چت جی پی تی یک ابزار قدرتمند است و مزایای بالقوه هوش مصنوعی هنوز به طور کامل شناخته نشده است. با این وجود، این خطر اساسی وجود دارد که میراث چنین فناوری‌ای نه بیکاری بیش‌تر بلکه گسترش مزخرفات باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شنیده‌های «تابناک» حکایت از قوت گرفتن احتمال تغییرات در چهار معاونت سیما، صدا، فضای مجازی و خبر صداوسیما حکایت کرد؛ تغییراتی که صرفاً به جابجایی نفرات خلاصه نمی‌شود و با تغییر ساختارها در برخی این بخش‌ها نیز همراه خواهد بود.
شاید بازی های جام ملت های آسیا و همچنین شرایط تازه نقل و انتقالاتی باعث شود تا شاهد یک اتفاق جالب در فوتبال باشگاهی ایران باشیم.
موفقیت بلند مدت این چهار مورد به چیزی بیش از قدرت محاسباتی بستگی دارد. ربات های انسان نما در صورتی که هزینه‌ های تولید و نگهداری شان بیش تر از مزایای آن‌ ها باشد احتمالا جذابیتی کسب نخواهند کرد. وکلای هوش مصنوعی و دستیاران چت بات ممکن است کارایی قابل توجهی داشته باشند. با این وجود، اگر تصمیم گیری آن ها با "قطب نمای اخلاقی" جامعه یا قوانین با استفاده از آن سازگار نباشد ممکن است مورد پذیرش از سوی جامعه قرار نگیرد.
الهلال عربستان امروز در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا میزبان اوراوا ردز ژاپن است.
با حذف النصر از رقابت های جام حذفی عربستان، اکنون این تیم شرایط بسیار سختی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارد.
یک شرکت مسافرتی در حال ادغام هوش مصنوعی است تا به کمک آن برنامه‌های سفر تهیه کند. مسافران احتمالی به صورت مستقیم در سایت با چت جی‌پی‌تی گفتگو می‌کنند
به دنبال ممنوعیت چت جی‌پی‌تی در ایتالیا، حالا این احتمال وجود دارد که چنین اقدامی در آلمان نیز صورت بگیرد.
رئال مادرید با پیروزی برابر لیورپول راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد و حالا باید منتظر آشنا شدن با حریفش باشد.
«فلیکس سانچز» سرمربی اسپانیایی مدنظر تیم ملی ایران در حال انجام مذاکره با فدراسیون ایران است و در صورتی که فدراسیون فوتبال با شروط او موافقت کند، سرمربی بعدی ایران خواهد بود.
دو دیداری که در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر برگزار می‌شود می‌تواند موقعیت سه تیم اول جدول رده‌بندی را تغییر دهد و حتی منجر به صدرنشینی سرخپوشان تهرانی بعد از چند هفته شود.
فلیکس سانچز، سرمربی سابق تیم ملی قطر، یکی از نامزدهای جدی هدایت تیم ملی فوتبال ایران به شمار می‌آید.
چت جی پی تی احتمالا برخی از نقش‌ها را در حین ایجاد مشاغل جدید حذف می‌کند. این اتفاق از قبل آغاز شده است: شرکت‌ها کارکنانی را برای آزمایش و فروش موثرترین پرسش‌های چت بات استخدام می‌کنند. فناوری صرفا بهتر خواهد شد. هوش مصنوعی برای یادگیری طراحی شده و شرکت‌ها میلیارد‌ها دلار برای توسعه نسخه‌های قدرتمندتر این ابزار سرمایه گذاری می‌کنند.
نتایج بازی های دوم در گروه B جام ملت های زیر ۲۰ سال آسیا تکلیف تیم های صعود کننده را به روز آخر کشاند.
امیر قلعه‌نویی در مصاف برابر پیکان علی علیزاده را به دلیل مصدومیت و سهرابیان را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.
احتمال استفاده پوتین از تسلیحات هسته‌ای بسیار جدی و خطرناک است چرا که پوتین گفته است که از تمامیت ارضی روسیه با استفاده از هر وسیله ضروری و ممکنی دفاع خواهد کرد".
با خروج لوکادیا از ایران و مصدومیت شیخ دیاباته، ترکیب پرسپولیس در خط حمله کاملا دچار تغییر می‌شود.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: اگر دربی با حضور تماشاگر برگزار بشود، امکان دارد ساعت مسابقه تغییر کند.
رسانه‌ها از احتمال انتخاب فدراسیون فوتبال برزیل از بین سرمربیان سابق و فعلی رئال برای جانشینی تیته خبر می‌دهند.
آرسن ونگر، رئیس کمیته توسعه فوتبال جهانی فیفا، اعلام کرد که مرحله گروهی جام جهانی 2026 ممکن است با حضور سه تیم در هر گروه برگزار نشود.
تیم ملی فوتبال ایران برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی به پیروزی برابر آمریکا نیاز دارد اما اگر موفق به این کار نشود با شکست حذف خواهد شد اما با تساوی معالادت پیچیده ای رقم خواهد خورد.
تساوی انگلیس و آمریکا، معادلات صعود به مرحله بعدی را پیچیده کرد.
با مصدومیت میلاد سرلک و غیبت این بازیکن در جدال با مس رفسنجان، باید دید یحیی گل محمدی چه تدبیری برای تقویت خط میانی خود خواهد داشت.
امشب با مشخص شدن سه تیم صعودکننده از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا تکلیف گلدان‌های قرعه‌کشی مرحله نهایی چمپیونزلیگ به صورت کامل روشن خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ