اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمپانی شیائومی طی مراسمی از اولین گوشی دنیا با رم ۲۴ گیگابایتی به همراه پرچمدار تاشو جدیدش با نام شیائومی میکس فولد ۳ و دستبند تناسب اندام شیائومی باند ۸ پرو رونمایی کرد.
شیائومی فناوری‌های پیشرفته‌ای را به‌کار گرفته است تا CyberDog ۲ را بسازد.
غول تلفن هوشمند آسیایی شیائومی، از نصب تلگرام روی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل MIUI و رابط میان‌افزاری خود، در چین جلوگیری می‌کند.
با انتشار MIUI ۱۳ در سال ۲۰۲۲، شیائومی یک ویژگی امنیتی جدید برای مشخص کردن و جلوگیری از اجرای اپلیکیشن‌های مخرب در دستگاه‌ها اضافه کرد.
تصاویر آپدیت MIUI ۱۵ شیائومی خبر از آیکون‌های جدیدی می‌دهد که ظاهر شکیل‌تر و بهتری از گذشته گرفته‌اند تا تجربه کاربری دلچسب‌تری ارائه شود.
دو تلویزیون جدید شیائومی با قیمتی کمتر از 200 دلار به فروش می‌رسند و رابط کاربری MIUI TV3.0 را اجرا می‌کنند.
تصاویر اولین خودروی برقی شیائومی با نام MS۱۱ در آزمایش جاده‌ای لو رفته است.
براساس اعلام NotebookCheck، شیائومی نسل بعد گوشی‌های پرچمدارش را با تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 3 عرضه خواهد کرد که البته انتظار می‌رود اکثر تولیدکنندگان محصولات اندرویدی، دستگاه‌های رده‌بالای ۲۰۲۴ خود را با این سیستم-روی-چیپ عرضه کنند.
درحالی‌که سری پوکو F ۵ فردا برای بازار جهانی معرفی خواهند شد، حالا این آن‌ها در دو مدل استاندارد و پرو در سایت رسمی این شرکت در امارات قرار گرفته و معرفی شده‌اند.
شیائومی ممکن است گزینه‌های رنگی جدید را به طور انحصاری در چین به شیوه‌ای مشابه با گزینه‌های رنگی انحصاری آنلاین شیائومی ۱۳، قرمز، زرد، سبز و آبی عرضه کند.
زبان طراحی این دستبند هوشمند تفاوت چندانی با نسل قبلی‌اش ندارد. این محصول همچنان از یک نمایشگر 1.62 اینچی امولد با قابلیت نمایشگر همیشه روشن درون یک کپسول بهره می‌برد که البته در آن سنسورها و باتری هم قرار گرفته‌اند.
این عینک واقعیت افزوده که در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل در بارسلون این هفته رونمایی شد، دارای پنل‌های نمایشگر میکرو OLED با منشور‌های هدایت نور آزاد است که نور را قبل از اینکه به چشم کاربر وارد کند، از سه سطح بازتاب می‌دهند.
تصاویر Xiaomi ۱۳ Ultra نشان می‌دهد که این گوشی دارای یک ماژول دوربین بزرگ و طراحی عالی است و این تصاویر فاش شده اساساً اولین نگاه به پرچمدار بعدی را به شما ارائه می‌دهد.
شیائومی احتمالا آخرین مدل قفل درب هوشمند را بیستم فوریه در بازار‌های جهانی عرضه می‌کند.
شیائومی ۱۳ پرو موفق به کسب امتیاز ۱۳۲۳۸۷۳ در تست بنچمارک AnTuTu شده است. این رقم در مقایسه با امتیاز کسب شده توسط آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس حدودا ۲۰۰ هزار واحد بیش‌تر است.
شیائومی بوک ایر ۱۳ باریک‌ترین لپ تاپ شیائومی تا به امروز می‌باشد که حدود ۱۲ میلی متر ضخامت دارد.
رندر‌های فاش شده شیائومی ۱۲T و ۱۲T Pro از گزینه رنگ جدید Lunar Silver رونمایی می‌کنند.
شارژ سریع ۲۱۰ واتی شیائومی قادر است در مدت ۸ دقیقه یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را از صفر تا صددرصد شارژ کند.
تبلت شیائومی پد ۵ پرو ۱۲.۴ با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰، ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود.
بالش هوشمند جدید شیائومی قادر است از طریق سنسور پیزوالکتریک خود ضربان قلب، خروپف، حرکت بدن و تنفس را به دقت ثبت کند.
کولر گازی جدید شیائومی 1.5HP میجیا نام دارد، توان ۱.۵ اسب بخار و محدوده دمایی بین -۳۲ تا درجه سانتیگراد را ارائه می‌دهد و قادر است هر اتاقی را در کمتر از یک دقیقه خنک یا گرم کند.
«لی جون» مدیرعامل شیائومی اکنون از فناوری رانندگی خودران خود که «فناوری پایلوت» نام دارد، رونمایی کرده است. این فناوری توسط تیم تحقیق و توسعه این شرکت با بودجه ۵۰۰ میلیون دلاری در حال توسعه است.
دیروز نشریه فرانسوی Phonandroid تصویری از گوشی هوشمند شیائومی 12T پرو را به اشتراک گذاشت که دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی آن را به ما نشان می‌دهد.
شیائومی واچ S1 پرو به یک صفحه دایره‌ای ۴۶ میلی متری و بدنه فولادی ضد زنگ مجهز شده است. این ساعت هوشمند دارای مانیتور ضربان قلب ۲۴ ساعته و سنسور SpO2 نیز می‌باشد و قادر است الگو‌های خواب، سطح استرس و دمای پوست را ردیابی کند.
شرکت شیائومی امروز رویداد بزرگی را در چین برگزار خواهد کرد. این شرکت سال گذشته از گوشی هوشمند شیائومی میکس فولد به عنوان اولین گوشی هوشمند تاشو این شرکت رونمایی کرد. امروز شیائومی جانشین این دستگاه یعنی شیائومی میکس فولد ۲ را معرفی خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ