حوزه هایی خارج از دسترسی هوش مصنوعی وجود دارند. کارهای کارگران یقه آبی مانند حوزه ساخت و ساز ساختمانی و کشاورزی که حدود 20 درصد از تولید ناخالص داخلی بخش ثروتمند جهان را تشکیل می دهند از این دست هستند. هوش مصنوعی نمی تواند کار فردی که مارچوبه می چیند را انجام دهد و برای آن فرد نیز فایده ای نخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسکات کارسون، دروازه‌بان سوم منچسترسیتی به ازای هر 20 دقیقه بازی برای تیمش، یک جام بدست آورده است.
پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که شغل‌هایی که فرد در تنهایی وظیفه خود را انجام می‌دهد، بدترین شغل‌های دنیا محسوب می‌شوند.
طبق گزارش سامانه رصد ملی اشتغال، استان‌های هرمزگان، بوشهر، قزوین، کرمانشاه و سمنان بیشترین پیشرفت تعهد اشتغال را رقم زده‌اند.
هیئت مدیره باشگاه تراکتور برخی از نفرات را در پستهای این باشگاه منصوب کرد.
پرتال تخصصی استخدام فوتبال جابز از پیشنهادات سرسام آور عربستانی برای استخدام مربیان پرده برداشت.
مادر کیلیان امباپه وارد دنیای ایجنت‌های فوتبال شده و یک شرکت راه انداخته که به طور اختصاصی در این زمینه فعال است.
معاون اول قوه‏‬ قضائیه گفت: وکالت شغل است اما کسب و کار نیست، اظهار کرد: معلمی کار است اما کسب و کار نیست، در قانون شان وکیل در کنار قاضی تعریف شده است.
روستای ادویشای هند به دلیل نوع شغل زنان ساکن در آنجا به یکی از عجیب‌‌ترین مناطق جهان تبدیل شده است.
شاید شنیده باشید که یک سرمربی برای جلوگیری از محرومیت یک ستاره‌ او را پیش از بازی خاص نیمکت‌نشین کرده باشد اما بازی با یک ترکیب کامل در آستانه محرومیت، تفریح پرسپولیس بود!
چطور می‌توان تشخیص داد که در حال تجربه خرده‌استرس هستید، نه اینکه یک شغل سخت و پرمسوولیت دارید؟ طبق شرایطی که افراد سطح بالای تحقیق مذکور داشتند، یکسری کلیدها وجود دارد:
صیاد‌ها در بهار و تابستان، مار‌ها را صید می‌کنند و حدود ۵ تا ۱۰ هزار حلقه مار سمی به موسسه می‌آورند، آن‌ها می‌دانند جایی که جونده زیاد زندگی کند، حتما زیستگاه مار است، چون مار‌ها اصولا جونده‌هایی مانند موش را می‌خورند.
مهدی طارمی به زودی ازدواج خواهد کرد.
"نیل فرگوسن" مورخ می‌گوید هوش مصنوعی در نهایت می‌تواند از "قدرت خود برای تقلید از ما استفاده کند تا ما را به فردی دیوانه تبدیل کند".
تازه‌ترین موج هوش مصنوعی محل کار را مختل می‌کند. تاثیرپذیری آن از سوی معلمان بیش‌تر از هر شغل دیگری خواهد بود. با این وجود، موج تازه هوش مصنوعی ممکن است منجر به ایجاد مشاغل بیش‌تر نیز شود.
استراماچونی هر از گاهی با انتشار پستی برای هوادارانش در ایران، علاقه اش به استقلال را به رخ می‌کشد اما حالا در آستانه محروم کردن این باشگاه ایرانی است. غرامتی که فقط با چهار ماه کار در ایران نصیبش شده و او بخاطر یک تاخیر دوماهه در حقوقش، کل مبلغ قرارداد دوساله بعلاوه سود پولش را می‌خواهد.
رضا پهلوی در پاسخ به این که در سال‌های گذشته چطور امرار معاش می کرده و چه شغلی داشته است گفت: شغلی ندارم تا بتوانم فعالیت سیاسی کنم، درآمد مالی من از طریق خانواده و حامیان است!
مدیر پیشین شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در سمت جدیدی مشغول به کار شد.
در طهران قدیم هر صنف یک علامت، نشانه نمادین داشت که با آن خودشان را در جامعه معرفی و شناخته می‌شد. مثل بِرَند‌های الان که یک علامت دارند و شما علامت را که می‌بینید متوجه می‌شوید که کدام مربوط به کدام برند کالا و محصول است.
آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید، در یک برنامه تلویزیونی به عنوان کارشناس فوتبال آمریکایی شرکت کرد.
سرمربی سابق پاری سن ژرمن برای پوشش رسانه ای رقابت های جام جهانی قطر، به تیم کارشناسی BBC Sport پیوسته است.
منصور ارضی خطاب به مداحان اظهار داشت: اگر بنا دارید حرف و سخن سیاسی بزنید، به روزنامه‌ها بروید، بنویسید و فریاد بزنید. این شغل که خدا به شما داده است، مأموریت دیگری دارد.
پورتو با نمایش تاثیرگذار مهاجم ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل پورتیموننسی شد.
مدیر گروه اقتصاد کلان مرکز پژوهش‌های مجلس، گفت: شغل صرفاً با پرداخت وام ایجاد نمی‌شود.
پژوهشگر آموزشی گفت: آیا شغل مورد نظر شما یک درخواست جدی درونی یا هوسی زودگذر است اگر با انجام آن کار شما از زمان، مکان و خود غافل می‌شوید یعنی در آن کار غرق می‌شوید آن شغل مناسب شماست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ