احتمالا آندرانیک تیموریان جای رحمان رضایی را در تیم ملی می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جای تعجب دارد که باشگاه بزرگ استقلال در پرداخت ۱۵ میلیون تومان حق و حقوق یک بازیکن با سن بسیار کم ناتوان بوده و کار به شکایت و حکم محکومیت کشیده است.
استقلال بعد از مصاف پر گل با هوادار 3 مسابقه برگزار کرد که حاصل آن یک شکست، یک پیروزی و یک تساوی بود. با 2 گل خورده و 2 گل زده.
ریکاردو ساپینتو با یک تغییر مهم در خط حمله و حضور پیمان بابایی به جای ارسلان مطهری، به مصاف پرسپولیس می رود.
شاید حتی یک هوادار هم پیدا نکنید که به یک‌باره به جای تشویق تیم محبوبش به هواداری از تیم رقیب بپردازد اما در این مطلب به ۵۶ بازیکنی که هر دو پیراهن قرمز و آبی را به تن داشته‌اند می‌پردازیم.
محرومیت بازیکنان کلیدی استقلال در هفته های اخیر تبدیل به یک اتفاق تکراری شده و به نظر برای ریکاردو ساپینتو هم خیلی دغدغه مند نیست.
قرمزپوشان اهوازی برابر استقلال شکست خوردند، اما هنوز یک بازی دیگر تا پایان سال ۱۴۰۱ دارند و باید به مصاف گل‌گهر در سیرجان بروند.
علیرضا منصوریان بار دیگر مقابل تیم سابق خود استقلال شکست خورد. به این ترتیب نخستین باخت این مربی که سه هفته قبل به جای جواد نکونام انتخاب شد، امروز در خانه این تیم رقم خورد. ساپینتو با این پیروزی در جدول رده‌بندی 46 امتیازی شد و از پرسپولیس عبور کرد
تیم فوتبال استقلال که در هفته های گذشته با فاصله امتیازی نسبتا زیادی از پرسپولیس قرار داشت، در هفته بیست و سوم با پیروزی برابر فولاد جای سرخپوشان را در رده دوم گرفت و به یک قدمی صدر رسید.
عزیزبک آمانوف اخطار رسمی خود برای فسخ قرارداد در صورت پرداخت نشدن مطالبات را به ایمیل باشگاه ارسال نکرده است.
تنها جای خالی استقلال در لیست با یک بازیکن خارجی پر می شود.
علی صفایی در جریان قضاوت بازی دیروز استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و جای خود را به داور چهارم داد.
فوتبال باشگاهی ایران برای تامین مخارج خود به جای دریافت حق پخش از صداوسیما، راه جیب مردم را در پیش گرفته است! قیمت بلیت‌ها برای نخستین بار در تاریخ لیگ به میلیون رسید تا از این پس تماشای فوتبال هم مختص قشر پولدار شود
دروازه‌بان شماره 24 تیم ملی فوتبال به اولین گلر استقلالی‌ای تبدیل شد که در جام جهانی موفق به کلین شیت شده است.
«هیچکس نتوانست جای مرحوم پورحیدری را در استقلال بگیرد؛ او اگر حرفی می‌زد پای آن می‌ایستاد و خیلی از کارها را یک‌تنه پیش می‌برد.»
استقلال توانست در یک بازی کاملا برتر که فرصت های پرتعدادی را خلق کرد، از سد نساجی گذشته و قهرمانی سوپرجام را از آن خود کند.
دیدار این هفته هوادار مقابل استقلال درصورتی برگزار می شود که این تیم تهرانی چندین استقلالی را در خود جای داده است.
دیدار این هفته هوادار مقابل استقلال درصورتی برگزار می شود که این تیم تهرانی چندین استقلالی را در خود جای داده است.
استقلال یک بار دیگر در مواجه با تیمی که دفاعی فوتبال بازی می کرد، به مشکل برخورد و دو امتیاز حساس و حیاتی را ازدست داد.
احتمال می رود که استقلال برای دیدار با ذوب آهن، با یک تغییر و حضور جلالی به جای سلمانی به میدان برود.
مصاف دو تیم مدعی در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.
پرویز برومند سنگربان سابق استقلال در یک پست مشترک اینستاگرامی، نسبت به احتمال انتقالی کاوه رضایی به پرسپولیس واکنش نشان داد.
لیست استقلال برای ۳ستاره فقط یک جای خالی دارد!
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بنظر می رسد وزیر صمت برنامه های خوبی داشته و باید فرصت بیشتری به این وزارتخانه داده شود تا در شرایط ثبات مدیریتی در جهت اجرای برنامه هایش حرکت کند.
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: دقایقی پیش سیل در منطقه رودبار قصران به وقوع پیوسته است که اهالی محلی می گویند چهار نفر در این حادثه مصدوم شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ