کولر گازی جدید شیائومی 1.5HP میجیا نام دارد، توان ۱.۵ اسب بخار و محدوده دمایی بین -۳۲ تا درجه سانتیگراد را ارائه می‌دهد و قادر است هر اتاقی را در کمتر از یک دقیقه خنک یا گرم کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نیرو: مصرف برق کولرها در ایران معادل کل برق مصرفی کشور مصر است
اینورتر در کولر گازی یک برد الکتریکی است که فرکانس الکتریکی را تغییر می‌دهد. تفاوت اصلی بین کولر گازی اینورتر و کولر گازی معمولی یا کولر گازی پنجره‌ای معمولی در طراحی کمپرسور است.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دادنامه کولرهای قاچاق کشف شده در استان که از سال‌ها قبل تعیین تکلیف نشده بودند، به زودی اجرایی خواهد شد.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع، لباسشویی و قطعات یدکی تهران ضمن ارائه چند توصیه برای نگهداری و مراقبت از کولر گازی، تاکید کرد که حتما چند وقت یکبار باید یک متخصص در امور تعمیرلت کولر گازی، یونیت بیرون را شست‌وشو دهد.
در طول فرآیند گرمایش و سرمایش میعانات زیادی از دستگاه تهویه مطبوع خارج می‌شود. سیستم تخلیه آب مسئول حمل این رطوبت به بیرون از منزل است. از آنجایی که محیط این سیستم دائما مرطوب است، تجمع کپک یا حتی جلبک در این ناحیه طبیعی است. گرفتگی این سیستم موجب کاهش توانایی سیستم تهویه مطبوع شما در حذف هوای مرطوب شده و منجر به ایجاد باد گرم توسط کولرگازی خواهد شد.
رجبی مشهدی گفت: با افزایش یک درجه‌ای دمای کولرهای گازی ۳ درصد در مصرف برق صرفه‌جویی خواهد شد و اگر درجه وسایل سرمایشی از ۱۷ درجه بر روی ۲۴ درجه تنظیم شود،مصرف برق ۲۰درصد کاهش می یابد.
یزد- مدیر مرکز مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان یزد اعلام کرد: کوچ یک باره مشترکان از کولرهای آبی به سمت کوره‌ای گازی، تفاوت ۳۰ هزار مگاواتی را در مصرف برق در فصل گرم سال رقم زده است.
در این گرمای تابستان و با توجه به قطعی آب مکرر و همچنین پر مصرف بودن کولر‌های گازی، روش‌های ساده و کم هزینه‌ای برای تبدیل کردن پنکه به یک کولرگازی وجود دارد. ویدئوی زیر یک ترفند ساده و کاملا کاربردی برای تبدیل پنکه به یک کولرگازی را به شما آموزش می‌دهد.
اهواز - فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف پنج فروند شناور باری فعال و کشف ۵۵۰ دستگاه کولر گازی اسپلیت در آب‌های شمالی خلیج فارس خبر داد.
قراگوزلو گفت:کولرهای گازی غیر استاندارد ازمبادی غیررسمی تهیه می‌شوندو هیچ نظارتی برراندمان آنها وجود ندارد،علاوه بر افزایش نجومی بهای برق مصرفی مشترکان فشار مضاعفی را به صنعت برق وارد میکند.
استاندارد ملی ایران به شماره ۱۰۶۳۸ با عنوان «دستگاه های تهویه مطبوع مشخصات فنی و روش آزمون تعیین معیار مصرف انرژی و دستورالعمل برچسب انرژی» مشمول مقررات اجرای اجباری است.
در ساعت‌های شب که معمولاً هوا خنک است، با بازکردن پنجره از هوای خنک بیرون به‌جای استفاده از وسایل سرمایشی استفاده کنید که در کاهش هزینه برق بسیار مؤثر است.
وزیر نیرو برخورداری از هزاران میلیارد تومان پاداش کاهش مصرف را حق تمامی خانوارهای ایرانی دانست و تأکید کرد: این پاداش برای خاموش کردن یک کولر گازی در مناطق گرمسیر به یک میلیون تومان می‌رسد.
وزیر نیرو برخورداری از هزاران میلیارد تومان پاداش کاهش مصرف را حق تمامی خانوارهای ایرانی دانست و تأکید کرد: این پاداش برای خاموش کردن یک کولر گازی در مناطق گرمسیر به یک میلیون تومان می‌رسد.
معاون بهره‌وری انرژی ساتبا با بیان اینکه بخش قابل توجهی از شدت بالای مصرف انرژی برق در کشور مربوط به کولرهای آبی و گازی است، از برنامه وزارت نیرو برای ارتقای استانداردهای انرژی خبرداد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۸۰ دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در جنوب تهران خبر داد.
معرفی کولرگازی های کم مصرف موجود بازار
اهواز- فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف محموله کولرهای اسپلیت در ماهشهر به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
محرابیان گفت: امروز در کشور۳۰ هزار مگاوات از ۷۰ هزار مگاوات حداکثر تقاضای مصرف در تابستان، مربوط به مصارف سرمایشی است و با استفاده از کولرهای استاندارد ۵۰ درصد مصرف انرژی کاهش پیدا می‌کند.
باهدف حمایت ویژه وزارت نیرو از تولید گسترده الکتروموتورهای پربازده«استاندارد ملی جدید برچسب انرژی کولرهای آبی»با حضور وزیرنیرو و رئیس سازمان ملی استاندارد در ابتدای هفته آتی رونمایی می شود.
اهواز- وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: بخش قابل توجهی از دستگاه‌های سرمایشی و کولرهایی که در سازمان اموال تملیکی وجود داشت برای نیاز مردم استان خوزستان تخصیص پیدا کرد.
حال عمومی هر ۹ مصدوم حادثه که ۴نفر بزرگسال و ۵نفر کودک و نوزاد هستند، وخیم است.
فروش خانه‌های موجود در ایالات‌متحده در ماه آوریل به پایین‌ترین سطح در نزدیک به دو سال اخیر سقوط کرد زیرا قیمت مسکن در بحبوحه کمبود مداوم، به بالاترین حد خود رسیده است.
پوتین گفت: در سفرم به ایران سرما خوردم!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ