سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: مسمومیت با گاز مونوکسید کربن (CO) سالانه افراد زیادی را در کشور تحت تأثیر قرار می‌دهد. تظاهرات بالینی طیفی را شامل می‌شود که از سردرد و سرگیجه تا کما و مرگ را شامل می‌شود که متأسفانه میزان مرگ‌ومیر آن بین ۱ تا ۳ درصد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سالاری نسب گفت:قیمت سیلندر ۱۱ کیلویی گاز مایع ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان است و هر قیمتی بالاتر از آن گرانفروشی است که تعزیرات باید ورود کند.
بازی تیم‌های پیکان و صنعت نفت با یک حاشیه عجیب همراه بود.
شهریار-گاز حدود ۹۵ هزار مشترک در شهریار از ساعت ۱۷ شنبه تا ساعت ۱۷ یکشنبه قطع می شود.
ری- وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی مبنی بر ماهیت مسمومیت سریالی دانش آموزان گفت: هیچ گاز سمی و خطرناکی در کار نبوده و ۹۵درصد مراجعات دانش آموزان به مراکز درمانی جو روانی است.
شرکت بزرگ گازی روسیه اعلام کرد با توجه به رشد تقاضا در کشورهای آسیایی، این قاره می تواند مقصد خوبی برای گاز صادراتی روسیه باشد.
گاز فندک جان مرد میانسال را گرفت
نوشادی گفت:پس از موفقیت‌ درگازرسانی به شهرهای زابل و خاش به‌زودی باتکمیل خط لوله گاز ایرانشهر،چابهار،کنارک به طول ۲۹۰ کیلومتر،سومین طرح بزرگ گازی در این استان پهناوربه ثمر می‌نشیند.
سمنان- سرپرست اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه گاز مونوکسید کربن جان دو نفر را در روستای آهوانو دامغان گرفت، گفت: پنج نفر تاکنون به دلیل مسمومیت با گاز در دامغان جان باختند.
سمنان- معاون استاندار سمنان با بیان اینکه گاز تمام صنایع دوگانه سوز استان قطع می شود، گفت: این مهم برای دو سوم صنایع رقم خواهد خورد.
تربت جام ـ فرماندار تربت جام گفت: به منظور اصلاح و تقویت فشار به صورت موقت گاز ۴ روستای شهرستان تربت جام قطع شده است.
وزیر نفت با تأکید بر اینکه شبکه سراسری گاز در کشور هم‌اکنون پایدار است، گفت: از ظهر امروز گاز همه مشترکان گاز در شهرستان تربت‌جام به‌طور کامل وصل شده است.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: گاز همه ۱۷ هزار مشترک شهرستان تربت جام که به دلیل افت فشار دچار قطعی شده بود به حالت عادی و وصل به شبکه بازگشته است.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: گاز همه ۱۷ هزار مشترک شهرستان تربت جام که به دلیل افت فشار دچار قطعی شده بود به حالت عادی و وصل به شبکه بازگشته است.
تربت جام ـ فرماندار تربت جام گفت: تا عصر امروز همه انشعابات قطع شده گاز در سطح شهرستان تربت جام وصل می شود.
قوچان ـ رئیس اتاق اصناف قوچان گفت: گاز ۴ فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در این شهر به دلیل عدم رعایت ابلاغیه ستاد مدیریت بحران در تعیین ساعت فعالیت و مصرف بالای گاز قطع شد.
تایباد ـ رئیس ستاد مدیریت بحران تایباد گفت: گاز مشترکین ۸ روستای دهستان کرات به دلیل افت فشار جریان گاز از شب گذشته قطع شد.
مشهد ـ تاکنون گاز سه مجتمع تجاری در نقاط مختلف شهر مشهد و سرپرستی یک بانک به دلیل رعایت نکردن ضوابط قطع شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: مصرف گاز در تهران ۱۲۵ میلیون متر مکعب مصرف در روز گذشته بوده است، به همین دلیل گاز ۱۶۰۰ مشترک بدمصرف را در تهران قطع کردیم.
عیسی جمال نیکویی، با بیان اینکه در شبانه روز گذشته بیش از ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب گاز در استان گیلان مصرف شده است، اظهار کرد: از این میزان ۱۹ هزار مترمکعب در بخش خانگی بوده است.
رئیس اداره گاز سبزوار گفت: شهرستان سبزوار حدود ۱۰۷ هزار مشترک گاز خانگی دارد که از صبح امروز بر اثر افت فشار، گاز ۱۶ هزار مشترک در منطقه توحیدشهر سبزوار قطع شده و روند قطع گاز دیگر مشترکان سبزواری نیز تا زمان جبران افت فشار ممکن است تا حدود ۴۰ هزار مشترک ادامه یابد.
بنابر اعلام آموزش و پرورش تهران به جهت رفاه سرایداران و خانواده آنها و نیز آمادگی برای برگزاری آزمون نهایی پایه دوازدهم، گاز مدارس قطع نخواهد شد.
فرماندار خواف با اشاره به برودت هوا با قدردانی از همشهریان عزیز به جهت صرفه جویی در مصرف انرژی گفت: همشهریان عزیز با پوشیدن لباس‌های گرم و کاهش دمای تجهیزات گرمایشی به مدیریت توزیع گاز کمک کنند.
سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه روند کاهشی دما در استان ادامه خواهد داشت، گفت: گاز شرکت‌های پر مصرف شهرک‌های صنعتی قطع شد.
رئیس انجمن سیمان با بیان اینکه سیمان گران نشده و عرضه هم کم نیست، گفت: ما نگفتیم کارخانجات سیمان تعطیل شده اند بلکه گفتیم گاز ۵۴ شرکت قطع شده و تولید با استفاده از مازوت انجام می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ