سیامک نعمتی هنوز یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما شواهد حاکی از جدایی اوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یورگن کلوپ به احتمال سرمربیگری تیم ملی آلمان پس از پایان قراردادش با تیم لیورپول واکنش نشان داد.
کریستیانو رونالدو با اینکه با شرکت نایکی قرارداد دارد اما در بازی دوستانه اخیر النصر با ساق‌بندهایی به میدان رفت که آرم آدیداس روی آنها دیده می‌شد.
باشگاه اینترمیامی به تازگی با لیونل مسی و سرخیو بوسکتس قرارداد بسته اما گزارش هایی از احتمال جذب یک اسطوره دیگر بارسلونا توسط دیوید بکهام حکایت دارد.
رضا درویش می‌گوید مذاکره با سعید عزت اللهی به دلیل قرارداد داشتن او منجر به جریمه خواهد شد.
مدافع جوان میانی و یکی از پدیده های لیگ فصل گذشته مورد توجه استقلال قرار دارد اما آنطور که معاون ورزشی استقلال می گوید سر راه این انتقال موانعی وجود دارد.
هافبک استقلال می‌گوید دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارد و منتظر است تا ببیند شرایط برای او چطور پیش می‌رود.
ستاره جوان فولاد خوزستان می‌گوید که پیشنهادات خوبی برای لژیونر شدن دارد و باشگاه باید درباره او تصمیم‌گیری کند.
بهترین دروازه‌بان لیگ تحت قرارداد تراکتور است، اما تراکتور که اخباری را دارد احتمالا رضایتنامه او را با قیمتی بالا صادر می‌کند
روزنامه رکورد در گزارشی نوشت که طارمی پاسخ به تمدید قرارداد با پورتو را به تعویق انداخته اما نشانه هایی از ماندن او در این تیم وجود دارد.
امام جمعه همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره به رأی مردم توجه ویژه داشته است گفت: البته مسأله رفراندوم سازوکار قانونی خود را دارد، اما برخی از مسائل قابل رأی گذاشتن نیست، مانند احکام الهی که نمی‌توان آن را در معرض رأی مردم قرار داد چراکه احکام الهی از حیطه اختیار بشر خارج است.
در حالی که قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن تا پایان سال ۲۰۲۴ است، اما این احتمال وجود دارد که او‌ در تابستان به فروش برسد.
روزهای متمادی از فسخ قرارداد باشگاه استقلال با سیاوش یزدانی می گذرد اما هنوز این باشگاه بازیکن جدیدی به ترکیب اضافه نکرده است.
سامسونگ اعلام کرد دستگاه‌های که ظرفیت ذخیره‌سازی بیشتری دارند، به روند بهبود فروش در نیمه دوم سال کمک خواهند کرد، اما هشدار داد درآمد در سه ماهه فعلی، احتمالا کاهش پیدا می‌کند و نرخ استفاده از کارخانه در کسب و کار تولید قراردادی تراشه این شرکت کاهش خواهد یافت.
در شرایطی که ساپینتو به خاقانی اعلام کرده برای نیم فصل دوم به او نیاز دارد، اما مدیران استقلال به دنبال کاهش مبلغ قرارداد این بازیکن هستند.
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس بیمارستان خصوصی ندارد اما با بیمارستان‌های خصوصی درجه یک تهران و شهرستان‌ها قرارداد ویژه‌ای دارد. اگر عدالتی وجود دارد باید سر همان سفره‌ای بنشینیم که از مردم می‌خواهیم سر همان سفره بنشینند.
فکر می‌کنید پاندمی کرونا اتفاق خیلی بزرگی بود؟ مطمئنا بود. علاوه بر مرگ چند میلیون نفر، تقریبا همه کسب وکار‌ها را تحت‌تاثیر قرار داد، در زنجیره‌های تامین اختلال ایجاد کرد، به اقتصاد‌ها ضربه زد و کیفیت تحصیل تعداد بی‌شماری از دانش آموزان را در سراسر دنیا پایین آورد. این لیست همچنان ادامه دارد و از خیلی جهات، اثر آن در بقیه عمر ما ماندگار خواهد بود. برای آینده چه حدسی می‌زنید؟ نمی‌خواهیم دلسردتان کنیم، اما واقعیت این است که یک بحران دیگر، می‌تواند همین الان در کمین باشد. پس آیا منطقی نیست که همواره در برابر بحران‌های احتمالی آماده باشیم؟ البته که هست.
با وجود اینکه قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به پایان رسیده اما این مربی همچنان در تهران حضور دارد!
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: حقیقت این است که ایران و غرب بر سر کلیات توافق به نتیجه رسیده‌اند، اختلافاتی که لاینحل به نظر می‌رسید برطرف شده و از موانع سیاسی تا حدود زیادی عبور کرده‌اند. اما با توجه به سوءسابقه طرف آمریکایی، ایران اصرار دارد به متنی دست پیدا کند که بعداً طرف مقابل نتواند آن را تفسیر به مطلبوب کند.
تلاش‌های باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد با شیخ دیاباته همچنان ادامه دارد.
در خصوص این قرارداد، اما یک مشکل وجود دارد و آن این است که این بازیکن یک مشکل شخصی دارد که در صورت رفع آن قرارداد خود را با پرسپولیس امضا خواهد کرد.
شیخ دیاباته مهاجم پیشین استقلال برای پیوستن به پرسپولیس موافقت نهایی خود را اعلام کرده است اما احتمال دارد بندهایی به قرارداد او با پرسپولیس اضافه شود.
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم، با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم. این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ماست، اما ما از موضوعات بی خبریم.
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم، این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ما است، اما ما از موضوعات بی خبریم.
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین گفت: در ۲۷ سال حضور در اتاق بازرگانی ایران هیچگونه پرونده تخلفی ندارم بلکه تنها به دلیل انجام یک مصاحبه انتقادی مورد شکایت و بازخواست قرار گرفته ام.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ