوت مهارنشدنی و مطمئن دروازه مندی را باز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران با شکست اردن راهی فینال کاپ آسیا شد.
پاسور‌ با تجربه ترکیه یک گام تا تجربه یک تورنمنت جدید فاصله دارد.
هافبک تیم ملی فوتبال ایران تنها یک گام تا پرسپولیسی شدن فاصله دارد.
مدیران باشگاه مس رفسنجان از سه گزینه نهایی خود برای حضور در راس کادر فنی تیم فوتبال رونمایی کرده‌اند.
پروفسور دانشگاه استنفورد و تیمش یک پوست الکترونیکی مصنوعی چند لایه خود ترمیم شونده اختراع کرده‌اند که به شرایط خود آگاهی دارد و در صورت آسیب دیدگی در حین بهبودی به عملکرد خود ادامه می‌دهد.
لاتزیو با پیروزی 3-2 مقابل کرمونزه، تنها یک گام دیگر با نایب قهرمانی در رقابت های این فصل سری A فاصله دارد.
سرمربی پرسپولیس، در خصوص اینکه یک گام تا رسیدن به فتح سه گانه فاصله دارد، گفت: بازی فینال است و دوم شدن در این جام لطفی ندارد. برای رسیدن به فینال زحمت زیادی کشیدیم. با تیم‌های خوبی بازی کردیم. با بازی امروز هم خیلی سخت به فینال رسیدیم.
سرمربی پرسپولیس، در خصوص اینکه یک گام تا رسیدن به فتح سه گانه فاصله دارد، گفت: بازی فینال است و دوم شدن در این جام لطفی ندارد. برای رسیدن به فینال زحمت زیادی کشیدیم. با تیم‌های خوبی بازی کردیم. با بازی امروز هم خیلی سخت به فینال رسیدیم.
سردار آزمون در مسیر انتقالی قرار گرفته که چند ماه پیش فقط یک گام تا آن فاصله داشت.
سردار آزمون در مسیر انتقالی قرار گرفته که چند ماه پیش فقط یک گام تا آن فاصله داشت.
استقلال خوزستان اکنون تنها یک گام با صعود دوباره به لیگ برتر فاصله دارد و امیدوار است با برتری در جدال مقابل آرمان گهر به این رویا دست یابد.
یحیی گل‌محمدی تنها یک گام دیگر برای دستیابی به جام فاصله دارد و می‌خواهد با بهترین تدابیر شانس رسیدن به آن را شکل دهد.
دومین مرحله از انتخابی تیم ملی ژاپن درحالی در ماه آینده میلادی برگزار می‌شود که کنیچیرو فومیتا، قهرمان نامدار این کشور یک گام دیگر تا رسیدن به مسابقات جهانی بلگراد و دو گام تا پاریس فاصله دارد.
یحیی گل‌محمدی تنها یک گام تا سومین قهرمانی خود در لیگ برتر فاصله دارد.
شاگردان لوچانو اسپالتی با غلبه بر یوونتوس یک گام با قهرمانی زودهنگام در سری آ فاصله دارند.
تیم بسکتبال فیلادلفیا با پیروزی صبح امروز مقابل بروکلین نتس، تنها یک گام تا حضور در نیمه‌نهایی پلی‌آف کنفرانس شرق لیگ NBA فاصله دارد.
ناپولی با پیروزی 2-0 مقابل آتالانتا، یک گام دیگر به قهرمانی در رقابت‌های این فصل سری آ نزدیک‌تر شد.
گرگان-یک سال پس از دستور رئیس جمهور مبنی بر لایروبی و احیای خلیج گرگان، شواهد و بازدید میدانی حکایت از آن دارد که با مساعی جهادی، این پهنه آبی فقط چند گام تا پویایی و حیات دوباره فاصله دارد.
گرگان- یک سال پس از دستور رئیس جمهور مبنی بر لایروبی و احیا خلیج گرگان، شواهد و بازدید میدانی حکایت از آن دارد که با مساعی جهادی، این پهنه آبی فقط چند گام تا پویایی و حیات دوباره فاصله دارد.
تیم والیبال لبنیات هراز آمل با شکست فولاد سیرجان ایرانیان در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان تنها یک گام تا صعود به مرحله نیمه‌نهایی فاصله دارد.
لبنیات هراز آمل با شکست فولاد سیرجان ایرانیان در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان تنها یک گام تا صعود به مرحله نیمه‌نهایی فاصله دارد.
تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی با شکست لبنیات هراز آمل تنها یک گام تا قطعی شدن حضورش به عنوان تیم نخست جدول در مرحله پلی‌آف فاصله دارد.
شقاقی با اشاره به اینکه صورت‌های مالی شرکت‌ها و بانک‌های دولتی که در کدال منتشر شده است، دارای ابهام زیادی است، گفت: این صورت‌های مالی به هیچ عنوان شفاف نبوده و مبهم هستند، از سویی حسابرسی شرکت‌های دولتی با استاندارد‌های ملی و بین المللی فاصله بسیار زیادی دارد و اگر قرار بود حسابرسی استانداردی از این بنگاه‌ها انجام شود، زیان آن‌ها به مراتب از آن چیزی که در سامانه کدال منتشر شده، بیشتر خواهد بود، اما به هر حال این موضوع یک گام رو به جلو از سوی وزیر اقتصاد برای شفافیت عملکرد شرکت‌های دولتی است و به نوعی یک شروع خوب است که باید استمرار پیدا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ