شرکت شیائومی امروز رویداد بزرگی را در چین برگزار خواهد کرد. این شرکت سال گذشته از گوشی هوشمند شیائومی میکس فولد به عنوان اولین گوشی هوشمند تاشو این شرکت رونمایی کرد. امروز شیائومی جانشین این دستگاه یعنی شیائومی میکس فولد ۲ را معرفی خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاری‌سن‌ژرمن مقابل میزبان خود تولوز با نتیجه مساوی 1-1 متوقف شد.
پس از کناره‌گیری امین پایمرد از سِمَت مربیگری تیم فولاد زرند، مربی جدید این باشگاه مشخص شد
با اعلام ترکیب اصلی رئال مادرید برای دیدار با آلمریا مشخص شد لوکا مودریچ دومین بازی فصل را هم از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.
تهران- دومین زلزله در چند ساعت گذشته مرز بین استان های تهران و مازندران را لرزاند.
دومین باخت النصر کهکشانی در دومین هفته لیگ!
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در فینال کاپ آسیا با اندونزی روبرو خواهد شد.
ثنا پناهی به مدال نقره پیکارهای بخش تالو مسابقات ووشو قهرمانی جوانان آسیا دست یافت.
ثنا پناهی به مدال نقره پیکارهای بخش تالو مسابقات ووشو قهرمانی جوانان آسیا دست یافت.
تیم ملی هاکی چمنی زنان ایران مقابل تیم ملی عمان به پیروزی رسید.
تیم فوتبال رسانه ورزش‌ در دومین بازی پیاپی خود نیز در جام حِرَف و مشاغل به پیروزی دست یافت.
تیم میکس کشورمان در فینال برابر چین قرار گرفت و با نتیجه ۱۶ بر ۲ شکست خورد و صاحب گردن‌آویز نقره شد.
دومین پنجشنبه از ملاقات چهره به چهره رییس‌جمهوری با تولیدکنندگان برای حل مشکلات بخش تولید کشور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
چهارشنبه ۲۸ تیرماه شرکت صبا فولاد خلیج فارس با نماد فصبا به عنوان دهمین عرضه اولیه سال جاری در بازار سرمایه انجام شد، باتوجه به اطلاعیه های منتشره نماد فن افزار و بمولد در صف عرضه هستند و زمزمه هایی از عرضه اولیه نماد سیمانی در بازار سرمایه به گوش می رسد. این نماد کدام است؟
فرانسه دومین برد خود در لیگ ملتهای والیبال را کسب کرد.
گروگان تبعه خارجی که با مشاهده پلیس گویی عمری دوباره یافته بود، به قفس فلزی نگهداری سگ اشاره کرد و مدعی شد که گروگانگیران او را چندین روز در قفس سگ نگهداری کرده اند و تنها به اونان خشک می‌دادند...
هفته ماقبل پایانی رقابت‌های فوتبال بیست و دومین دوره لیگ برتر حساسیت بسزایی در سرنوشت تیم های مدعی قهرمانی و باشگاه هایی که دنبال فرار از منطقه سقوط دارند پیدا کرده است.
ایستگاه فضایی بین‌المللی پیشران‌هایش را برای فرار از زباله‌های فضایی به کار انداخت و این دومین مانوری است که در طول یک هفته برای فرار از برخورد با زباله‌های فضایی انجام می‌شود.
سرمربی استقلال خوزستان گلایه های خود را نسبت به انتخاب داوری به گوش فدراسیون می رساند.
تیم فوتبال استقلال که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است در دیدار هفته سیزدهم برابر صنعت نفت به پیروزی رسید و به رقیب سنتی در صدر جدول چسبید!
این گوشی که ساخته شده در شرکت iQOO از زیرمجموعه‌های شرکت ویوو (Vivo) است، پیش‌تر در چین عرضه شده و حالا در اوایل ماه آینده میلادی به هند، دومین بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند جهان می‌آید. بر اساس مشاهدات و آزمایش‌های انجام شده می‌توان گفت که این گوشی، سریع‌ترین گوشی اندرویدی جهان نیز محسوب می‌شود.
حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس‌جمهور در دومین روز سفر خود به استان خراسان‌جنوبی به یکی از روستاهای مرزنشین رفت.
دیدار حساس تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسپانیا در دور دوم مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با تساوی به پایان رسید تا ژرمن ها از یک خطر بزرگ جان سالم به در ببرند.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه رئال مادرید، می تواند در پایان فصل جاری به دومین سرمربی پرافتخار این باشگاه تبدیل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ