براد دابلیو.سِتسِر، کارشناس تجارت جهانی و امور مالی در شورای روابط خارجی می‌گوید: «اقتصاد نسبتا قوی در چند فصل گذشته محصول سیاست‌های ناپایدار بوده است. بنابراین به احتمال زیاد یک انقباض یا رکود وجود خواهد داشت.» او درباره پول محلی گفت: «ترک‌های کارگر وقتی ارزش لیر کاهش یابد احساس فقر بیشتری خواهند داشت. مردم برای یافتن شغل و دریافت حقوقی که هزینه‌های زندگی را پوشش می‌دهد، کار سخت‌تری خواهند داشت.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصر و ترکیه بر سر افزایش حجم مبادلات تجاری میان دو کشور به ۱۵ میلیارد دلار توافق کردند.
وزیر خارجه آلمان می‌گوید که هموار شدن مسیر پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا در آینده نزدیک متحمل نیست.
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور زیربنایی گفت: اولین قطار باری از طریق راه‌آهن خواف_ هرات وارد به مقصد افغانستان حرکت کرد.
پروژه عظیم بندر فاو به عنوان یک مسیر استراتژیک اتصال عراق به مدیترانه و اروپا، می تواند منجر به ارتقای جایگاه و موقعیت سیاسی و اقتصادی عراق در منطقه شود.
میلاد عبادی پور در آستانه انتقال به سوپرلیگ ترکیه قرار دارد.
گالاتاسرای با گل مائورو ایکاردی با نتیجه 1-0 استانبول باشاک‌شهیر را شکست داد.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز در سخنانی تصریح کرد: مسیر غرب در تحریم‌های روسیه را دنبال نمی‌کنیم.
شامگاه روز شنبه در مسیر هاتای به اسکندرون از توابع استان زلزله زده هاتای در جنوب ترکیه یک کامیون به چند خودرو و یک ایستگاه پمپ بنزین برخورد کرد.
مصطفی یک مرد ۴۰ ساله در یک مغازه سلمانی در یکی از محله‌های استانبول می‌گوید: «اردوغان دوست دارد طوری رفتار کند که دلسوزی دیگران را جلب کند. حالا که نارضایتی از او زیاد است، می‌خواهد طوری رفتار کند تا نظر مردم را از عملکردش پرت و محبت طلب کند. تمام این داستان بیماری هم برای پرت کردن حواس مردم از عملکرد بد اقتصادی اوست. سال گذشته ترکیه رکورد تورم را در تاریخ خودش شکسته است. اما اردوغان باز هم می‌خواهد در قدرت بماند.»
سرخیو بوسکتس امشب با حضور در ترکیب بارسا برابر رئال مادرید به یک رکورد تاریخی دست خواهد یافت.
ترکیب پاریس در حالی برای بازی با بایرن اعلام شد که نام امباپه برخلاف مسی در بین 11 تای اصلی دیده نمی شود.
وزیر خارجه فنلاند می‌گوید که مشکلات اخیر سوئد برای جلب رضایت ترکیه جهت پیوستن به ناتو، شاید هلسینکی را مجبور کند تا برای پیوستن به این ائتلاف نظامی، به تنهایی وارد عمل شود.
واکاوی کشمکش‌ سوئد و فنلاند با ترکیه در مسیر پیوستن به ناتو
امیرعبداللهیان گفت: روابط ایران و ترکیه در مسیر درست خود قرار دارد و امروز می‌توانیم از ترکیه به عنوان یکی از همسایگانی که بهترین مناسبات با ایران را دارند یاد کنیم.
وزیر امور خارجه گفت: روابط دو کشور در مسیر درست خود قرار دارد و ما امروز می‌توانیم از ترکیه به عنوان یکی از همسایگانی که بهترین مناسبات را با جمهوری اسلامی ایران دارد یاد کنیم.
نخست وزیر سوئد پس از دیدار با رئیس شورای اروپا گفت که مذاکرات با ترکیه در روند عضویت کشورش در ناتو در مسیر عادی خود ادامه داشته و در نقطه مثبتی قرار دارد.
رسانه‌های ترکیه درباره جزئیات این انفجار اعلام کردند که انفجار ناشی از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در مسیر عبور نیرو‌های ضد شورش پلیس ترکیه در جاده دیار بکر به «ماردین» بوده است.
با خط خوردن محمدرضا اخباری، باشگاه تراکتور در این دوره از جام جهانی نیز نماینده ای نخواهد داشت.
هافبک انگلیسی دقیقا در روزهایی که می بایست پیشرفت می کرد و خودش را در جمع بزرگان دنیای فوتبال می دید، حالا مسیر پسرفت را انتخاب کرده و در فوتبال ترکیه هم نا امید کننده ظاهر شده است.
احتمالا اردوی خارجی پرسپولیس زمانی استارت بخورد که ملی‌پوشان این تیم نیز شرایط همراهی تیم را به دست بیاورند.
منابع مصری به آخرین روند روابط میان قاهره و آنکارا اشاره کردند.
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، روابط ترکیه و روسیه را مانعی جدی در مسیر دستیابی آنکارا به جنگنده های آمریکایی ارزیابی کرد.
مدیرکل دفتر ارتباطات و اطلاع رسانی شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: تمامی پرواز‌های ترکیه به ایران برقرار است و تعلیق پرواز‌های این مسیر به دلیل شیوع ویروس کرونا صحت ندارد.
در پی تصادف یک اتوبوس با ماشین آتش‌نشانی و آمبولانسی در مسیر جاده‌ای جنوب‌شرقی ترکیه، شماری کشته و زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ