آبادان- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان از احتمال باقی ماندن یک کارگر زیر آوار متروپل خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم ایرانی هال سیتی احتمالا امروز شرایط بازی مقابل بلکبرن را به دست بیاورد.
مهاجم سابق شارلروا بلژیک در آستانه انتقال از فولاد خوزستان به صنعت نفت قرار دارد.
آرمین سهرابیان به احتمال اولین ستاره‌ای است که با استقلال قرارداد امضا خواهد کرد.
احتمالا این هفته بازار سرمایه حرکت سینوسی را داشته و شاهد نوسان های زیادی باشیم.
سردار آزمون احتمالا امروز آخرین بازی خود را برای لورکوزن انجام خواهد داد.
براد دابلیو.سِتسِر، کارشناس تجارت جهانی و امور مالی در شورای روابط خارجی می‌گوید: «اقتصاد نسبتا قوی در چند فصل گذشته محصول سیاست‌های ناپایدار بوده است. بنابراین به احتمال زیاد یک انقباض یا رکود وجود خواهد داشت.» او درباره پول محلی گفت: «ترک‌های کارگر وقتی ارزش لیر کاهش یابد احساس فقر بیشتری خواهند داشت. مردم برای یافتن شغل و دریافت حقوقی که هزینه‌های زندگی را پوشش می‌دهد، کار سخت‌تری خواهند داشت.»
سیامک نعمتی هنوز یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما شواهد حاکی از جدایی اوست.
احتمالا موبایل پیکسل ۸ پرو، پرچمدار آتی گوگل با یک دماسنج عرضه می شود و کاربر می تواند با کمک آن دمای بدنش را بسنجد.
تیم کوبا با چهره ای جدید وارد لیگ ملتها خواهد شد.
حوزه هایی خارج از دسترسی هوش مصنوعی وجود دارند. کارهای کارگران یقه آبی مانند حوزه ساخت و ساز ساختمانی و کشاورزی که حدود 20 درصد از تولید ناخالص داخلی بخش ثروتمند جهان را تشکیل می دهند از این دست هستند. هوش مصنوعی نمی تواند کار فردی که مارچوبه می چیند را انجام دهد و برای آن فرد نیز فایده ای نخواهد داشت.
یک داروی آلزایمر در آزمایش‌های اولیه بالینی نتایج امیدوارکننده‌ای نشان داده و امید پزشکان را به اینکه روزی این عارضه را درمان کنند، افزایش داده است.
پنتاگون مدعی است که احتمالا یک شهروند آمریکایی پشت پرده درز اطلاعات و اسناد محرمانه این نهاد به فضای مجازی است.
یک روزنامه آمریکایی در پی سفر اخیر وزیرخارجه سوریه به قاهره، از موعد احتمالی دیدار دوجانبه روسای جمهور سوریه و مصر خبر داد.
احتمالا آندرانیک تیموریان جای رحمان رضایی را در تیم ملی می‌گیرد.
چت جی پی تی یک ابزار قدرتمند است و مزایای بالقوه هوش مصنوعی هنوز به طور کامل شناخته نشده است. با این وجود، این خطر اساسی وجود دارد که میراث چنین فناوری‌ای نه بیکاری بیش‌تر بلکه گسترش مزخرفات باشد.
یک مقام دولت آمریکا مدعی شد که برنامه بالون جاسوسی مربوط به ارتش چین بوده است.
یک مقام ارشد امریکایی اعلام کرد ایالات متحده احتمالا بالون چینی را بر فراز اقیانوس اطلس سرنگون خواهد کرد
با پایان مرحله یک شانزدهم جام حذفی ایران، ۱۲ تیم لیگ برتری جواز صعود را کسب کردند.
گالیوان فقط یک رکورد جهانی را ثبت نکرده است. بلکه معادلاتی را بدست آورد که یک تکه کاغذ را چند بار می‌توان در یک جهت یا چند جهت از وسط تا کرد. او در کتاب خود با نام «چگونه یک کاغذ را ۱۲ بار از وسط تا بزنیم» جزئیات این معادلات را آورده است.
طبق گزارش واشنگتن پست، این اطلاعات احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۱ با سوءاستفاده از یک آسیب‌پذیری توییتر جمع‌آوری شده‌اند که به کاربران اجازه می‌دهد با در اختیار داشتن آدرس ایمیل یا شماره تلفن سایر افراد، حساب دیگران را در این شبکه اجتماعی پیدا کنند.
بر اساس یک نظرسنجی، بوریس جانسون در رقابت با رقبای حزب کارگر برای نخست وزیری انگلیس، احتمالاً عملکرد بهتری نسبت به سایر نامزدهای محافظه‌کار خواهد داشت اما در نهایت بازنده می‌شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی درباره مذاکرات برجامی گفت: مذاکرات ایران با ۵ کشور غربی یک مذاکرات بسیار پیچیده به لحاظ امنیتی، فنی و سیاسی است. این پرونده تقریبا ۳ دهه وقت دستگاه دیپلماسی ما و بسیاری از کشور‌های طرف مقابل را گرفته است، اما در مذاکرات اخیر به نظر می‌رسد روی آن چارچوب‌های اصلی که مدنظر طرفین است، توافق حاصل شده است.
بایرن مونیخ در دیدار افتتاحیه فصل جدید بوندس لیگا خیره‌کننده ظاهر شد و در همان نیمه اول 5 بار دروازه آینتراخت فرانکفورت را باز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ