بر اساس یک نظرسنجی، بوریس جانسون در رقابت با رقبای حزب کارگر برای نخست وزیری انگلیس، احتمالاً عملکرد بهتری نسبت به سایر نامزدهای محافظه‌کار خواهد داشت اما در نهایت بازنده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
تیم ملی والیبال ایران با اتمام هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با ثبت ۱۰ باخت و کسب تنها دو پیروزی در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفت و به کار خود پایان داد.
در پی قطعی آب در بخش‌های زیادی از شهر کرمان مدیر امور آب و فاضلاب کرمان ضمن عذرخواهی از مردم گفت: زمانی که با موج گرما مواجه و با پیک مصرف آب روبه‌رو می‌شویم، این مشکل در نقاط زیادی از شهر به چشم می‌خورد.
وزیر نفت گفت: با سفر رئیس جمهور به ونزوئلا در حوزه انرژی اسناد مهمی در بخش‌های بالا دست و پایین دست صنعت نفت به امضا رسید.
عملیات جستجو در بخش‌های سیل زده چالوس
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه هند بر ضرورت کمک به تقویت همکاری بخش‌های خصوصی دو کشور در زمینه‌های اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به دریابان شمخانی نوشت: تلاش‌های ارزنده شما در سنگر تصدی «دبیری شورای عالی امنیت ملی کشور» در حوزه کلان امنیتی کشور را تسهیل و تأمین کرد.
ورزشگاه پیر آزادی اگرچه تحت بازسازی است اما بعید به نظر می‌رسد به این زودی‌ها این ورزشگاه به دوران خوب خود برگردد!
بخت‌های نخست قهرمانی در بخش مردان و زنان امشب برابر حریفان خود در مسترز مادرید قرار می گیرند.
چرتکه مالک نساجی با باخت‌های تیم! بازیکنان بدهکار می‌شوند؟!
از ژابی آلونسو، اسطوره سابق لیورپول، به عنوان یکی از بخت‌های جدی مربیگری در آنفیلد نام برده می‌شود.
باخت‌های فرهاد مجیدی در امارات دورقمی شد
در پاییز ١٤٠١، درصد تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده بخش‌­های خدمات نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) ۵۷.۰ درصد بوده است.
رئیس جمهور گفت: رشد اقتصادی که در سیاست‌های برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران پیش‌بینی شده است با نقش‌آفرینی و همکاری بخش‌های علمی و فرهنگی کشور قابل تحقق خواهد بود.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تعطیلی در بخشهای مختلف نظیر مدارس و دانشگاه‌ها، راه حل کاهش آلودگی هوا نیست.
معاون اعتبارات بانک صادرات ایران از پرداخت بیش از ١٥٧ هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور از ابتدای سال جاری تاکنون توسط این بانک خبر داد.
معاون اعتبارات بانک صادرات ایران از پرداخت بیش از ١٥٧ هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور از ابتدای سال جاری تاکنون توسط این بانک خبر داد.
ابوالفضل نجارزاده گفت: ایجاد بانکداری جامع و بانکداری شرکتی از جمله اقدامات جدید این بانک در جهت استفاده هرچه بهتر از ابزارهای مختلف تامین مالی و ارائه خدمات مطلوب تر به بخش های صنعت است.
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با افزایش اعطای تسهیلات به بخش‌های تولیدی و خانوارها توسط بانک‌های دولتی موافقت کرد.
ژیل ویسنته در حضور کوتاه مدت مهاجم ایرانی خود مقابل پورتیموننسی شکست خورد.
کاشان - معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: لازم است تا بخش‌های مختلف اقتصادی کشور به منظور بهره وری بیشتر و رونق اقتصاد کشور با همدیگر همبستگی داشته باشند.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: با تفکیک حساب‌های تجاری و شخصی فشار مالیاتی از بخش رسمی اقتصاد کشور برداشته و به بخش‌های غیررسمی، نامنظم و مالیات گریز منتقل خواهد شد.
اهواز - مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اعزام تیم‌های عملیاتی امداد و نجات به محل فروریختن بخش‌های دیگری از سازه برج متروپل آبادان خبر داد.
اهواز - مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اعزام تیم‌های عملیاتی امداد و نجات به محل فروریختن بخش‌های دیگری از سازه برج متروپل آبادان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ