اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز به مسوولان پارالمپیک اعلام کرده به جای او یک ورزشکار راهی بازی های پاراآسیایی هانگژو شود.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز به مسوولان پارالمپیک اعلام کرده به جای او یک ورزشکار راهی بازی های پاراآسیایی هانگژو شود.
دبیر فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی کشاورزی ایران از مصرف گوشت های برزیلی در صنایع غذایی خبر داد و گفت: مسئولان اعلام کنند که این گوشت در کدام صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.
رییس فدراسیون قایقرانی گفت: دریاچه آزادی دارد به پیست اسکیت تبدیل می‌شود. شب گذشته با وزیر ورزش و مسئولان مجموعه آزادی صحبت کردم. همه اعلام می‌کنند متاسفانه شهرداری چاه عمیقی حفر کرده و برداشت آب از آن به شکلی است که آب به دریاچه آزادی نمی‌رسد.
دختر شمشیرباز اپه می‌گوید در حالی که قرار بود به قهرمانی آسیا برود نظر مسئولان فدراسیون تغییر کرد.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ با اشاره به دست‌ندادن نماینده اوکراین با ورزشکار ایرانی گفت: مسئولان برگزاری مسابقات ضمن ابراز ناراحتی اعلام کردند چنین اقداماتی به روح ورزش آسیب می‌زند.
مسئولان تیم امید و فدراسیون فوتبال به دنبال هماهنگی کامل با سازمان نظام وظیفه برای اعزام بدون دردسر بازیکنان به عراق هستند.
رییس فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد که برای افزایش سهمیه تنیس روی میز مردان ایران در بازیهای آسیایی با مسئولان ورزش مذاکره می کند.
طبق تصمیم مسئولان فدراسیون تکواندو پس از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ نماینده وزن 68- کیلوگرم تیم ملی تکواندو اعزامی به باکو، جایگزین وی مشخص شد.
رئیس فدراسیون تنیس گفت: مسئولان نگاه‌شان به تنیس را تغییر و اجازه دهند ملی‌پوشان ما به بازی‌های آسیایی اعزام شوند و من هم حاضرم هزینه‌های بازیکنانم را بدهم.
۵ روز از انتشار خبر افزایش قیمت خودرو می گذرد اما با توجه به عدم اعلام جزئیات، نه تنها مصرف کنندگان بلکه تولیدکنندگان که قرار است امسال ۱.۶ میلین خودرو تولید کنند در بلاتکلیفی به سر می برند.
زمان دیدار پرسپولیس و هوادار برای بار سوم از سوی سازمان لیگ تغییر پیدا کرد.
در ادامه نشست های تخصصی فدراسیون های داوطلب اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو صبح امروز دو نشست با مسئولین فدراسیون های دوچرخه سواری و تیراندازی با کمان برگزار شد.
نشست تخصصی مسئولان کمیته ملی المپیک با مسوولان فدراسیون تنیس با هدف اعزام به بازیهای آسیایی 2022 برگزار شد.
با تصمیم مسئولان فدراسیون بوکس ظاهرا دو‌ گزینه نهایی کادر فنی تیم ملی جوانان به زودی اعلام خواهند شد.
حسین رضازاده در تازه ترین اظهارنظر خود اعلام کرده با مسئولان فدراسیون بر سر حضورش در انتخابات آسیایی به توافق رسیده بود!
نخستین دور از نشست های تخصصی فدراسیون های کاندید اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو با حضور سرپرست کاروان اعزامی و مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
مسئولان فدراسیون فوتبال اروگوئه اعلام کردند که به دنبال ادامه همکاری با دیه‌گو آلونسو هستند.
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: در این مدت 6 اعزام در رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی داشتیم که تیراندازان ما موفق به کسب 7 مدال شدند.
با هماهنگی مسئولان فدراسیون فوتبال تیم ملی با پرواز اختصاصی عازم دوحه می‌شود.
نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه باید ظرفیت های اصل ۲۷ قانون اساسی برای بیان اعتراضات مردمی را به رسمیت شمرد، بیان کرد: ارائه نسخه های غیرکارشناسانه در شرایط امروز آب به آسیاب دشمن ریختن است و تنها دستاورد آن دمیدن در نارضایتی های اجتماعی است.
با تصمیم مسئولان فدراسیون تکواندو، 18 تکواندوکار زنان و مردان ایران در تورنمنت بین‌المللی لبنان حضور خواهند داشت.
مسئولان فدراسیون فوتبال علی‌رغم مخالف باشگاه فولاد با جدایی نکونام و هم‌چنین اعلام تمایل این مربی برای ادامه فعالیت در این تیم جنوبی، باز هم به دنبال آوردن او به تیم ملی هستند.
فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرده که "از شنیدن اینکه به برخی از بانوان اجازه حضور در یک بازی لیگ فوتبال در تهران داده شد، خرسند است و از مسئولان فوتبال و دولت برای این اقدام در مسیر درست تقدیر می‌کند".

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ