یک داروی آلزایمر در آزمایش‌های اولیه بالینی نتایج امیدوارکننده‌ای نشان داده و امید پزشکان را به اینکه روزی این عارضه را درمان کنند، افزایش داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازدید از روند پیشرفت سه پروژه عمرانی در اراضی عباس آباد
سخنگوی قوه قضائیه گفت: میزان توجه دادگاه‌ها به مجازات جایگزین حبس و استفاده از پابند الکترونیک افزایش یافته است و امید داریم بتوانیم میزان ارائه احکام جایگزین حبس پیشرفت بیشتری داشته باشیم.
فرمانده کل سپاه گفت: شکل گیری روند پیشرفت، قطع وابستگی، اعتبار و اقتدار علمی و فنی، دستاوردهای صنعتی، انسان سازی و جامعه سازی از دانشگاه آغاز می‌شود.
رئیس‌جمهور اوکراین اعلام کرد روند پیشروی ارتش این کشور در ضد حملات خود قابل قبول نیست.
رئیس‌جمهور اوکراین اعلام کرد روند پیشروی ارتش این کشور در ضد حملات خود قابل قبول نیست.
طبق یک مطالعه جدید، رژیم غذایی ژاپنی به کُند کردن پیشرفت بیماری کبد چرب غیرالکلی در افرادی که به این بیماری مبتلا هستند کمک می‌کند.
عضو شورای عالی سیاسی یمن بر لزوم تحرک عملی ریاض، در راستای پیشبرد روند مذاکرات دوجانبه تاکید کرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه روند مذاکرات با آژانس در حال پیشرفت و هر روز هیأت‌های فنی و کارشناسی میان ایران و آژانس در رفت و آمد و ارتباط هستند.
اسلامی درباره توافق ماه مارس ایران و آژانس و روند پیشرفت مذاکرات گفت: روند مذاکرات در حال پیشرفت و پیگیری هست و هر روز هیات‌های فنی و کارشناسی میان ایران و آژانس در رفت و آمد و ارتباط هستند و به موقع درباره نتایج کار گزارش می‌دهیم.
فرانک لمپارد به پیشرفت چلسی و بهتر شدن روند نتیجه‌گیری تیمش ایمان دارد و گفت که باید به او و بازیکنانش زمان بدهند.
هوش مصنوعی با سرعتی فراوان در حال پیشرفت است و استفاده از آن به عرصه ساخت ربات‌های انسان نما نیز کشیده شده است.
با پیشرفت روند جوانه زدن، سیب زمینی چروکیده و کوچک می‌شود، زیرا نشاسته موجود در آن به قند تبدیل شده و فرصت رشد بیشتر جوانه‌ها فراهم شده است. اگر سیب زمینی را در این شرایط مشاهده کردید از مصرف آن خودداری کنید، زیرا طعم خوبی نخواهد داشت. از این قسمت‌های سبز می‌توان برای کاشت و رشد یک سیب زمینی جدید پرورش داد.
منابع وابسته به سازمان ملل اعلام کردند که دور تازه ای از مذاکرات دولت مورد حمایت عربستان و دولت نجات ملی یمن در سوئیس شروع شده است.
سخنگوی دولت گفت: دولت توجه ویژه ای به استان سیستان و بلوچستان داشته تا روند عملیات اجرایی گازرسانی به این استان با قوت و تلاش شبانه روزی همکاران در وزارت نفت ادامه دارد.
پس از سال‌ها شکست پژوهشی پژوهشگرانی که بر روی زوال عقل کار می‌کنند در مورد یک داروی آنتی بادی تازه به نام «لکانماب» هیجان زده شده اند. هیچ کس انتظار ندارد که این دارو روند زوال شناختی را متوقف سازد. با این وجود، حتی در صورت کمک به کُند کردن روند بیماری نیز ساخت این دارو یک پیشرفت خواهد بود.
روایت رهبر انقلاب از روند پیشرفت صنعت موشکی جمهوری اسلامی ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
معاونین رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از روند پیشرفت روزافزون توسعه و تولید در کشور و ادامه سیاست‌های حمایتی دولت از بخش تولید به سران قوا ارائه کردند.
معاونین رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از روند پیشرفت روزافزون توسعه و تولید در کشور و ادامه سیاست‌های حمایتی دولت از بخش تولید به سران قوا ارائه کردند.
مدیر پروژه اطلس سایپا گفت: روند پیشرفت پروژه خودرو اطلس شتاب گرفته و در تاریخ ۲۵ شهریورماه سال جاری تولید ۲۷ بدنه از این خودرو در مرحله VP آغاز شده است.
عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه معتقد است که: روند مذاکراتبه به خوبی در حال پیشرفت است.
روند پیشرفت وینیسیوس خیره کننده بوده و او که فصل گذشته را از روی نیمکت شروع کرده بود، حالا در میان نامزدهای توپ طلاست. شاید اریک گارسیا حالا از طعنه خود پشیمان باشد.
روند پیشرفت وینیسیوس خیره کننده بوده و او که فصل گذشته را از روی نیمکت شروع کرده بود، حالا در میان نامزدهای توپ طلاست.
نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی معتقد است که دور تازه گفتگوهای احیای برجام روند رو به رشدی را طی می کند.
جاده هراز از فردا تا ۲۸ اردیبهشت مسدود می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ